Колега, за типото с раздувките - виждал съм 7 различни модела на тези раздувки, и лично аз имам намерение в скоро време мойто да го правя с такива раздувки.Но търся предна и задна броня :DИскам да те питам и за фолиото - понеже от много време и аз имам подобна идея с фаровете и мигачите..Какво е, от къде, пари?По интериора и аз имам желание да променя малко осветлението.. да го подобря по-скоро :DМного добре го стягаш, харесва ми .. евала!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някои подобрения върху Типо
Collapse
X
-
Колега това фолио си е специално за тази работа.Един пич от тунинг форума знам,че слага.Използва се пистолет за горещ въздух и майсторлък.Движат се из града доста коли (аудита съм виждал най-много) с затъмнени стопове,с такова фолио.Седи като гланц,плътнно черно,но си пропуска 100% светлина.Една брава вчера видях с такива фарове и беше брутална.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Моля те, преди да го направиш, направи съпоставка как светят фаровете през нощта, със и без фолиото.Снимка през интериора навън, с обикновени фарове, и после с фолиото (когато го направиш)А може и отвън - да се види най-добре дали има някаква промяна е директно да снимаш фаровете от някакъв ъгъл, за да се види дали цвета е по-различен, или евентуално по-слаб
Изпитвам силно съмнение за процента на преминаваща светлина през фолиото, и по-точно силата на светене след това.С ксенонови фарове ли си, или стандартни халогенни, и какви крушки са?
Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..
Коментар
-
Бях с би ксенон 6000к. Тоест аз още съм с него,ама е разкачен,защото едната крушка премигва по неясни причини.В момента съм с най-обикновени крушки.(временно).Ще се върна обаче към ксенона отново.И аз испитвам силно съмнение за процента преминаваща светлина,ама ще видим.Одеве се видях с xtr.Показа ми стоповете.Реших да ги взема,пък ще ги магера нещо.Разбрали сме се с него да ги прибере в тях,че другата седмица взимам заплата и тогава ще ги взема.Салона съм в дилема дали да го взема,защото няма да ми станат шините без преправяне.Ще помисля.Pepi Designs написа:Моля те, преди да го направиш, направи съпоставка как светят фаровете през нощта, със и без фолиото.Снимка през интериора навън, с обикновени фарове, и после с фолиото (когато го направиш)А може и отвън - да се види най-добре дали има някаква промяна е директно да снимаш фаровете от някакъв ъгъл, за да се види дали цвета е по-различен, или евентуално по-слаб
Изпитвам силно съмнение за процента на преминаваща светлина през фолиото, и по-точно силата на светене след това.С ксенонови фарове ли си, или стандартни халогенни, и какви крушки са?Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Чак толкова ли са различни ? :D Да не са като на Алфите , 145-146 новите механизми, или ?Интересно ми е как е.pecata написа:Бях с би ксенон 6000к. Тоест аз още съм с него,ама е разкачен,защото едната крушка премигва по неясни причини.В момента съм с най-обикновени крушки.(временно).Ще се върна обаче към ксенона отново.И аз испитвам силно съмнение за процента преминаваща светлина,ама ще видим.Одеве се видях с xtr.Показа ми стоповете.Реших да ги взема,пък ще ги магера нещо.Разбрали сме се с него да ги прибере в тях,че другата седмица взимам заплата и тогава ще ги взема.Салона съм в дилема дали да го взема,защото няма да ми станат шините без преправяне.Ще помисля.Pepi Designs написа:Моля те, преди да го направиш, направи съпоставка как светят фаровете през нощта, със и без фолиото.Снимка през интериора навън, с обикновени фарове, и после с фолиото (когато го направиш)А може и отвън - да се види най-добре дали има някаква промяна е директно да снимаш фаровете от някакъв ъгъл, за да се види дали цвета е по-различен, или евентуално по-слаб
Изпитвам силно съмнение за процента на преминаваща светлина през фолиото, и по-точно силата на светене след това.С ксенонови фарове ли си, или стандартни халогенни, и какви крушки са?Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..
Коментар
-
Салона ми не е от GT, а е оригинален за автомобила, просто е поръчван с "екстри" навремето.В смисъл, държа да отбележа, че тези седалки са стояли на тази си кола, не са взимани от друга.Салона е от GT ниво на оборудване за Tipopecata написа:Захвата на седалките отдолу на типо преди 93 и след 93 е различен.Твоят салон е бил на типо преди 93-та,а моето е след 93.Доколкото се информирах салона ти е от GT.
При мен ако става на въпрос, взех седалки от Fiat Tipo SediciValvole , черни кожени, и то беше 93-та година по думите на собственика.Малко трудно наместихме седалките, но станаха.Не знам, може да варират нещата
Мен ако ме питаш е най-добре да се пробва, лично аз така процедирам :D
Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..
Коментар
-
Pepi DesignsЕми тя шофферската седалка нали е в xtr може да я взема от него да я пробваме,ама трябва да се стопли времето,сега в студа няма как да стане.Прав си,че с проба ще се разбере най-добре.Аз сам няма да успея,ако се навие xtr да дава акъл,а аз да я мъча.Само да стане по топличко.S.W.A.T Tвоето типо е феислифт,а си му сложил седалки от преди 93 така ли ?Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Може, ако xctr може да организира нещата, нямам против
Пък и така най-добре ще прецениш какво е положението
При него е само една, шофьорската, ама тя е тук в Елин Пелин, ако се навие да я докара до София.
Fiat Tipo 1600cc 84hp+? , цвят Бордо , Полукабриолет , GT интериор. На кратко - една истинска машина.
Бившата - Volvo V702.5 TDI 140 hp. - една УНИКАЛНО МОЩНА дизелова кола в моите очи..
Коментар
-
Бъркате. Как така ще станат като основите са различни. Старите са по-широки от новите. Това с ръбчето става само при Dedra/Delta щото при нея и след 93та шините са същите. Аз го ядох един път със салон от 146ца който бях приготвил за ежедневката.Пеци нали говорихме с тебе какво е захващането и ти показах на мойто типо къде са болтовете.
Най-добрия вариант е да си намериш салон от 145/146 или от Bravo.
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар