Здравейте колеги, о тдоста време в главата ми се върти идеята да махна катализатора на Brava-та за да видя дали ще се "отпуши" както твърдят доста хора, пък и да излезе малко по спортен звък от нея.В последстие имам и идея за генерация
Та въпроса ми е дали някой с 1.6 си е махал катализатора защото съм чувал и чел, че тези коли са 2 ламда сонди (нещо си евро две) и неможе да стане. Моля запознатите колеги да ми помогнат.Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли да се махне катализатора на 1.6 16v
Collapse
X
-
Аз съм си махнал моя, направо си направих една генерацийка
нямаше проблем след махането му, мойта има 1ламбда сонда незнам за по новите дали са с 2 иначе мога да кажа че при мене имаше подобрение, смисъл на мене ми беше запуше катализатора и постоянно издухваше гарнитурата на колекторите,след като разкарах почти всички гърнета колата определено се отпуши
Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
-
Колега махни катализатора и тя почва да ръмжи повече на мен ми е достатъчно и дори си мисля, че като ми го няма катализатора ми издуха средното гърне . И ся звука ми е задоволителен дори някои като се качи и пита какво съм правил :D по изпускателната система.durex_a написа:та и аз се замислям да махна на бравото и да сложа само 1 крайно хърни ама теа пазарските са апсолютно кухи вие какви сте сложили и ако са кухи не брамчи ли много ? и друго да попитам освен "разлика" в вървежа има ли и разлика в разхода на гориво ?Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
BMW E46 2.0i 150 HP
Коментар
-
колега питам защото ми пада 1 добро гарненце за малко парички но е кухо да не стане да вдига голяма геролтия и да имам проблеми с "колегите"g.paskov написа:Колега махни катализатора и тя почва да ръмжи повече на мен ми е достатъчно и дори си мисля, че като ми го няма катализатора ми издуха средното гърне . И ся звука ми е задоволителен дори някои като се качи и пита какво съм правил :D по изпускателната система.durex_a написа:та и аз се замислям да махна на бравото и да сложа само 1 крайно хърни ама теа пазарските са апсолютно кухи вие какви сте сложили и ако са кухи не брамчи ли много ? и друго да попитам освен "разлика" в вървежа има ли и разлика в разхода на гориво ?
Коментар
-
Естествено,като няма напрежение на мястото на катализатора се издухва средното гърне...А ако си само с крайно гърне разхода се вдига естествено,все пак е отворена генерация,но за сметка на това количката има доста по-добър респонс и т.н.g.paskov написа:Колега махни катализатора и тя почва да ръмжи повече на мен ми е достатъчно и дори си мисля, че като ми го няма катализатора ми издуха средното гърне . И ся звука ми е задоволителен дори някои като се качи и пита какво съм правил :D по изпускателната система.durex_a написа:та и аз се замислям да махна на бравото и да сложа само 1 крайно хърни ама теа пазарските са апсолютно кухи вие какви сте сложили и ако са кухи не брамчи ли много ? и друго да попитам освен "разлика" в вървежа има ли и разлика в разхода на гориво ?

Got nos?
Коментар
-
Ем аз усетих разлика защото ми беше запушено средното и краиното гърне а на мястото на катализатора сложих резонаторно и ся колата не се чува въобще а преди само ревеше много и не вървеше.Като я взех нямаше проблеми и после като направи тоя проблем и като махнах катализатора усетих че е по добре от преди (в началото като я взех смисъл)g.paskov Мнение Пуснато на: Чет Мар 18, 2010 12:41 pm Заглавие: Re: xbatkoty написа:Колега аз махнах на моита 1.8 и няма никви проблеми и се усеща че върви малко повече от преди SmileАз съм с същият мотор само, че не мога да усетя да върви повече но за сметка на това взе да ръмжи малко повече.
Коментар
-
На 1.6 16 няма никакъв проблем отстраняването на катализатора и заваряне на тръба.Аз съм с такава генерация.Само е необходимо да се провери дали е здрава меката връзка преди катализатора.Най-вече при запушен катализатор тя се къса и реве оттам.При поставянето на тръба на мястото на катализатора,изобщо не се променя звука,тъй като има още 3 гърнета стокови.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар