Привет колеги, в другия форум гледам следната тема http://www.tuning.bg/forum/viewtopic...161054Като няма ограничение за мощността на колата, тоест излиза, че всеки може да си замери колата на Дино само за 30лв за предно и 50лв за 4x4 :D Не искам да прозвучи като реклама, нямам тази идея, а по скоро споделих с вас, че мисля да ходя да ми я мернат, не толко за да ми кажат каква ми е мощността на двигателя (те хората от завода са я дали тая информация), ами по скоро да видя дали ще има разлика в цифрите на бензин и на газ (карам с газов инжекцион), обобщено казано го правя от чисто любопитство, кажете вие какво мислите по темата
Грешен раздел->ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Състезание за най мощна кола :))
Collapse
X
-
Съгласен съм колега за излишните пари, но едно такова мерене струва 80-100лв, а с тази акция човек спестява най малко 50лв, пък и скоро сложих спортен филтърsUkI написа:Винаги има загуби и умрели коне
Иначе мисля,че е безсмислено да се дават излишни пари и да видиш на газ какви показатели ще има...
, малко съм ревизиран към тези неща, но все пак на Диното би трябвало да се види дали има умрели или съживени коне.
punto HGT
Коментар
-
За съжаление на това дино трудно ще разбереш дали имаш ’умрели или съживени’ коне, защото машината измерва мощност на гумите, а загубите спрямо мощността на двигателя (която ти дава производителя) ненам дали има някой, който ги сметне точно.Но няма лошо-поне ще получиш инфо колко кончета горе-доле слагаш на асфалтаdidich написа:Съгласен съм колега за излишните пари, но едно такова мерене струва 80-100лв, а с тази акция човек спестява най малко 50лв, пък и скоро сложих спортен филтърsUkI написа:Винаги има загуби и умрели коне
Иначе мисля,че е безсмислено да се дават излишни пари и да видиш на газ какви показатели ще има...
, малко съм ревизиран към тези неща, но все пак на Диното би трябвало да се види дали има умрели или съживени коне.
Коментар
-
Колега, при меренето за 80лв., трудно ще имаш възможност да си настрйваш и т.н. (за настройка има друга тарифа и тя е на час), защото повторенията при мерене са до 5-6 броя, като 2 или 3 са за настройка на самата машина от оператора. То и за това цената е 80лв., но тя е за измерване.1912 написа:да ама при меренето за 80 лева имаш да си я настройваш да я гледаш и не е еднократно меренедокато за 30 лв ме съмнява ,,,,,
Но определено си прав, че ако иска човек да получи инфо за колата си по възможно най-пълен от към показатели вариант, то това е да си плати за измерване, а не да взима участие в състезания за най-мощен автомобил :D При нормалното измерване се закача доста точна широколентова сонда, измерва се налягане в смукателния колектор (ако има такова изобщо :D ), обороти, ЕГТ (ако има възможност), дюти сайкъл на дюзите и тем подобни важни за някои хора нещица.
Коментар
-
Колега,явно не си минал по този път,но аз съм минал.Давам ти гаранция,че ще има умрели ПОНЕ 5 коня.Също ти давам гаранция ,че на всеки рън диното ще ти вади различни коне.И ти давам още 1 гаранция,че филтъра с нищо не ти е помогнал освен да ти доставя приятния "грухтящ" звукbiser_as написа:Колега, при меренето за 80лв., трудно ще имаш възможност да си настрйваш и т.н. (за настройка има друга тарифа и тя е на час), защото повторенията при мерене са до 5-6 броя, като 2 или 3 са за настройка на самата машина от оператора. То и за това цената е 80лв., но тя е за измерване.1912 написа:да ама при меренето за 80 лева имаш да си я настройваш да я гледаш и не е еднократно меренедокато за 30 лв ме съмнява ,,,,,
Но определено си прав, че ако иска човек да получи инфо за колата си по възможно най-пълен от към показатели вариант, то това е да си плати за измерване, а не да взима участие в състезания за най-мощен автомобил :D При нормалното измерване се закача доста точна широколентова сонда, измерва се налягане в смукателния колектор (ако има такова изобщо :D ), обороти, ЕГТ (ако има възможност), дюти сайкъл на дюзите и тем подобни важни за някои хора нещица.

Got nos?
Коментар
-
Момци,мисля,че темата в тунинг.бг ще замре,в същност тя е била обречена още със създаването и.Ще попитате защо?Я им покажете нашата тема за Бугати Вейрън.Няма Дино,няма Уилма,няма Фред Флинстоун - там всичко е решено на асфалта!!!Така,че най мощната и бърза кола е....?!?Поздрави !Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
Колега идеята ми беше съвсем друга, не да се покаже коя е най мощната (то и това ще се види впоследствие), ами да се ползва промоционалната цена, която е в пъти по ефтина, предполагам има колеги които са си правили доста доработки по колите си и не са се качвали на Дино, това е възможност да го направят и то на изгодна цена, предполагам, че повечето записали се ще отидат точно с тази си идея, а на мен идеята ми е просто от чисто любопитство, нишо повечеbeast31 написа:Момци,мисля,че темата в тунинг.бг ще замре,в същност тя е била обречена още със създаването и.Ще попитате защо?Я им покажете нашата тема за Бугати Вейрън.Няма Дино,няма Уилма,няма Фред Флинстоун - там всичко е решено на асфалта!!!Така,че най мощната и бърза кола е....?!?Поздрави !
punto HGT
Коментар
-
Пич, не знам кви гаранции даваш и за какво точно ги даваш, мма или си объркал яко цитатите в поста си или той е лишен от сякакъв смисълsUkI написа:Колега,явно не си минал по този път,но аз съм минал.Давам ти гаранция,че ще има умрели ПОНЕ 5 коня.Също ти давам гаранция ,че на всеки рън диното ще ти вади различни коне.И ти давам още 1 гаранция,че филтъра с нищо не ти е помогнал освен да ти доставя приятния "грухтящ" звукbiser_as написа:Колега, при меренето за 80лв., трудно ще имаш възможност да си настрйваш и т.н. (за настройка има друга тарифа и тя е на час), защото повторенията при мерене са до 5-6 броя, като 2 или 3 са за настройка на самата машина от оператора. То и за това цената е 80лв., но тя е за измерване.1912 написа:да ама при меренето за 80 лева имаш да си я настройваш да я гледаш и не е еднократно меренедокато за 30 лв ме съмнява ,,,,,
Но определено си прав, че ако иска човек да получи инфо за колата си по възможно най-пълен от към показатели вариант, то това е да си плати за измерване, а не да взима участие в състезания за най-мощен автомобил :D При нормалното измерване се закача доста точна широколентова сонда, измерва се налягане в смукателния колектор (ако има такова изобщо :D ), обороти, ЕГТ (ако има възможност), дюти сайкъл на дюзите и тем подобни важни за някои хора нещица.
Между другото тия умрели ПОНЕ 5 коня ми е мноо интересно как ги гарантираш като няма как да знаеш колко точно коня на гумите трябва да дава въпросната кола на точно същата машина.Другата ти гаранция за различните коне при всеки рън, не зная от къде точно произлиза, но в София на 2 от 3-те машини, лично съм се убедил, че повтаряемостта в стойностите е доооста голяма (тази на ХЕЕД е едната от тях) :D
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар