може ли да се сложи турбо на типо 1,4 карбуратор,питам защото имам едно от уно и дали нещо може да се прецака ако евентуално може да се сложи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
турбо за типо 1,4 ???
Collapse
X
-
Re: турбо за типо 1,4 ???
аре.. ако става турбината от УНО за 1.4 карб., да се захващаме да търсим по моргите?Mitko написа:И на мен ми се иска да си видя колата с пълен инжекцион и турбо. Казвали са ми че е възможноpugsy написа:може ли да се сложи турбо на типо 1,4 карбуратор,питам защото имам едно от уно и дали нещо може да се прецака ако евентуално може да се сложи
Коментар
-
Теоретично(и на практика де) може да си ’’сложите’’ по едно турбо, но самият процес е свързан с пъти повече пари, отколкото да продадете своите коли и да си купите по-мощни. Аз лично бих предпочел едно ’’Sedicivalvole’’ пред 1.4 турбо Типо. Причини, какво ще бъде състоянието на това купено от моргата турбо
дори и да го рециклирате(ако е възможно)! После, да предположим че разполагате с турбо примерно от 1.4 Уно, следва смяна на бутала, бутални пръстени, колектори, скоростна кутия(под въпрос), съединител, ами какви ли ще бъдат натоварванията в този двигател, КВ и лагерите. Ами електронното управление на двигателя, датчици. Промяна на окачването също би следвало да има. Стана доста според мен, а това са основни работи.
Всичко е постижимо разбира се, но въпрос на кинти. Друг е въпроса да се вземе всичко от едно 1.4Т и.е. и да се сложи направо в коша на Типо-то. Средствата за процедурата обаче пак няма да са съизмерими с продажбата и закупуването на по-мощно Типо, а такива има!

Коментар
-
имам от уно турбо и като се стопли ще хвана някой да го слжо пък да видим какво ще излезе,ако се избуши нещо ще си сложа другия двигател.Не ми севярва че трябва да се сменят толкова неща.Имам един приятел който се занимава с турбота и ми каза че от мазда 323 дизел стават точно за типо 1.4 ама мотора се здухвал на около 25 хл. при ръчкане
Коментар
-
като спомена hf hpe от доста време не се е мяркал тук. Съветите на този човек започват да липсват осезаемоMitko написа:Колегата me_to_u е прав за 1.4, но за моята съм проверил доста неща. Буталата и блока са идентични (ако не и абсолютно същите) с тези на турбинираната Lancia. Тук hf hpe може да ме поправи ако бъркам.pugsy написа:имам от уно турбо и като се стопли ще хвана някой да го слжо пък да видим какво ще излезе,ако се избуши нещо ще си сложа другия двигател.Не ми севярва че трябва да се сменят толкова неща.Имам един приятел който се занимава с турбота и ми каза че от мазда 323 дизел стават точно за типо 1.4 ама мотора се здухвал на около 25 хл. при ръчкане
Коментар
-
Много съм мислил по тоя въпрос. За да се постигне желания ефект трябва да се променят степента на компресия и формата на гърбиците и тайминките на валовете и най-важно предварението на запалването за турбото е строго специфично. При повишаване на налягането в колентора предварението трябва да се намали драстично. В пъти по-лесно ще е да се набави целия двигател.Tipo DGT, 1.6 DOHC
Коментар
-
Гост
Mitko написа:Буталата и блока са идентични (ако не и абсолютно същите) с тези на турбинираната Lancia. Тук hf hpe може да ме поправи ако бъркам.
Нямам данните на Ланча и Фиат, но ме мързи и да търся, но съм сигурен,че буталата не са същите. Не може ако степента на сгъстяване при теб е 9(10) към 1 на турбо Ланчата да е същата,трябва и да понасят по-големите натоварвания и температури,които също ше влияят и на охлаждащата с-ма. Незнам дали бенз. помпа ще се справи също. Освен това изпускателния колектор, допълнителните натоварвания от повишения въртящ момент и мощност...много още безброй фактори има за качествен резултат,и то само по двигателя,отделно окачвания,управление на двигател и турбо и т.н.. Сигурно има доста афтърмаркет турбота за тоя двигател,ама едва ли искаш ново. Втора сигурно още няколко ’’ще станат’’,ама дали ако завинтиш едно турбо без други работи ще стане...Незмам, ако имате пари за даване действайте.pugsy написа:Имам един приятел който се занимава с турбота и ми каза че от мазда 323 дизел стават точно за типо 1.4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар