Здравейте..В момента двигателя ми изглежда така
Конусният филтър е заменен с АIRBOX който обаче не съм вързал за тръби излизащи от дупката за халогена защото интейка ми става много дълъг - от което ако е дълъг печеля ниски а по-къс високи..Аз целя високи и затова съм го оставил по този начинСкосил съм и скоростния с 4 пръста при което аз лично по-бързо правя смяната особено 2ра на 3та (която ми беше проблем преди това)Отдолу съм поставил хром-никелов резонатор на мястото на катализатора до края съм с права тръба и накрая..
Подобрение в поведението на мотора има осезаемо но това само аз си го усещам.. не карам никой да ми вярваВъпроса е има ли смисъл от монтаж на бензинов регулатор от Браво 155 който е на 3.5 бара докато моя е на 3.0Също така и за чип - не търся мощност от чипа а изместване на регулатора с няколко оборотаи изобщо идеи за леки промени имате ли което да му спомогне да върви по лекичко Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане Браво 20в
Collapse
X
-
Чакай малко да се изкажа макар и не точно по темата,но пък в твоя защита! Аз сложих само Remus-а накрая без да махам катализатор и без филтър и т.н.(моя е двуцевка) И разлика си има и то не малка,особенно в ниските обороти,та представям си какво е при теб.Така че коментари от типа на "това е от самовнушение" май май не са много точни.Маистина си има разлика,особенно като загрееше мойта преди и не можеше да я вкарам в оборот(като запушена беше,а може и наистина да е било запушено крайното гърне) а сега като и дам "маган" си тръгва веднага :DФилтъра каква марка е? Или по-точно въздушната кутия с филтъра? Иии можеш ли да направиш снимка на лоста,с колко го резна?
Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
-
Дай ми идея как да я направя? За колектора имах съмнение че ще се скъсат болтовете.. иначе наполовина бях свършел работата! Снимка на лоста за момента нямам.. Махни си топката и мери 4 пръста и ще видиш колко е скосенФилтъра с кутията няма марка.. от топспийд го взех не за друго ми да пази филтъра от бързо зацапване! До момента си върши работата перфектноСуки я ми кажи термолентата ще ми свърши ли хубава работа на стоковия колектор? Може да се навия да го сваля и увияПрилагам актуална снимка на двигателяНаправи си от край до край генерацията
Коментар
-
Тука хората са обяснили за термолентата, ако си с чугунен няма смисъл от нея
http://tuning-parts.bg/browse/produc...a+50mm*2mm*10M
punto HGT
Коментар
-
Генерацията е направи с колена!За термолентата винаги се отразява добре,в коша няма да е толкова топло и филтъра ще дърпа по-студен въздух,температурата на колекторите ще се уравновеси и няма да има микрозавихряния...Но,няма да е лошо и да доработиш малко колектора.GarrettT4 написа:Всички знаем че колектора на хгт не е чугун
а за термолентата не питам какво е.. а как се отразява на хгт-то на колегата Суки

Got nos?
Коментар
-
Всеки ми го разправя това но като незнам КАКВО да му преправя... А какво имаш предвид с това да направя ГЕНЕРАЦИЯТА с КОЛЕНА?? За болтовете реших да я оставя 12 часа да изстине.. да ги напръскам с ВД40 и спрей за ръжда и да ги оставя да подействат и тогава да пробвам.Но,няма да е лошо и да доработиш малко колектора.
Коментар
-
За генерация говоря,да вземеш по-големи тръби и да не ги огъваш а за завоите да използваш колена,защото като се огъват тръбите се стесняват.За колектора попитай колегата от форума с ник 2000 20v turboGarrettT4 написа:Всеки ми го разправя това но като незнам КАКВО да му преправя... А какво имаш предвид с това да направя ГЕНЕРАЦИЯТА с КОЛЕНА?? За болтовете реших да я оставя 12 часа да изстине.. да ги напръскам с ВД40 и спрей за ръжда и да ги оставя да подействат и тогава да пробвам.Но,няма да е лошо и да доработиш малко колектора.
Got nos?
Коментар
-
Вътрешно са на 60мм,аз си бях взел 5 колена ако не се лъжа и ми остана 1 ,но и гърнетата трябва да са ти на 63мм,защото ефект няма да имаGarrettT4 написа:63мм тръби дали ще са ми много? А за чупките тя не е ли само една - на средното гърне? Аз го питах отдавна но не ми е отговорил до днешна дата..

Got nos?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар