Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гарнитура глава ПУНТО ГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гарнитура глава ПУНТО ГТ

    Можели някой да ми каже,коя от изброените по долу метални гарнитури да поръчам,също така ако взема с малко по широки отворо на цилиндрите ще имам ли проблеми,примерно 82,5мм вместо стандартните 80,5мм http://www.rallyshop.it/index.php?ma...oducts_id=1851 http://www.powerontheroad.com/dcsnew...GUARNIZI_5052# http://www.navalineasport.it/eg/catalogo_eg.htm http://images.google.bg/imgres?imgur...3D147%26um%3D1

    #2
    Ако не ти се дават много пари. В софия има места където правят метални гарнитури излизат около 70лв и държат. Ако искаш истинска си купи "Spesso" или "Cometic" .
    Uno Turbo RulZz

    Коментар


      #3
      Turbolan написа:
      Ако не ти се дават много пари. В софия има места където правят метални гарнитури излизат около 70лв и държат. Ако искаш истинска си купи "Spesso" или "Cometic" .
      мерси колега пробвах вече с правена гарнитура ито в гърция за много повече от 70лв. и резултата: 1дин ден каране и пак у бокса
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        Я кажи какъв ти е сетъпа. Има две Пунтота в София се карат с GT2560 на 1,7 boost със сток гарнитури и нямат ядове вече 6-7 хиляди километра.
        Uno Turbo RulZz

        Коментар


          #5
          Turbolan написа:
          Я кажи какъв ти е сетъпа. Има две Пунтота в София се карат с GT2560 на 1,7 boost със сток гарнитури и нямат ядове вече 6-7 хиляди километра.
          стоковата ме кара малко, карам го с т3 1.8 boost

          Коментар


            #6
            взе ми си едно спессо рацинг или нава линеа иначе ако искаш да не духаш гарнитурите мини на 10мм и на ARP
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              WhitePower написа:
              взе ми си едно спессо рацинг или нава линеа иначе ако искаш да не духаш гарнитурите мини на 10мм и на ARP
              честно казано това за 10мм ARP не го разбрах,за какво става дума Yellow_Flash_Colorz_PDT_14

              Коментар


                #8
                ARP шпилки за главата вместо болтове, а за диаметъра на отвора на гарнитурата - нормалният случай е +1 мм от диаметъра на буталото.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #9
                  болровете на пунтото са 8 мм хората който целят над 250 коня от този мотор разпробиват блока и слагат шпилки на 10 мм тъпкато пунтото има дарба да разтяга болтовете
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #10
                    благодаря на колегите за одговорите,гарнитурата вече е при мен може да се трие :D
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      Е стига де колега защо да се трие. Дай малко снимки на бегачката...няма само брони и крила да гледа в тоя форум.
                      Uno Turbo RulZz

                      Коментар


                        #12
                        А някой случайно да знае точните размери на въпросните шпилки?Аз порових в гоогле но нещо нищо не открих.Пък и цента им не ме зарадва много Върти ми се идея за самоделна изработка на струг от много як метал?
                        4 бири и турбината да свири

                        Коментар


                          #13
                          DogForLife написа:
                          А някой случайно да знае точните размери на въпросните шпилки?Аз порових в гоогле но нещо нищо не открих.Пък и цента им не ме зарадва много Върти ми се идея за самоделна изработка на струг от много як метал?
                          Резбите на шпилките трябва да са валцовани, на струг не става, ако се нарежат резбите може да се окаже че са дори по-слаби от по-малките оригинални болтове.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #14
                            ici написа:
                            DogForLife написа:
                            А някой случайно да знае точните размери на въпросните шпилки?Аз порових в гоогле но нещо нищо не открих.Пък и цента им не ме зарадва много Върти ми се идея за самоделна изработка на струг от много як метал?
                            Резбите на шпилките трябва да са валцовани, на струг не става, ако се нарежат резбите може да се окаже че са дори по-слаби от по-малките оригинални болтове.
                            Мерси за информацията.Явно отпада този вариант.
                            4 бири и турбината да свири

                            Коментар

                            Working...
                            X