Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проект : Fiat Coupe 2.0 16v turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Колеги не е много по темата но искам съвет. И аз искам да си слагам въпросния двигател но на Браво и ми е интересно кой е по читав от купе или капа или да си сложа атмосферен такъв или моята най велика идея да си сложа турбо 2.0 16в но да махна турбото и да го направя атмосферка но да е доста по здрав... Много успехи на колегите с проекта и да знаят че са ми много интересни тези теми и с нетърпение ги следя
    АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
    Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

    Fiat 1100L 42г.

    Коментар


      #47
      FireBlade написа:
      Колеги не е много по темата но искам съвет. И аз искам да си слагам въпросния двигател но на Браво и ми е интересно кой е по читав от купе или капа или да си сложа атмосферен такъв или моята най велика идея да си сложа турбо 2.0 16в но да махна турбото и да го направя атмосферка но да е доста по здрав... Много успехи на колегите с проекта и да знаят че са ми много интересни тези теми и с нетърпение ги следя
      Колега,еднакви са двигателите на капа и купе.А двигателя на турбо колите е разреден,т.е. няма да има никаква мощност двигателя без турбината.

      Got nos?

      Коментар


        #48
        FireBlade написа:
        Колеги не е много по темата но искам съвет. И аз искам да си слагам въпросния двигател но на Браво и ми е интересно кой е по читав от купе или капа или да си сложа атмосферен такъв или моята най велика идея да си сложа турбо 2.0 16в но да махна турбото и да го направя атмосферка но да е доста по здрав... Много успехи на колегите с проекта и да знаят че са ми много интересни тези теми и с нетърпение ги следя
        Колега такова нещо до сега не бях чувал. Както ти каза колегата доло, турбо мотора е с много по ниска компресия и без турбо, нищо няма да стане
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #49
          Мерси за експресните отговори колега но бях длъжен да питам но да се в тъпата глава изобщо не помислих за компресията А ще ми препоръчате ли някой двг, този 2.0 турбо ме кефи но чух че всички са мн зле и се трошат а си мисля да се задоволя и с атмосферен такъв - седичивалволе.
          АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
          Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

          Fiat 1100L 42г.

          Коментар


            #50
            FireBlade написа:
            Мерси за експресните отговори колега но бях длъжен да питам но да се в тъпата глава изобщо не помислих за компресията А ще ми препоръчате ли някой двг, този 2.0 турбо ме кефи но чух че всички са мн зле и се трошат а си мисля да се задоволя и с атмосферен такъв - седичивалволе.
            Колега точно нищо не каза,знаеш ли каква е разликата между 2.0 16 и 2.0 16 Турбо ?Разликата е само в буталата,всичко друго е същото,а и къде ги говорят тия глупости че много се трошали?
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #51
              Колега точно нищо не каза,знаеш ли каква е разликата между 2.0 16 и 2.0 16 Турбо ?Разликата е само в буталата,всичко друго е същото,а и къде ги говорят тия глупости че много се трошали?[/quote]биелките не съли малко по меки, и по тежки на атмосферката...а за разпределителните валове разлика има...
              успеха цена няма.

              Коментар


                #52
                veskol написа:
                биелките не съли малко по меки, и по тежки на атмосферката...а за разпределителните валове разлика има...
                Колега,биелите на 2.0 16 са същите като на 2.0 8 Турбо,за мекотата са си еднакви при всичките,ако си мислиш че турбо биелите са дооста твърди че и дори ковани много се лъжеш. Какво значение има разпределителния вал,то е ясно че при различните мотори са с различни градуси,а и не влияе пряко при счупване на мотора.
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #53
                  [quote="ivanko_rs"]
                  veskol написа:
                  биелките не съли малко по меки, и по тежки на атмосферката...а за разпределителните валове разлика има...
                  Колега,биелите на 2.0 16 са същите като на 2.0 8 Турбо,за мекотата са си еднакви при всичките,ако си мислиш че турбо биелите са дооста твърди че и дори ковани много се лъжеш. Какво значение има разпределителния вал,то е ясно че при различните мотори са с различни градуси,а и не влияе пряко при счупване на мотора.[/quoteда,за разпределителните валове е ясно,само посочих разликата която коментираше а относно (кованите) биели едвали някои от този форум си мисли такова нещо та дори и от 16v турбо да са...
                  успеха цена няма.

                  Коментар


                    #54
                    veskol написа:
                    да,за разпределителните валове е ясно,само посочих разликата която коментираше а относно (кованите) биели едвали някои от този форум си мисли такова нещо та дори и от 16v турбо да са...
                    Еххх,де да бяха ковани,ма де такъв късмет Стига сме спамили в темата на колегата предлагам
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #55
                      Абе дедо, ковани са биелите бе, на всичките са така.
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #56
                        Здравеите колега днес си поиграх малко с колата че беше хубаво времето Понеже се скарахме с този коите щеше да деийства основно по фиата и сега ми се налага всичко да свалям сам.Понеже аз нямам канал в гаража всичко се свяаля на село пред къщата та исках да ви питам кое ще е по лесния вариант да сваля скоростната кутия и после блока или направо да разкаяам и да свалям кутията направо с блока? Все си мислех че няма да имам проблеми с разкачането докато не стигнах до ТУК...
                        [URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg

                        Коментар


                          #57
                          наи добрия вариант е като нямаш с какво да повдигаш двигатела да свалиш сичко което можеш от двигатела като генератор смукателен и изпускателен кколектор да разкачиш сички кабели маркучи полуоски и тампоните и повдигаш цялата кола от пред с 2 крика и двигателя остава на земята малко пречи моста но става аз така изкарах моя и фкарах тоя от капата.

                          Коментар


                            #58
                            И аз си мислих този вариант но ми се видя че гредата ще пречи.И за сега мисля да махна предния капак и да се пробваме да го вдигнем заедно с скоростната кутия.
                            [URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg

                            Коментар


                              #59
                              Дано да имаш лебетка или телфер, че това нещо тежи като ..... Като мъкнахме моя 16кл почти оборудван 4 човека с една тръба от скеле, ни се разказа играта за 40 метра. Пък не мога да си представя със скоростната кутия. Още 40 кила отгоре.
                              https://www.cialispascherfr24.com/

                              Коментар


                                #60
                                Ние тук сме здрави и глупави момчета,особенно глупави Та затова ми се струва че вдигането ще е по-добре
                                [URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg

                                Коментар

                                Working...
                                X