Ми двигателя мисля че няма общо, щото като освободя от скорост и тресенето остава...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното Bravo 20v turbo
Collapse
X
-
Може да е нещо отдясно наистина, след като сменихме съединителя и при потегляне на първа, или при леко подаване на газ на втора от ниски, отдясно се чува нещо като метално стържене, а визуално нищо няма, оня ден огледах всичко, всеки болт, двгто е с 3 полиуретанови тампона и не мърда, полуоските не трият в моста, може би найстина вътрешно каре може да е......трябва да видя полуоските дали са съвместими с тия на 156 V6, че на тоя етап ще ми е по лесно това....Иначе днеска пак се опитах някакво видео да снема, но е кофти камера да държиш и да се сучеш на макс, слънцето отразяваше дисплеите и нещо не стана......а за по интересно след като върнах газта от трета на 6-7к обм, колата тихо и нежно си загасна, и след като колега ме издърпа до сервиза си представих как на тия две алфи дето съм ги метнал там за трансплантация на двигатели и всуе електроника, ще трябва да бодна и купето за основен ремонт......обнадежден че колата върти, а чукания не се чуват, въпреки че приготвих компресомера, реших да тръгна по системата, и се оказа че директния кабел 12 волта от акум към бенз помпа се е откачил.....скъсал по точно......все пак днес било ден за стачка, и помпата явно стачкува.......след благодарствена молитва към всички ми известни светии всичко е ток, имаме ток, и може би ще имаме някакво видео довечера....ivanko_rs написа:Да не е опорния лагер на дясната полуоска ?
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Искренно се надявам да е от това, жичките просто са трили на ръба на клемата и изведнъж са се скъсали.......Имам друг въпрос - при пълна газ на трета или четвърта най вече(щото трета бързо свършва) буста вдига 1.4 задържа го за малко и започва плавно да пада към 1.2 - 1.1......с ръчен контролер съм, гейта е натегнат по снимката дето Каци пусна преди 2-3 страници а тоест 2-3мм.....неска затапих двата края на системата от изхода на турбото до дросела, както и надух блоуофа на бар и половина - сичко е перфектно......ся верно че на бар и половина блоуофа леко фъщи, ама според мен не е особенно тревожно.......па нещо ме е шубе да развъртя още малко контролера щото не знам тва пик ли е, или просто пад след него.....ivanko_rs написа:Хм,най-вероятно и затова ти е и забивала,особено ако е много рязко се получава само от токов проблем.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Давайте да разнищим проблема с пада на налягането при ФЕРАРИСТА, че и аз съм със същия проблем. И аз за момента съм с кранче. на същото налягане ми е пика и на мен ми пада до към бар. Аз предполагам,че като сложа електрония буст контролер, той ще го стабелизира, ама това не обяснява защо се получава. Същя проблем остава и когато го пробвам със соленоида.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Много е странна тая история с нестабилното налягане. При мен понякога е силно изразена, понякога е едва доловима. В началото имах пукнат колектор и мислех, че е от него, но проблема остана и след като оправих колектора. После мислех, че е от соленоида, но пък вие сте с механични регулатори, така че и той отпада. Сега съм набедил уейст гейта, само него не съм преслушал. Но пък вие казахте, че сте регулирали и него. Пълна загадка. Би трябвало ако е по електрониката с механичния буст контрол да се оправи, не остават много варианти. И най- странното е че го има почти при всички нас. Къци май само остана да не се е оплакал от нестабилно налягане.
Коментар
-
Да,обаче при Ники ми се струва невъзможно.Все пак неговата турбина е по-голяма от оригиналната и не би трябвало да умалява толкова.Само ще дам пример от мойта,която е със стоковата турбина и с хромникелов колектор,basic и cut off налягането ми е зададено на 1,550 бара.На 1-ва прави около 0,8-0,9,на 2-ра почти 1,3 бара,на 3-та даже по буустметър отива на 1,6 бара и го държи стабилно до ограничител,на 4-та пада до 1,4 бара(зависи дали е подкарвана от 1-ва или е върната на 4-та и газ) ,на 5-та вече пада на 1,3 бара,просто оригиналната Т3 не мои да смогне.Не е лошо тия пикове които някои ги наричат overboost да ги оправите,не са много желателни.WhitePower написа:Ми има варианта и турбината на не смогва в високите и за това да пада налягането , демек да няма достатъчно флоуPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Мда, фиксаторите на джантите бяха кофти, на струг си врътнах от полиамид 2 нови......видях 240 на километража.....шибедаха свири като кабагайда.....ще трябва да взема мерки......kaci написа:Едно птиче ми каза че проблема с вибрациите е отстранен
Тоя дето ми прати чипа каза на четвърта да сетвам контролера, на трета да гледам смесите......не знам доколко е нормално пика да го направя до 1.5 - 1.6 за секунда и нещо, щото ако не е особенно фатално, мога да го развия още малко и като започне да намаля да ми пада до 1.4 да речем......сложи електронния контролер и виж дали ще го държи стабилно......тука един хайван ми обеща преди седмица един за проба да направя, ама нещо е несериозен, и сега ще търся отдругаде.......На колко ти е натегнат гейта.....DJ_STIVAN написа:Давайте да разнищим проблема с пада на налягането при ФЕРАРИСТА, че и аз съм със същия проблем. И аз за момента съм с кранче. на същото налягане ми е пика и на мен ми пада до към бар. Аз предполагам,че като сложа електрония буст контролер, той ще го стабелизира, ама това не обяснява защо се получава. Същя проблем остава и когато го пробвам със соленоида.Блоуофа леко ми църцори след бар и половина, ама не е чак толкова тревожно, надух го с компресора......ivanko_rs написа:Все пак неговата турбина е по-голяма от оригиналната и не би трябвало да умалява толкова.Не е лошо тия пикове които някои ги наричат overboost да ги оправите,не са много желателни.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Гейта е натегнат на около 7мм. Иначе електроноя контролер е поръчан преди 2 дена... и предполагам ще дойде най-рано до месец. Днес правих малко тестве, развих кранчето почти до край.... подобрение няма... уикенда смятам да прегледам малкото останали несменени части по турбо си стемата, а именоо маркучите от смукателя до двигателя и пласмасовата снадка, която е точно преди дросела. Ако вичко е наред, явно ще трябва да се чака електрония... защото турбината сила си ама налягането пада... в няокои случаи даже до 0,8.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар