Здравейте колеги. Имам едно техническо въпросче за чип тунинг на пунто гт. Ситуацията е следната... Имам въпросното ГТ - 3та модификация с сток карантии (кулер, турбо IHI LV7 - на стандартен бустс, генерацияте е правена на 63мм и спортен марков филтър), да речеме, че турбото в читаво рециклирано преди около година и малко (около 3-4 хилки километра), идеята е да се чипне и да се кара на 1.6 бара буст. Та какво ще се случи със турбото, то всъщност ми е ясно какво ще се случи Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 , по-точния ми въпрос е колко хиляди илометра би издаржало като не се ръчка постоянно, и като се изчаква за загрее колата преди рачки и след това се оставя да изтине преди да се изгаси и тн. Аве гледа се количката.
Мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
чип на сток пунто гт
Collapse
X
-
Re: чип на сток пунто гт
много мойе и 2-3 годони да изкара ако си решил нещо можеш да се обърнеш към мене , имам необходимите софтуери за затази кола а и цените спрямо за момента май са най ниски при мене а за качеството мога да кажат дригите колеги със ГТтата принципно 1.6 бара не можеш да задуржиш във целия диапазонgt3 написа:Здравейте колеги. Имам едно техническо въпросче за чип тунинг на пунто гт. Ситуацията е следната... Имам въпросното ГТ - 3та модификация с сток карантии (кулер, турбо IHI LV7 - на стандартен бустс, генерацияте е правена на 63мм и спортен марков филтър), да речеме, че турбото в читаво рециклирано преди около година и малко (около 3-4 хилки километра), идеята е да се чипне и да се кара на 1.6 бара буст. Та какво ще се случи със турбото, то всъщност ми е ясно какво ще се случи Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 , по-точния ми въпрос е колко хиляди илометра би издаржало като не се ръчка постоянно, и като се изчаква за загрее колата преди рачки и след това се оставя да изтине преди да се изгаси и тн. Аве гледа се количката.
Мерси предварително.
Power Under Pressure
-
Re: чип на сток пунто гт
Ахааа... Добре звучиWhitePower написа:много мойе и 2-3 годони да изкара ако си решил нещо можеш да се обърнеш към мене , имам необходимите софтуери за затази кола а и цените спрямо за момента май са най ниски при мене а за качеството мога да кажат дригите колеги със ГТтата принципно 1.6 бара не можеш да задуржиш във целия диапазонgt3 написа:Здравейте колеги. Имам едно техническо въпросче за чип тунинг на пунто гт. Ситуацията е следната... Имам въпросното ГТ - 3та модификация с сток карантии (кулер, турбо IHI LV7 - на стандартен бустс, генерацияте е правена на 63мм и спортен марков филтър), да речеме, че турбото в читаво рециклирано преди около година и малко (около 3-4 хилки километра), идеята е да се чипне и да се кара на 1.6 бара буст. Та какво ще се случи със турбото, то всъщност ми е ясно какво ще се случи Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 , по-точния ми въпрос е колко хиляди илометра би издаржало като не се ръчка постоянно, и като се изчаква за загрее колата преди рачки и след това се оставя да изтине преди да се изгаси и тн. Аве гледа се количката.
Мерси предварително. 
. Да наясно съм, че не може да държи 1.6 бара в целия диапазон, все пак е VL7.
А по въпроса с чипването, имам много добра оферта, но все пак имаш ЛС.
Коментар
-
Здравей колега, и аз имам гт3-ка като теб, но имам чип от колегата White power, панелен спортен филтър, бууст контролер(механичен), предно разположен интеркулер, в момента колата я карам на 1.4 бар. и варви много приатноgt3 написа:Други мнения по въпроса? От хора тествали - патили и тн !
Та по въпроса, според мен си сложи чип, измери си смесите и ако на 1.6 бар. са в норми си давай газ
,ако пък беднее я върни малко, няма да загубиш кой знае колко варвеж, но ще си запазиш мотора и турбината.
FIAT Punto GT'96 131hp
FIAT Punto TD 60 '98
Alfa Romeo 155 2.0 16v Т.s.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар