Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Още една темпра със спортни пружини

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Още една темпра със спортни пружини

    Да се похваля и тук. Вече бабичката е със спортни пружини и стокови (все още) амортисьори. Пружините марка AP и ги взех от колегата Nastybg. Бяха леко поръждясали, но след малко почистване и игра със шкурка, след това боядисване с боя Хемпел ( с която боядисват тръбите във лукоил, преди да ги закопаят ) добиха почти търговски вид. Колата слезе по ниско от колкото очаквах - над 4 см. Возията се влоши, почти настигна служебния хлопел, но все пак е по добре. Интересното е че на дребните неравности (като паваж напримет) не се усеща разлика, разликата е във по големите - като спящи полицаи. Личи си че е трупче. А сега за стабилноста - ПРОСТО НЯМА ТАКАВА КОЛА. Заслужава си да се жертва малко от возията заради това което се получи като стабилност. Ето и малко снимков материал. В момента чакам едни фланци 5 мм от един колега от алфа форума. Оказва се че май това е максималната дебелина която мога да сложа, защото има опасност гумите отзад да опрат във веждите на калниците.
    Прикачени файлове
    https://www.cialispascherfr24.com/

    #2
    браво, ако намериш и едни хубажи 16" ще добие доста добър вид и смени тая решетка друго нети трябва

    Коментар


      #3
      Мерси колега. За решетката съм съгласен, ама с тоя климатик така по добре се охлажда, замо заради това я държа. Оригиналната закрива 50% че и повече от въздушния поток.
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        Joro написа:
        Мерси колега. За решетката съм съгласен, ама с тоя климатик така по добре се охлажда, замо заради това я държа. Оригиналната закрива 50% че и повече от въздушния поток.
        пусни и една снимка със старите пружини само за сравнение

        Коментар


          #5
          Teзи са от гаража. Оказа се че нямам странични снимки със старото окачване, но от тези горе-долу може да се придобие представа.http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...&image_id=3328
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            За возията ... така е колега , стабилността иска жертви . Возил съм се в една и съща кола с три различни окачвания . Второто беше само пружини и оригиналните амортисьори - ще ми изпопадат пломбите , но беше по-стабилна Третото беше цяло окачване комплект , колкото и странно да звучи , но возеше малко по-твърдо от нормалното и много по-стабилно от предишните :DП.С а за визията , по-скоро бих резнал ауспуховата тръба да не стърчи така и евентуално лепенката
            Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

            Коментар

            Working...
            X