Здравеите,на всички фенове на марката.Нов съм във форума, но много отдавна съм фен на италианските коли.Имам фиат палио 1.4 и искам ако може малко да се съживи :D има ли някакъм начин това да стане,да тръгне малко повече да върви.Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко помощ за фиат Палио 1.4
Collapse
X
-
Gouf III GTIТова е начина, че има има ама няма да ти хареса този начин за който аз се сещам защото става въпрос за пара.Абе и на Гоуф да се качиш си е наистина много добър вариант
PS: Тва за Гоуфа беше шега не се мъчи да правиш нищо по този мотор ами по добре продаи колата и вземи нещо с по голям мотор щом искаш бегачка.
Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
-
Ами може да направиш това и едно гърне отзад и това е...Но резултатът ще е повече в джоба околкото в колата...Turbo Delta написа:И все пак ако махна катализатора и сложа спортен филтър поне малко се надявам да живне :DFiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Въдушния филтър е последното нещо с което се преключва тунинга на 1 мотор а и струва цифра един хубав е поне 250лв.Катализатора попринцип ако не е задръстен е хубаво да си го има, но всеки катализатор си има и определен живот 30 000-50 000км горедолу зависи от карането.Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Бах мамаму незнаех че К&Н са вдигнали цените двойноDikata_BG написа:Въдушния филтър е последното нещо с което се преключва тунинга на 1 мотор а и струва цифра един хубав е поне 250лв.Катализатора попринцип ако не е задръстен е хубаво да си го има, но всеки катализатор си има и определен живот 30 000-50 000км горедолу зависи от карането.
за колегата с 1.4 , слагай една права генерация , олекотявай колата и ако искаш още можеш още коне но е свързано с 3-5000 леваВъв форума не се толерира ползването на нецензурни думи."Модераторски екип на fiat-bg.org"
Power Under Pressure
Коментар
-
Къде прочети тези цифри съм любопитен да разбера.Предполагам някой който сваля катализатори и слага резонаторни гърнета ти ги е казал.Катализатора е разчетен за ресурса на двигателя и не подлежи на замяна.Той не е консуматив като филтрите или свещите.Мерил съм катализатори на 250000-300000 клм е работят като нови.Недей разпространява такива зловредни приказки,че може да вкараш хора в излишни разходи..Dikata_BG написа:...... но всеки катализатор си има и определен живот 30 000-50 000км горедолу зависи от карането.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар