Здравейте колеги, някой ако знае от къде в БГ.да си взема хубави сигменти нека сподели,също и лагери Кинг беаринг,поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
какви сигменти ПУНТО ГТ
Collapse
X
-
Re: какви сигменти ПУНТО ГТ
колега виж тук! http://www.axm-auto.com/ 100% ще си намериш каквото ти трябва.aleksi1209 написа:Здравейте колеги, някой ако знае от къде в БГ.да си взема хубави сигменти нека сподели,също и лагери Кинг беаринг,поздрави.
-
лагерите ги купих, колден шмит стандартни от елит кар,само сигменти ми трябват пак стандартни,при вас в софия не може да няма накви истински сигменти АЕ съшто са боклуци,ако ти остане време пораспитай,аз пък ще почерпя като дойдеш някой ден на писта калояново,и без това имам мн да те черпя че ме изпревари 2 дена със покупката на твоето пунто и ме отърва от мн проблеми пздрави :DWhitePower написа:за сегменти не мога да кажа щото са кът но за лагери кинг по големи боклуци няма търси АЕ лагери а аз ще поразпитам за сегменти къде може да имати оригинални ли търсиш или си на някои ремонт
Коментар
-
ей да бях закаъснял
)шегувам се , аз така или иначе щях да го разлокача така че много много не ме бъркаше дереджето на моторя
) ама като гледам и ти си на същото дереджеиначе ще питам за сегменти , а шлайфиста каза че няма оплаквания от АЕ ама той си ги копува и той си ги пасва
аз мо бях купил КИНГ
и ги хвърли в кофата ще поразпитам за сегментите и ще ти пиша
Power Under Pressure
Коментар
-
а, тоз ще е от ретро-майсторите дето съм чувал че шабъроват лагерите :D Само че съвременните лагери са супер прецизно изработени и триметалните като АЕ вземеш ли да ги стържеш отиват на кино.Просто вала трябва да си е в допуските.И му кажи на този шлайфист, че Кинг са алуминиеви лагери и са доста по-издръжливи на натоварване от АЕ обикновени триметални, то не че имат рейсингови де.
Коментар
-
ми аз бях купил кинг ама не ги хареса , каза че са гола вода и на моя натегнат мотор не искал да рискува с такива лагеричовека е срвавнително млад и според мене ги разбира нещата , правил е няколко ресингови мотори и хората са останали доволни , просто мереше нещо със лагерите и вала , ама там не му разбирам , гледаше да не затяга вала нещоPower Under Pressure
Коментар
-
Кинг са много по-подходящи за спорт от всеки един нормален три метал лагерWhitePower написа:ми аз бях купил кинг ама не ги хареса , каза че са гола вода и на моя натегнат мотор не искал да рискува с такива лагеричовека е срвавнително млад и според мене ги разбира нещата , правил е няколко ресингови мотори и хората са останали доволни , просто мереше нещо със лагерите и вала , ама там не му разбирам , гледаше да не затяга вала нещо
Все повече се изумявам, какво пък ще значи натегнат мотор?Ти си му занесъл вал, който е шлайфан от друг човек ли, че да се е получил над допуска и да затяга?
Коментар
-
той си шлайфаше всичко , ама за всеки случай искаше да види дали всичко е във час и нещо слагаше лагерите мажеше с масло и въртеше вала ( без биели а за кинг нали ти казах че ми показа че липсват некви ръбчета който АЕ ги имали - нещо свързано с движението на маслото , ама като не ги разбирамici написа:Кинг са много по-подходящи за спорт от всеки един нормален три метал лагерWhitePower написа:ми аз бях купил кинг ама не ги хареса , каза че са гола вода и на моя натегнат мотор не искал да рискува с такива лагеричовека е срвавнително млад и според мене ги разбира нещата , правил е няколко ресингови мотори и хората са останали доволни , просто мереше нещо със лагерите и вала , ама там не му разбирам , гледаше да не затяга вала нещо
Все повече се изумявам, какво пък ще значи натегнат мотор?Ти си му занесъл вал, който е шлайфан от друг човек ли, че да се е получил над допуска и да затяга?Power Under Pressure
Коментар
-
леле мале аз за 700 лиева барабар с буталата можех да ги намеряaleksi1209 написа:сигменти си намерих от елиткар ст.загора оригинални с каквито излиза от завода 450лв. доставка до 7дена,остана няква аутодада да направя центровка анг.също така на колко кг. се стяга заводската гарнитура и биелни-основни пети?????Power Under Pressure
Коментар
-
е да ама кви?маде ин чайна,кво да направя долкова искат хората 286лв.заАЕ и 450лв.за заводски фиат-ланчиа,утре ще викна от скъпите и тваеWhitePower написа:леле мале аз за 700 лиева барабар с буталата можех да ги намеряaleksi1209 написа:сигменти си намерих от елиткар ст.загора оригинални с каквито излиза от завода 450лв. доставка до 7дена,остана няква аутодада да направя центровка анг.също така на колко кг. се стяга заводската гарнитура и биелни-основни пети?????
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар