s00rry написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
въпрос ...мотор от алфа 164 на браво ХГТ ??
Collapse
X
-
Иждал съм такъв мотор - 2.0 16 VT от Lancia Delta Integrale напомпан до 700 конси сили ...Мисля ,че точно ici беше пуснал клип с Типо-то на Лиран от Израел в неговата тема,което къса и хвърля...Но там вече става въпрос за чудовищен пърформънс...едва ли колегата цели чак такива нива на мощност...Но все пак ,ако искаш добра кола и добър двигател ,продаваш Браво-то и се мяташ на едно Интеграле и от там нататък почваш да я правиш...Вярно ,че е по-стара кола ,но е 4х4 и ако я стегнеш няма да имаш никакви проблеми!!!За мен това е нй-добрият вариант...Успех с начинанието!!!Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
за 300++ трябва да си приготвиш 10-тина хил. лв.Тънката граница, която не трябва да прекрачваш е 240к.с. която при 2.0 16ВТ се постига с чип, бенз. помпа, регулатор, голям кулер и препоръчителна ревизия на мотора.Само при теб ще трябва и съединителя да се преработи за да удържа.При алфовския турбо Ве 6 трудно ще се получат тези резултати и не за дълго, понеже е с ризи.s00rry написа:ами колеги мерси за съветите , целта ми е колата да стане 300++ , искам някво двигателче с турбо , да се 4ипне или нещо такова значи алфаджииските двигатели отпадат . ?! че ги гледах в6. .. и са доста ефтини ? ?
Коментар
-
а ревизия задължително просто ... че няма смисал да се правят някои неща по два пъти , значи да се ориентирам към ланчия 2.0 турбо ?ici написа:за 300++ трябва да си приготвиш 10-тина хил. лв.Тънката граница, която не трябва да прекрачваш е 240к.с. която при 2.0 16ВТ се постига с чип, бенз. помпа, регулатор, голям кулер и препоръчителна ревизия на мотора.Само при теб ще трябва и съединителя да се преработи за да удържа.При алфовския турбо Ве 6 трудно ще се получат тези резултати и не за дълго, понеже е с ризи.s00rry написа:ами колеги мерси за съветите , целта ми е колата да стане 300++ , искам някво двигателче с турбо , да се 4ипне или нещо такова значи алфаджииските двигатели отпадат . ?! че ги гледах в6. .. и са доста ефтини ? ?
да 240 кс мисля че ще са доста задоволителни , то един чип на турбо двителите до колко се отразя в смисъл кви коне качва ... че не съм много запознат с тия неща и доста ще трябва да поразбера за кратка време :P
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Мотор най-се намира от Фиат Купе, от Интеграле или Алфа Q4 едва ли ще видиш, а от останалите Ланчии Капа и Тема са с дебитомер, който е труден за разправия когато ще се качват повече коне.Стандартно мотора е 190к.с. , с изброените модификации качва към 50к.с. Най-ефективно е да се мапне на живо понеже всички промени по всмукването и изпускането му променят и смесите, дори да сложиш друг филтър, камо ли кулер, генерация и т.н.Та Русе ти е близо и може да и се направят нещата специално по "мярка" за да върви безопасно за мотора и икономичноs00rry написа:а ревизия задължително просто ... че няма смисал да се правят някои неща по два пъти , значи да се ориентирам към ланчия 2.0 турбо ?
да 240 кс мисля че ще са доста задоволителни , то един чип на турбо двителите до колко се отразя в смисъл кви коне качва ... че не съм много запознат с тия неща и доста ще трябва да поразбера за кратка време :P
Коментар
-
Хабсолютно съм съгласен,при все че го изпитах и на мой гръб.Аз съм с изброените промени и съм на лимит на турбото ,т.е. около 260 коня и надув 1.55 бара и повече неще,а и става опасно за мотора че още е в заводска кондицияici написа:Мотор най-се намира от Фиат Купе, от Интеграле или Алфа Q4 едва ли ще видиш, а от останалите Ланчии Капа и Тема са с дебитомер, който е труден за разправия когато ще се качват повече коне.Стандартно мотора е 190к.с. , с изброените модификации качва към 50к.с. Най-ефективно е да се мапне на живо понеже всички промени по всмукването и изпускането му променят и смесите, дори да сложиш друг филтър, камо ли кулер, генерация и т.н.Та Русе ти е близо и може да и се направят нещата специално по "мярка" за да върви безопасно за мотора и икономично
Също така и за чиповете е доказана работата,след поставянето на кастъм чипа се оказа че смесите не са съвсем както трябва да са и ги донагласихме с Ици,да е жив и здрав иновейта чи показва ко става у маторя :D Та по въпроса и аз да наклоня везните още повече към 2.0 16 Турбо
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
та колеги значи, ще е турбо и аз така си мислех дори и видях по миналата седмица колета от търговище с негото браво кадето е с двигател на каппа то просто скъсва от всякаде .. което никак не е лошоivanko_rs написа:Хабсолютно съм съгласен,при все че го изпитах и на мой гръб.Аз съм с изброените промени и съм на лимит на турбото ,т.е. около 260 коня и надув 1.55 бара и повече неще,а и става опасно за мотора че още е в заводска кондицияici написа:Мотор най-се намира от Фиат Купе, от Интеграле или Алфа Q4 едва ли ще видиш, а от останалите Ланчии Капа и Тема са с дебитомер, който е труден за разправия когато ще се качват повече коне.Стандартно мотора е 190к.с. , с изброените модификации качва към 50к.с. Най-ефективно е да се мапне на живо понеже всички промени по всмукването и изпускането му променят и смесите, дори да сложиш друг филтър, камо ли кулер, генерация и т.н.Та Русе ти е близо и може да и се направят нещата специално по "мярка" за да върви безопасно за мотора и икономично
Също така и за чиповете е доказана работата,след поставянето на кастъм чипа се оказа че смесите не са съвсем както трябва да са и ги донагласихме с Ици,да е жив и здрав иновейта чи показва ко става у маторя :D Та по въпроса и аз да наклоня везните още повече към 2.0 16 Турбо 
ами ще се прескачя до русе ей го дей .. , но сега да почвам значи да търся тротинетка .. от която ще костя !
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Kaзваш 240-50. Ами да питам твоето как е стигнало до 300++? С две думи какво друго е правено?ici написа:Мотор най-се намира от Фиат Купе, от Интеграле или Алфа Q4 едва ли ще видиш, а от останалите Ланчии Капа и Тема са с дебитомер, който е труден за разправия когато ще се качват повече коне.Стандартно мотора е 190к.с. , с изброените модификации качва към 50к.с. Най-ефективно е да се мапне на живо понеже всички промени по всмукването и изпускането му променят и смесите, дори да сложиш друг филтър, камо ли кулер, генерация и т.н.Та Русе ти е близо и може да и се направят нещата специално по "мярка" за да върви безопасно за мотора и икономичноs00rry написа:а ревизия задължително просто ... че няма смисал да се правят някои неща по два пъти , значи да се ориентирам към ланчия 2.0 турбо ?
да 240 кс мисля че ще са доста задоволителни , то един чип на турбо двителите до колко се отразя в смисъл кви коне качва ... че не съм много запознат с тия неща и доста ще трябва да поразбера за кратка време :P
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар