nikolay zhelev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на едномасов маховик и усилен съединител на JTD
Collapse
X
-
Така е колега, аз карам с маховик от Алфа 156 2.0 ТС.Моят съединител вече се предава. Тази сутрин ми поприплъзна като настъпах до долу на 4-та на 2500 оборота.Минаха почти 4 години от както го сложих и навъртяни малко повече от 45000 километра.2 години от живота му колата беше около 140+ коня, а останалото време около 170, като преживя доста стартове и агресивно каране.Като цяло съм изключително доволен от конверсията, огромна благодарност към колегата VSD, който започна темата.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
-
колеги решил съм да правя описаната интервенция на Fiat Marea 1.9jtd 110кс. маховик съм намерил притискател феродов лагер също не са проблем проблем са ми болтовете тях не мога да открия моля дайте някаква идея с какви да ги заместя дали старите болтове от демпферния маховик могат да се скасят и да станат или могат да се направят нови болтове някои ако има размерите на болтовете да сподели.
Коментар
-
Колега ако споделиш размерите ще е добре взех маховик и притискател от мареа 2.0 20в.болтове си мисля че биха могли да паснат и от 1.9тд или някаква друга с обикновен маховик.Проблема е че не знам размера иначе все от някъде ще се намерят болтове.p.b.stoyanov написа:Ако си взел маховик от 2,0 20в. мога да измеря болтовете които съм взел с моя маховик и да ги споделя за да търсиш такива. Болтовете от демферния са по дълги и не стават.
Коментар
-
u_bo
Мериш дебелината на стария и на новия.Скъсяваш болтовете с разликата и ги минаваш с плашка за всеки случай. Аз бих сложил и лепилоp.b.stoyanov написа:Ако си взел маховик от 2,0 20в. мога да измеря болтовете които съм взел с моя маховик и да ги споделя за да търсиш такива. Болтовете от демферния са по дълги и не стават.
Многократно съм виждал да скъсяват и болтове за глава(не го одобрявам) , какво толкова го мислиш?
Коментар
-
Колега имаш право може и да се получи, остана да намеря само феродов диск от 156-ца но звъннах тук там не го предлагат отделно само комплект.u_bo написа:Мериш дебелината на стария и на новия.Скъсяваш болтовете с разликата и ги минаваш с плашка за всеки случай. Аз бих сложил и лепилоp.b.stoyanov написа:Ако си взел маховик от 2,0 20в. мога да измеря болтовете които съм взел с моя маховик и да ги споделя за да търсиш такива. Болтовете от демферния са по дълги и не стават.
Многократно съм виждал да скъсяват и болтове за глава(не го одобрявам) , какво толкова го мислиш?
Коментар
-
u_bo
И лагер ще ти трябва. На ЛС ти пратих само фередов - имат и само лагер.panasonic1 написа:Колега имаш право може и да се получи, остана да намеря само феродов диск от 156-ца но звъннах тук там не го предлагат отделно само комплект.u_bo написа:Мериш дебелината на стария и на новия.Скъсяваш болтовете с разликата и ги минаваш с плашка за всеки случай. Аз бих сложил и лепилоp.b.stoyanov написа:Ако си взел маховик от 2,0 20в. мога да измеря болтовете които съм взел с моя маховик и да ги споделя за да търсиш такива. Болтовете от демферния са по дълги и не стават.
Многократно съм виждал да скъсяват и болтове за глава(не го одобрявам) , какво толкова го мислиш?
Коментар
-
Благодария за информацията колеги смених днес маховика сложих нов феродов диск от алфа156 меркам притискател от марея 2.0 и нов лагер резултат за момента е изчезнаха всякави вибрации дори при пален имах а сега пали без притрисане, но при натискане на газта до ламарината съединителя боксува колата е чипната и можеби повечко от необходимото но си мислех че този трябва да държи повече от предишния но явно съм збъркал .При вас колеги как е има ли боксуване.Къде да търся проблема и какво бихте ме посъветвали.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар