Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дайте идеи кво може да се прави на типо 1.6 дгт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    дайте идеи кво може да се прави на типо 1.6 дгт

    имам един чудесен мотор 1.6 двувалка в мазето и искам да го направа 150-160 коня и да го сложа в типока даите идеи нявки..бюджета е до 2-3000 лева...
    Fiat Punto 1.4 gt turbo
    Ford Fiesta 1.3 new port

    #2
    Re: дайте идеи кво може да се прави на типо 1.6 дгт

    hibryd написа:
    имам един чудесен мотор 1.6 двувалка в мазето и искам да го направа 150-160 коня и да го сложа в типока даите идеи нявки..бюджета е до 2-3000 лева...
    за 3000лв има изгледи да се получи, но трябва да знаеш че вече ще е твърде лакома за ежедневка.
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #3
      ами тва ми е пределно ясно самоче така или иначе ще си взимам нова кола...
      Fiat Punto 1.4 gt turbo
      Ford Fiesta 1.3 new port

      Коментар


        #4
        бях чел преди някъде че ставали някви карбуратори на вебер.. ако някой може да ми каже модела им..
        Fiat Punto 1.4 gt turbo
        Ford Fiesta 1.3 new port

        Коментар


          #5
          С хоризонтален поток са най-подходящите карбове, но се настройват много трудно и не са идеални като инжекциона.Може и мотоциклетни да намериш, но има един друг вариант:Глава с инжекциона от Типо/Купе 2.0 16В с подходящите промени по мотора и леки донастройки.Така ако остане със заводските валове разхода ще е приличен, а и мощността ще стане към 120к.с.Ако вземеш едни Коломбо и Бариани рейсинг валове, вече нещата може да станат много сериозни даже над поставената ти цел.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #6
            ако сложа тези валове електроника ще трябва ли да я пипам ? и предполагам със спортни валове ще ми трябват по яки пружини на клапаните
            Fiat Punto 1.4 gt turbo
            Ford Fiesta 1.3 new port

            Коментар


              #7
              Ще трябва донастройване (ремап) ако валовете са рейсинг.А и за горната комбинация глава 2.0 16В с долнище 1.6 също е препоръчително за да се извади максимума.Смяна на пружини, ако за дадените валове го изисква производителя.По принцип над 10мм лифт е препоръчително.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #8
                Part No. FT16.RM1 Make Fiat Model TIPO / COUPE` 2000 16v Camshafts codes FT16.113.280C.A (1)FT16.113.274C.S (1) Application Race medium Cam lift IN 11.3 Cam lift EX 11.3 Duration 280°/274° Timing 32°-68° / 67°-27° Lobe center angles 108°/110° Valve lift TDC 2.9 / 2.7 Clearance 0.30 / 0.40 Price ^ 855.00 за тези става въпрос нали ?а и друго нещо тези валове с лагерите ли си вървят или трябва след това да търся лагери ?
                Fiat Punto 1.4 gt turbo
                Ford Fiesta 1.3 new port

                Коментар


                  #9
                  ами ако я направиш с тези ще е супер, само валове са, там лагери няма за смяна.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #10
                    Сега ако каже и каде мога да си ремпана ецу-то имаш едно голямо черпене от мене
                    Fiat Punto 1.4 gt turbo
                    Ford Fiesta 1.3 new port

                    Коментар


                      #11
                      hibryd написа:
                      Сега ако каже и каде мога да си ремпана ецу-то имаш едно голямо черпене от мене
                      ако знаеш откога се каня да проверя дали може да се пипа бина на 2.0 16в, но трябва да го взема свален.
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #12
                        ici написа:
                        С хоризонтален поток са най-подходящите карбове, но се настройват много трудно и не са идеални като инжекциона.Може и мотоциклетни да намериш, но има един друг вариант:Глава с инжекциона от Типо/Купе 2.0 16В с подходящите промени по мотора и леки донастройки.Така ако остане със заводските валове разхода ще е приличен, а и мощността ще стане към 120к.с.Ако вземеш едни Коломбо и Бариани рейсинг валове, вече нещата може да станат много сериозни даже над поставената ти цел.
                        Ici 120 коня за 3000 лева за мене е неоправдано ( ако е 120 отгоре да ама иначе ) за тез пари си купува кола 120 коняаз бипрепоръчал олекотяване на биели , бутата , маховици това почти без пари може да даде добри резултати все пак говорим за 1.6
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #13
                          hibryd написа:
                          Part No. FT16.RM1 Make Fiat Model TIPO / COUPE` 2000 16v Camshafts codes FT16.113.280C.A (1)FT16.113.274C.S (1) Application Race medium Cam lift IN 11.3 Cam lift EX 11.3 Duration 280°/274° Timing 32°-68° / 67°-27° Lobe center angles 108°/110° Valve lift TDC 2.9 / 2.7 Clearance 0.30 / 0.40 Price ^ 855.00 за тези става въпрос нали ?а и друго нещо тези валове с лагерите ли си вървят или трябва след това да търся лагери ?
                          за тез пари бих взел гт 2560 р
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            WhitePower написа:
                            ici написа:
                            С хоризонтален поток са най-подходящите карбове, но се настройват много трудно и не са идеални като инжекциона.Може и мотоциклетни да намериш, но има един друг вариант:Глава с инжекциона от Типо/Купе 2.0 16В с подходящите промени по мотора и леки донастройки.Така ако остане със заводските валове разхода ще е приличен, а и мощността ще стане към 120к.с.Ако вземеш едни Коломбо и Бариани рейсинг валове, вече нещата може да станат много сериозни даже над поставената ти цел.
                            Ici 120 коня за 3000 лева за мене е неоправдано ( ако е 120 отгоре да ама иначе ) за тез пари си купува кола 120 коняаз бипрепоръчал олекотяване на биели , бутата , маховици това почти без пари може да даде добри резултати все пак говорим за 1.6
                            за 3000лв ще е ако се сложат рейсинг валовете тогава си става чиста проба бегачка с прясно ребилднат мотор и коне може би около 160.Олекотяването в тоя случай ще е грехота да не се направи, то подобрява много ускорението, по този начин мотора става по-пъргав, но не по-мощен.Иначе вярно че за 1700лв може да се купи ГТ-Р турбо, но покрай него ще трябват поне още толкова пари за да тръгне що годе.
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              #15
                              ми едни колектори 600 лева една по ефтина турбина 1200 ( нова - иначе може и 2 ръка ) турбо бутала - най много 400-500 лева бензинова помпа инжектори блуофф маркучи турбо пътищя -около 500 и готово 200 коня за около 3000 лева )
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X