Вие от къде знаете, че това е браво на снимките може да е Мареа така както е снимано не личи да ли е Браво,Мареа или дори Брава.Незнам какво е но няма да си харесва много гумите
.Те и другите колички дето ги показахте какво имат под капак за техните гуми да не говорим
.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ето това е нещо забележително
Collapse
X
-
Това последното е вече сериозно, стига да му намерят желязна гарнитура!! :P А първия двигател трябва да се пипне за да почне да върви като хората, но стоково 165 коня на тоя 2.4 V6 туч са малко!! Хубавото е че тея двигатели имат много потенциал!!
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
може естесвенно с една кофа пари и не кой знае какви коне срещу тяхStefan Hadjov написа:При атмосверките също може да се извъшва много успешен тунинг,но там нещата не стават само с лаптоп и интерфейсен кабел.Много знания,труд и пари трябват за извършване на промяни по механиката на двигателя.WhitePower написа:за каъв тунинг говорим ??? като е атмосферкаPower Under Pressure
Коментар
-
Прав си ,колега ,едно турбиниране няма да е излишно...WhitePower написа:може естесвенно с една кофа пари и не кой знае какви коне срещу тяхStefan Hadjov написа:При атмосверките също може да се извъшва много успешен тунинг,но там нещата не стават само с лаптоп и интерфейсен кабел.Много знания,труд и пари трябват за извършване на промяни по механиката на двигателя.WhitePower написа:за каъв тунинг говорим ??? като е атмосферка
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
100% не е никой мой познат на който им правя ГТ татаима адски много ГТ та който едва 30 % са в часа за гледането , съм давал резултат с порше каиен турбо с - 420 коня - не можах да го мина , ама и той не можа за избягаsonicempire написа:колега айде сега атмосферките да не са за изхвърляне.гледал съм как саксо 1.6 скрива шайбата на пунто 1.4 ТУРБО!!!има коли и коли
просто има много бърз стартза мене атмосферката е загубена кауза имаш един максимум където и пари да наливаш резултата ще е 5 -8 коня
Power Under Pressure
Коментар
-
Железни гарнитури за главите - v-6 е все пак маторя! Жълтия Фиат от снимката от първия пост е Мареа - вижте фаровете, освен ако не са сменяни и теBEX---GT написа:За красиво спор няма..
а ето ви и нещо вървежно...2.0 В6 турбо от ГТВ, оригинален мотор е 200к.с плюс минус некни там...този е изцяло преправян, карантии, електроника, турбина, щуротии - 280к.с.може и над 360к.с. да стане, но не могат да надуят турбината повече, защото не могат да намерят железна гарнитура за главата, така казват..на трета цепи асфалта, върти 18-ки..на един преятел е, на алфа 156 
Гледам яко се развива темата ама-а-а-а и мноо талаш ве пичове.Да си изкажа и аз мнението :Та Алфа основно правяг следните V - 6 матори: - 2,5 V 6 12V 166 к.с. при 5800 об. 216 н.м.при 4500 об. - куц конь та дрънка - карал съм-2,5 V6 24V190 к.с. при 6200 об.222 н.м. при 5000 об. - такова животно не съм карал казват, че било маааалко по добре от 12 клапанния мотор-3,0 V6 12V 192 к.с. при 5600 об.260 н.м. при 4400 об. - кантар с 2,5 V6 24 клапановия т.е. пак нищо особено т.е. малко по-добре от 2,5 V6 12 V-3,0 V6 24 V 220 к.с при 6300 об.270 н.м. при 5000 об. - тук не знам как е ама за 3000 кубика мотор 270 нютона момент чак на 5000 оборота верно е смешчица
Интересно е, че всички мотори са сгъстени яко - с по 11 степен на сгъстяване са, като тоя последния вариант е 11,7
Това го пиша щото някой беше писал по-горе че имали голям потенциал - къде е
С колегата дето прави пунтотата също не съм съгласен. Ами колега една атмосверка с едни дросели, спортни валове, изпускателна генерация и 50-тина коня шот нитро верно за повечко пари ама примерно средно статистическа Астра ГСИ е с тия неща минава 250 к.с. не вярваш ли? Само, че в случая за тез огромни кокаляци 2,5 и 3,0 V 6 едвали може да се намерят примерно валове, едвали има място за изпускателна генерация, пък с таз степен на сгъстяване - и на нитро няма да носи така че такъв V 6 в коша на такава кола освен да плашиш зяпачите, като отвориш капака май за друго........... Не искам да обидя никого - това ми е мнението по въпроса :D
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Хубаво изглеждат тези В6, интересно звучат ама респектираща сила от тези мотори с алуминиеви блокове и мокри ризи не може да се изкара.Трябват много сериозни конструктивни промени по блока и цилиндрите, за да почне да издържа на големи мощности без да се чупи.А да не говорим, че няма нищо по-яко от класиката - чугунения блок
Коментар
-
Да си изкажа и аз мнението :Та Алфа основно правяг следните V - 6 матори: - 2,5 V 6 12V 166 к.с. при 5800 об. 216 н.м.при 4500 об. - куц конь та дрънка - карал съм-2,5 V6 24V190 к.с. при 6200 об.222 н.м. при 5000 об. - такова животно не съм карал казват, че било маааалко по добре от 12 клапанния мотор-3,0 V6 12V 192 к.с. при 5600 об.260 н.м. при 4400 об. - кантар с 2,5 V6 24 клапановия т.е. пак нищо особено т.е. малко по-добре от 2,5 V6 12 V-3,0 V6 24 V 220 к.с при 6300 об.270 н.м. при 5000 об. - тук не знам как е ама за 3000 кубика мотор 270 нютона момент чак на 5000 оборота верно е смешчица
Брат,пропуснал си още някои друг шестак от алфовите и то наи сериозния!
164 td-1989
164 td-1993
164 ts-1991
166 ts-2000
DELTA HF 2.0 16V TURBO INTEGRALE-1992
Коментар
-
3,2 V 6 24 V - 240 к.с. при 6200 об. 289 н.м. при 4850 оборотаПак смях ве брат от 3,2 матор няма и 250 коня. Не мога да намеря обаче V6 турбо пък виж горе колегата писал че имало оригинален такъв
Там ако знаеш нещо пиши аз съм екс алфист все пак :D
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
и още едни, същата кубатура, но по-форсиран - 3.2 JTS 24V - 260 кси не бъди максималиствсе пак това са сравнително късоходови моторине ги сглобяват в някой си гараж, за да си правят после снимки с тях и пак да започват ремонтитевсе пак са за туристически автомобили2000 20v turbo написа:3,2 V 6 24 V - 240 к.с. при 6200 об. 289 н.м. при 4850 оборотаПак смях ве брат от 3,2 матор няма и 250 коня. Не мога да намеря обаче V6 турбо пък виж горе колегата писал че имало оригинален такъв
Там ако знаеш нещо пиши аз съм екс алфист все пак :DФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
V6 TB -то не е никак, ама никак рядък мотор! Като данни не е нещо фрапиращо - 201 до 207 к.с. в зависимост от периода и модела в който се монтира (ГТВ и 164) и Мв 290 Нм при не-лошите 2 750 об/мин. Сравнен с 4.16 Турбо изостава, бих казал до 200-220 се кантари с 8V турбо мотора. Силата му е във V-max-a и като цяло със сигурност е един доста приятен за всекидневно каране (особено слушане
) мотор, но силата и потенцияла му със сигурност не са в "здравия перформанс" тунинг и упгрейд
П.С. По италянския аутоскаут 164-ките с V6 TB са средно около 1500-2000,-Евро като има доста от тях, малко отгоре като пари са и ГТВ-тата с този мотор.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар