NPD написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фланци
Collapse
X
-
Не.4 отвора през които се захващат с болтове за главините.И нормалното е 4 шпилки да стърчат от тях (понеже се правят от алуминиеви сплави).Само че тук са направени (на снимката) с 4 резби и с болтове - или са стомана и тежат по 10 кила, или са алуминиева сплав и риска да се разбие резбата е голям (освен ако се ползват разни марки авиационен дурал).
-
ако ме питаш мен аз неразбирам ама ако искаш ела и си питаи а ако си мислиш че ще ми накривиш си се излъгал тай че по добре спри .......jamie написа:Солена е, кажи им Видински тунинг - от стиропор да ти ги направят....Iv4o_M написа:аз лично не сам пробвал нишо просто приятели и познати са ми казали защото съм питал ... а иначе за шпилки знам че стават от блока на жигула и се правят само гаики а за фланци днес точно гледах във видин в 1 магазин 40лв фланеца и по 5лв болтовете но мисля че е солена цената и то много
®Iv4o_M® Fiat Uno Turbo I.E.
Коментар
-
Оригинални фланци са много скъпи...Само един съвет-внимавайте колко големи фленци слагате на задните гуми защото типота-пунтата и т.н. страдат от разчекване на задния мост заради лагерите на задните носачи...Аз не бързам много много с фланците щото са ми за летните гуми а преди тва требва да се ремонтирам задния мост и да смена един лагер на главината отпреде
_______________________________________
0885261834
Коментар
-
И според мен е така.А между другото и аз си джиткам с такива фланци(не адптори)на 15 мм дебелина ,и карам джанти на 100 междуосово.Фланците са хванати към главината(98мм),а джантите са хванати към фланците(100мм)icecool написа:Според мен на мястото на оригиналните болтове са завити тези с които се държат адаптерите а на самите адаптери има отвори с резба за болтовите за джантите поне това виждам на снимките125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
Ами jamie е написал същото...FIAT 125s написа:И според мен е така.А между другото и аз си джиткам с такива фланци(не адптори)на 15 мм дебелина ,и карам джанти на 100 междуосово.Фланците са хванати към главината(98мм),а джантите са хванати към фланците(100мм)icecool написа:Според мен на мястото на оригиналните болтове са завити тези с които се държат адаптерите а на самите адаптери има отвори с резба за болтовите за джантите поне това виждам на снимките

Коментар
-
Да, няма смисъл да си играем на думи, аз останах с такова впечатление.jamie написа:Не.4 отвора през които се захващат с болтове за главините.И нормалното е 4 шпилки да стърчат от тях (понеже се правят от алуминиеви сплави).Само че тук са направени (на снимката) с 4 резби и с болтове - или са стомана и тежат по 10 кила, или са алуминиева сплав и риска да се разбие резбата е голям (освен ако се ползват разни марки авиационен дурал)
Просто човека е написал 4 вместо 5 отвора. Както и да е, няма значение.

Коментар
-
Споко пич - забавлява ме тенденцията да се произвеждат подобни компоненти ако може - и от дунапренIv4o_M написа:ако ме питаш мен аз неразбирам ама ако искаш ела и си питаи а ако си мислиш че ще ми накривиш си се излъгал тай че по добре спри .......jamie написа:Солена е, кажи им Видински тунинг - от стиропор да ти ги направят....Iv4o_M написа:аз лично не сам пробвал нишо просто приятели и познати са ми казали защото съм питал ... а иначе за шпилки знам че стават от блока на жигула и се правят само гаики а за фланци днес точно гледах във видин в 1 магазин 40лв фланеца и по 5лв болтовете но мисля че е солена цената и то много
Това не е интериор или светеща пръскалка - ако нещо се прецака по ходовата част - нещата може да завършат и трагично. Просто умната !
Коментар
-
Никъде не виждам Iv4o_M да е написал нещо за материала от който се правят фланците та да се заяждаш с него че са от стиропор или дунапренjamie написа:Споко пич - забавлява ме тенденцията да се произвеждат подобни компоненти ако може - и от дунапренIv4o_M написа:ако ме питаш мен аз неразбирам ама ако искаш ела и си питаи а ако си мислиш че ще ми накривиш си се излъгал тай че по добре спри .......jamie написа:Солена е, кажи им Видински тунинг - от стиропор да ти ги направят....Iv4o_M написа:аз лично не сам пробвал нишо просто приятели и познати са ми казали защото съм питал ... а иначе за шпилки знам че стават от блока на жигула и се правят само гаики а за фланци днес точно гледах във видин в 1 магазин 40лв фланеца и по 5лв болтовете но мисля че е солена цената и то много
Това не е интериор или светеща пръскалка - ако нещо се прецака по ходовата част - нещата може да завършат и трагично. Просто умната !
_______________________________________
0885261834
Коментар
-
споко бате то нали наеш че и такива с комплекси трябва да има все пак без тях неможе така че да не ти пукаSelqatin написа:Никъде не виждам Iv4o_M да е написал нещо за материала от който се правят фланците та да се заяждаш с него че са от стиропор или дунапренjamie написа:Споко пич - забавлява ме тенденцията да се произвеждат подобни компоненти ако може - и от дунапренIv4o_M написа:ако ме питаш мен аз неразбирам ама ако искаш ела и си питаи а ако си мислиш че ще ми накривиш си се излъгал тай че по добре спри .......jamie написа:Солена е, кажи им Видински тунинг - от стиропор да ти ги направят....Iv4o_M написа:аз лично не сам пробвал нишо просто приятели и познати са ми казали защото съм питал ... а иначе за шпилки знам че стават от блока на жигула и се правят само гаики а за фланци днес точно гледах във видин в 1 магазин 40лв фланеца и по 5лв болтовете но мисля че е солена цената и то много
Това не е интериор или светеща пръскалка - ако нещо се прецака по ходовата част - нещата може да завършат и трагично. Просто умната !

))))) а ти като направиш фланците ги снимаи
) искам да ги видя че и на мен ще ми трябват и успех
)
®Iv4o_M® Fiat Uno Turbo I.E.
Коментар
-
Е хайде ВИЖ !Да покажа 1 грозно снимче - ей-така на 50мм дебели все още неразпробити адаптери - ето ти КОМПЛЕКСИ:аз съм виждал и фланци от гитенакс правени на струг и пак става
ПП: Леко тунинговане - като тръгне да ти бяга джантата с луфт поне 10мм при 150 км/ч ще се сетиш за тази тема и за Видинския тунинг
Коментар
Реклама
Collapse

Selqatin на една снимка бесхе показал 127-ца с двигател от 131-ца какжа скоростна кития си ползвал там че двигатела стои прав а на е наклонен напред ? ако не е таина де :"))
Коментар