Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat bravo 2.0 20v turbo !
Collapse
X
-
Много приятен на вид двигател ще стане.Колега, ако все още не си зглобил главата, оттук може да се опиташ да извлечеш максимална информация
http://guy-croft.com/viewtopic.php?f...&sd=a&start=15 обърни внимание на разделителя на всм. порт и размера му, на радиуса на късата страна в порта и на оформянето на фаските на леглата и клапаните.
Коментар
-
ici мерси много за инфото не знам аз до сега във този саит къде съм гледал но това инфо не бях го видял !а относно мотора тои вече е почти готов !просто сега реших да си пусна темата защото сега ми остана повече свободно време !а за леглата на клапаните ако имаш впредвид ъгала на леглата не съм го променял а иначе мятото където портовете се разделят съм го оформил по подобен начин а и непосредствено след разделянето на портовете доста се налойи да го разширя защото там доста се свиваха проблема беше че нямам такава машина специално за портове и всичко трябваше да се прави със подръчни средства и докарването на точност между отделните портове си беше цяло изпитание !!а иначе много се притеснявах докато шлифовах портовете да не пробия някаде главата във зоната на портовете но това не стана след цялата процедура занесох главата на проверка !и това което наи ме притеснява все още са водачите на изпускателните клапани защото една незначителна част от тях се наложи да се отнемат а все пак това са изпускателни клапани и то на турбо мотор и са доста натоварени термично и не знам дали това ще наруши тяхното охлаждане а и видях сега че във саита на "Guy Croft " че точно те се сменят !!ici написа:Много приятен на вид двигател ще стане.Колега, ако все още не си зглобил главата, оттук може да се опиташ да извлечеш максимална информация
http://guy-croft.com/viewtopic.php?f...&sd=a&start=15 обърни внимание на разделителя на всм. порт и размера му, на радиуса на късата страна в порта и на оформянето на фаските на леглата и клапаните.карам Спаска ламята
Коментар
-
Няма страшно с водачите колега мойте също ги няма! 15 тина х.км., от които вече 2000 са на 1,2 бара
Кво чудо е братче как връви не е истина! А с термичното натоварване по стеблото на клапана въпроса е решен от завода. Аз имах изгорял
клапан на втори цилиндър - снимал съм го някъде из мойта тема. С "научна цел" му срязах стеблото в долната удебелена част - и се оказа, че са натриеви клапаните - т.е клапана е кух и пълен с натрий, който спомага за отвеждане и равномерно разпределение на температурата по стеблото. Иначе портовете поне примен правеха едно стеснение точно където завиват надолу към отворите в камерата там реших въпроса с това стеснение с тия ротор-шкурки ли как се казваше, с дебелостенен маркуч и дрелка с потенциометър. Па моему е важно отвора на порта в цялата си дължина да е равен на отвора на клапана в горивната камера. Щото ако клапана ти е примерно 25 мм. порта и 85 да го направиш неа смисъл особено пък и като дойдат от Англия конете "горница"
. Пак ти казвам голяма част от филма си изгледал, не че не ти остава още ама всичко си струва. Дано само съединителя и кутията не те предават, ако минеш на вариант бравовската кутия, съединител, полуоски
Казваш че проекта върви преди темата давай и клипове да видим, да чуем.....
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
е още клипове нямам но моторът е почти сглобен даже срядата или четвъртъка ще му зацепвам ремъка тои и сега е зацепен но щте викам един колега със комплекта скоби да го центроваме точно а иначе проекта за сега малко го забавям че кризата нещо удари занаята и малко се свиха финансите !а относно кутията мисля за сега да си оставя тази на HGT-то и за нея много се притеснявам дали ще издържи на зора !!а за по нататак мисля да направя нещо като на ICI аз по принцип и сега щях да слагам по голяма турбина защтото мотора го взех без турбо но алтернативата със по голямата беше към 2000лв а моита втора употреба я взех за 500лв макар че доста трудно я намерих ! даже и оощте си търся дебитомер а относно съединителят аз съм взел и старият на 20v turbo-то но мисля и него да сменям защтото и тои маи взел дал !!2000 20v turbo написа:Няма страшно с водачите колега мойте също ги няма! 15 тина х.км., от които вече 2000 са на 1,2 бара
Кво чудо е братче как връви не е истина! А с термичното натоварване по стеблото на клапана въпроса е решен от завода. Аз имах изгорял
клапан на втори цилиндър - снимал съм го някъде из мойта тема. С "научна цел" му срязах стеблото в долната удебелена част - и се оказа, че са натриеви клапаните - т.е клапана е кух и пълен с натрий, който спомага за отвеждане и равномерно разпределение на температурата по стеблото. Иначе портовете поне примен правеха едно стеснение точно където завиват надолу към отворите в камерата там реших въпроса с това стеснение с тия ротор-шкурки ли как се казваше, с дебелостенен маркуч и дрелка с потенциометър. Па моему е важно отвора на порта в цялата си дължина да е равен на отвора на клапана в горивната камера. Щото ако клапана ти е примерно 25 мм. порта и 85 да го направиш неа смисъл особено пък и като дойдат от Англия конете "горница"
. Пак ти казвам голяма част от филма си изгледал, не че не ти остава още ама всичко си струва. Дано само съединителя и кутията не те предават, ако минеш на вариант бравовската кутия, съединител, полуоски
Казваш че проекта върви преди темата давай и клипове да видим, да чуем.....карам Спаска ламята
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар