И аз знам че за предните и задните неможе ... въпрчеки ,че имам мерак да си направя черно задното стъкло ... Неправят проблем само за задните странични стъкла :S ... Те и за щорите правят проблеми ... ама за сега никои не ме е спирал ... дано де.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
питане за фолио на задните стъкла
Collapse
X
-
Аз не разбрах колегата "Racer GT" какво искаше да каже с цитата на моето изказване? Аз си писах че не може на предните да се слага както си е Yellow_Flash_Colorz_PDT_25 Не съм казал,че не могат да те спрат от движение, споменах само за глобата! Така че сме на едно мнение
Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
може... Само задни странични може.PaUnOff написа:Никой не може да те глоби за заден прозорец дори и черен да го боядисаш с боя...
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Колега не съм съгласен с тебе,в закона пише на задните врати е позволено,а ти по талон колко врати имаш??? оново отзаде не се ли води пак вратаRacer GT написа:може... Само задни странични може.PaUnOff написа:Никой не може да те глоби за заден прозорец дори и черен да го боядисаш с боя...
Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
-
Чл. 105. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) (1) Забранява сеограничаване на видимостта през челното стъкло и през страничните стъкла наавтомобила, осигуряващи видимостта на водача към пътя, както и намаляване напрозрачността им.(2) Ограничаване на видимостта през стъклата на задните врати на лекитеавтомобили, както и намаляване на прозрачността им, се допуска само при наличие наогледала за виждане назад от двете страни на автомобила.В закона нищо не пише за задното(нито е позволено нито забранено),но това не означава че немогат да се заядат.Един път може да не ти кажат нищо,но следващия да изядеш глоба... БЪЛГАРИЯ все пак ...Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Хубаво де а как това за документа дето за фабрично затъмнените прозорци е пълна глупост няма такова нещоОще преди да си взема кола когато обикалях автокъщите се бях спрял на 1 алфа 147 черна с абсолютно всички стъкла тонирани предни задни странични сичко беше черномоята кола са тъмни само страничните и задния прозорец и неможе да се разбере че е фолио ..така че фолио може да се сложи и от зад без никакъв проблем ако автомобила има 2 странични огледала .Racer GT написа:Кои каза така...???Освен паричната глоба,спират и колата от движение.Трябва да си махнете фолиото на стъклата и после да минете преглед в КАТ.Един приятел беше изпаднал в подобна ситуация-спряха колата му от движение,заради фолио макар че беше с пропускливост около 80-85%. Само на задните стъкла е разрешено,на всички други-НЕ.Трябва да има пряка видимост към купето,да няма нищо което да пречи на господата полицаи да ви видят.Колкото и малък да е процента на затъмняване ако искат да се заядат... освен колите с заводско затъмняване които си имат документ за това и колата е минала преглед в КАТ с него.Преди имаше и няква вратичка в закона с която е позволено допълнително затъмняване на стъклата (предни и задно стъкло),но от скоро маи неможе вече.PaUnOff написа:Никой не може да те глоби за заден прозорец дори и черен да го боядисаш с боя.Иначе за предните пишат глоби...Целта е една,скороста е различна - HGT !
Коментар
-
Аиде бе...новите автомобили със заводско тонирани стъкла минават КАТ със сертификат от завода.Този сертификат е издаден след задължителен тест за процента на пропускливост на стъклата.Колите имащи този документ нямат проблем при регистрация в КАТ.Наскоро приятел си взе Q7 и всичките и стъкла бяха тонирани-регистрира я така и си я кара с тях благодарение на документа.Мислиш ли че ако беше взел алфата щеше да успеш да е я регистрираш така....аз немисля.Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Ами алфата беше регистрирана.номера беше ВТVIN - отзаде където е дръжката за отвяряне има 1 пласмаса декоративна махаш я с отверката и под нея се крият 2 болта развиваш ги и придържаш прозореца да не паде и си ти човека като го закачаш обратно трябва да сте поне 2 ма човека защото 1 ния да го държи от вън и да гледа фугите на къде отиват пък другия съответно да завива отвътре
Целта е една,скороста е различна - HGT !
Коментар
-
Едвали е заводско със затъмнени стъкла братле.Може някои да я е правил след като я е купил и регистрирал,нямам идея.Но когато новия и собственик отиде да я оправя в КАТ какво става?Така със 4-тири тъмни стъкла няма да я пуснат да мине и ще трябва да се махне поне на предните врати.Ако си има сертифитакт за тонирането си остава така.GbGz написа:Ами алфата беше регистрирана.номера беше ВТFiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Добре колега съгласен съм с теб за документа .Racer GT написа:Едвали е заводско със затъмнени стъкла братле.Може някои да я е правил след като я е купил и регистрирал,нямам идея.Но когато новия и собственик отиде да я оправя в КАТ какво става?Така със 4-тири тъмни стъкла няма да я пуснат да мине и ще трябва да се махне поне на предните врати.Ако си има сертифитакт за тонирането си остава така.GbGz написа:Ами алфата беше регистрирана.номера беше ВТ
ВИН - извиняваи не съм те разбрал за какво ми говориш
та това кръглото на самия прозорец е капсоловано има 1 щифт мъчих се да го избия ама неможах и така остана работатафолиото от задната страна правиш 1 разрез и изрязваш кръгче и така
1 съвет относо по нататъчно ЛОПАНЕ евентуалноаз като свалих прозореца като боядисвахме колата се появи 1 страхотно дразещо лопане в прозореца и се оказа че е от този механизъм заобиколи го с прозрачен силикон за да нямаш и ти ядове по нататък евентуално
Целта е една,скороста е различна - HGT !
Коментар
-
То оставаше и да не си... :DЩе пием значи по една ракия....GbGz написа:Добре колега съгласен съм с теб за документа .
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Здравейте пак , докато се ровех тук там в manuala открих отговора на отдавна зададения от мен въпрос ,как се свалят стъклата.По това което успях да си преведа прозорецът се държи на 2 пластмасови щифта и 2 ламаринени щипки,наистина е лепен ,там го водят уплътнител (аз си го обяснявам като силикон) така че предполагам с някакъв по качествен или монтажен силикон ,и ние ще постигнем желания ефект.
Прикачени файловеКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
Реклама
Collapse

Коментар