А някой има ли идея откъде да се сдобия със "специфичните" обд-ii кодове за фиат?
Autodata,Google,Internet-ръководства и т.н.Специфичните кодове на Fiat-OBD-II се наричат генерични кодове и най лесно ще ги видиш в Autodata от 2006 год нагоре.Отбелязани са с P1.....A основните кодове са P0......
Аз го вързах този елм327 успешно, но не намирам софтуер, който да работи коректно.Ето какво съм пробвал:Scantool.net 1.14 - казва, че не работил с клонинги на елм327OBD2Spy - дори не се връзваProscan 5.1 - връзва се, но чете само оборотите и то грешно.PCMScan - връзва се и не чете нищоDigimioto 4.03 - връзва се, но с посочен интерфейс MobyDic и не чете нищо.OBDDIAG v1.01.02 - не се връзва на нито една кола.Не само на моя Бравок.EngineCheck LE - demo - връзва се и трябва да чете RPM, но и това не може.ScanMaster ELM 1.7.0.0 - връзва се, намира ми 1 грешка (подгревна свещ за смяна), но не я разпознава.Програмата вижда наличните сензори, но не отчита нито един.
Моя ЕЛМ в момента е в колегата rosenmvr, така че не мога да пробвам всички софтове които си изброил. Обаче с PСMscan2.4.9 и Scanmaster PRO (windows XP обаче) стилото се чете. Моето еку е хитачи-това има значение. В англ. форум май хвалиха софта на Gendan, аз го нямам, но пробвай да го дръпнеш може да стане.
Да не би да не си обд2 съвместим (макар че е малко вероятно, понеже колата е 2000г.):On 1996 and later vehicles, you can tell which protocol is used by examining the OBD II connector:J1850 VPW--The connector should have metallic contacts in pins 2, 4, 5, and 16, but not 10.ISO 9141-2--The connector should have metallic contacts in pins 4, 5, 7, 15, and 16.J1850 PWM--The connector should have metallic contacts in pins 2, 4, 5, 10, and 16.If your vehicle has this style connector, but doesn’t have these pins populated, you probably have a pre-OBDII vehicle. To add some confusion, even having the connector with the contacts shown above is not a guarantee of OBD II compliance. This style connector has been seen on some pre-1996 vehicles which were not OBD II compliant. .Твърди се, че под капака на мотора трябва да има табела на която да пише "OBD II compliant" Аз не съм проверявал на моя
ISO9411K-Line съм, 3 пиновия конектор, в който има 2 проводника - GND & K-Line.Намерих над 15 програми, които работят, да се разбира, че се връзват, разпознават използвания протокол или стандарт или квото и да е, но просто нищо не отчита вярно.Закачих и Браво JTD100 2001г., който е с OBD конектора и там положението е същото.Иначе сме го закачали на ВИСА, но тогава не знаех какво да гледам :D
Коментар