мерси но са запо4ваме да го гласим то така си го купих.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да съживим Пунто ГТ
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Punto Power
Колата изглежда страхотно и ще хапе асфалта
П.С. Много добре и ефикасно е предно разположения кулер, но аз съм с климатик и не искам да го жертвам в името на кулера(за сега) при теб беше ли махнат радиатора на климатика да не би да има някакаф пиниз нов ? :D Освен да си заформим някаква среща на Софийските GT-а аз друго не виждам и коронното ще е на WhitePower (когато бъде събрано де) :D

Коментар
-
климатика не пречи за интеркулера да е от отпреде , има си чалъм и пак ставаTuning Mode написа:Punto Power
Колата изглежда страхотно и ще хапе асфалта
П.С. Много добре и ефикасно е предно разположения кулер, но аз съм с климатик и не искам да го жертвам в името на кулера(за сега) при теб беше ли махнат радиатора на климатика да не би да има някакаф пиниз нов ? :D Освен да си заформим някаква среща на Софийските GT-а аз друго не виждам и коронното ще е на WhitePower (когато бъде събрано де) :DPower Under Pressure
Коментар
-
Re:
турбо таймера е за тва когато си настъпвал колата и си я карал по дълго време и като вътнеш ключа , колата не изгасва , ти си слизаш от нея а тя остава да работи още извесно време за да охлади турбинатаkomshiqta написа:абе не разбрах този турбо таймер за компресията на турбото ли е ? я кажете как се инсталира малко инфо мен мн ме кефи тфа
Power Under Pressure
Коментар
-
Ето това е новина вечеWhitePower написа:климатика не пречи за интеркулера да е от отпреде , има си чалъм и пак ставаTuning Mode написа:Punto Power
Колата изглежда страхотно и ще хапе асфалта
П.С. Много добре и ефикасно е предно разположения кулер, но аз съм с климатик и не искам да го жертвам в името на кулера(за сега) при теб беше ли махнат радиатора на климатика да не би да има някакаф пиниз нов ? :D Освен да си заформим някаква среща на Софийските GT-а аз друго не виждам и коронното ще е на WhitePower (когато бъде събрано де) :D
а дали при сток пунто гт със сток соленоид и чип, ако се смени кулера с предно разположен ще има ефект от към мощности няма ли да се развалят показателите на ЕЦУ-то

Коментар
-
Re:
Дам турбо таймера е много полезен, но и той маи си има недостатък защото не можеш да оставиш колата на скорост трябва ръчна а в наще геогравски ширини зимъска замръзва :D поне така си го представям аз не съм ползвал иначе такава джаджаWhitePower написа:турбо таймера е за тва когато си настъпвал колата и си я карал по дълго време и като вътнеш ключа , колата не изгасва , ти си слизаш от нея а тя остава да работи още извесно време за да охлади турбинатаkomshiqta написа:абе не разбрах този турбо таймер за компресията на турбото ли е ? я кажете как се инсталира малко инфо мен мн ме кефи тфа

Коментар
-
Re:
Ръчната замръзва тогава когато са нацепини броните на жилата ако са ножи няш никакъв проблемTuning Mode написа:Дам турбо таймера е много полезен, но и той маи си има недостатък защото не можеш да оставиш колата на скорост трябва ръчна а в наще геогравски ширини зимъска замръзва :D поне така си го представям аз не съм ползвал иначе такава джаджаWhitePower написа:турбо таймера е за тва когато си настъпвал колата и си я карал по дълго време и като вътнеш ключа , колата не изгасва , ти си слизаш от нея а тя остава да работи още извесно време за да охлади турбинатаkomshiqta написа:абе не разбрах този турбо таймер за компресията на турбото ли е ? я кажете как се инсталира малко инфо мен мн ме кефи тфа
Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Хм, турбо таймера е по-скоро за гъзария, да си заключиш колата и да си тръгнеш пред любопитните погледи на минувачите.Колата има нужда да работи на място 5-6мин само ако до преди това е карана с много газ и турбото е светнало червено.А такова каране не се вписва в градските условия
А за писта пак няма смисъл да се ползва, първо защото си седиш в колата и я наглеждаш да не вземе да прегрее на място, а и защото след обиколките спирачките са също загрети на няколко стотин градуса и оставянето на колата на място на ръчна е много рисково за дисковете - могат да се изкривят
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар