stefcho_sm написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най-добре тунингованите фиaти в страната
Collapse
X
-
Re: е да бяхте казали по рано за тея програми е колеги :D
Колега, монтирал си ги на обратно. Ляво дясно си ги обърнал. Трябва да изкарват въздуха на вън. Демек сечението трябва да е по посока на движението, не както си ги монтирал. Така няма да се охлаждат никак тези дискове!batkoty написа:Да ги постна и тук да не са на линкове :DO.E.Motorsport
Коментар
-
Чак пък никаква............аз съм с такъв уред(бедно-богато)и ми върши страхотна работа.Досега съм го исползвал на три коли-Сивик,Матиз и на Пунтото и съм доволен,защото ги карам на газ и по него си правя смесите и тихите обороти!!!!!!!!!!!До колкото си спомням се връзва на черния кабел на ламбда сондата!!!!!!!!!!
Коментар
-
колега и можеш ли да ми кажеш на кви смеси караш в бууст например ???valyotuning написа:Чак пък никаква............аз съм с такъв уред(бедно-богато)и ми върши страхотна работа.Досега съм го исползвал на три коли-Сивик,Матиз и на Пунтото и съм доволен,защото ги карам на газ и по него си правя смесите и тихите обороти!!!!!!!!!!!До колкото си спомням се връзва на черния кабел на ламбда сондата!!!!!!!!!!
Коментар
-
Трите кабела са:-червен+-черен--бял-той се връзва на черния кабел на сондатаТия говорители 13см ли са?И аз взех четри 13см и мислех нещо такова да правя за отпред,но много пречат на видимоста и ще им търся друго място!Сашо,на бензин стрелката застава горе долу на границата между бедно и оптимално,но аз я карам предимно на газ и там си държи богата смес.Даже си мисля да я отпуша ощеbravite написа:а бе уреда не е толкова за полезна работа ,колкото за украса, но все пак искам да работи иначе са 3 кабела отзад
вальо е за тея отливки ти говорех ,още не са довършени ама се личи за кво става дума
Коментар
-
Бреййй това как го исмисли бих казал че този уред ще ти покаже какво мери сондата на колата която на атмосферните влияе в целия диапазон на работа на мотора за определяне на най-правилната смес , което не важи за турбо автомобилите което с този уред можеш да разбереш ламбдата какво мери и да турсиш причините защо мери еди каква си смесsa6o_gt написа:колега уреда за бедна и богата смес няма да ти върши никаква работа тъй като се връзва към оригиналната сонда на колата а тя е много бавна, а и на атмосфена кола също няма никакъв смисал
Power Under Pressure
Коментар
-
А ти, много ли си сигурен, че на атмосферните двигатели, в целия работен диапазон и натоварвания, ЕКУ-то извършва корекции на сместа, въз основа на показанията на ламбда сензора? :DWhitePower написа:Бреййй това как го исмисли бих казал че този уред ще ти покаже какво мери сондата на колата която на атмосферните влияе в целия диапазон на работа на мотора за определяне на най-правилната смес , което не важи за турбо автомобилите което с този уред можеш да разбереш ламбдата какво мери и да турсиш причините защо мери еди каква си смес
Коментар
-
имах предвид, че на атмосферна кола която не е с кой знае какви интервенции ( та дори и да има ) не са много фатални смесите, той дори няма да знае всщност на какви точно смеси кара. Ти що не си взе такав уред??? + това сяка атмосферка варви различно добре от друга на съвсем различни смеси, до колкото знам атмосферките на високи обороти трябва на са на 13ки, 14ки но също знам коли които на 12ки вървят най хубаво такаче там е много относително, и дори на 16ки колата си върви и не може да се счупиWhitePower написа:Бреййй това как го исмисли бих казал че този уред ще ти покаже какво мери сондата на колата която на атмосферните влияе в целия диапазон на работа на мотора за определяне на най-правилната смес , което не важи за турбо автомобилите което с този уред можеш да разбереш ламбдата какво мери и да турсиш причините защо мери еди каква си смесsa6o_gt написа:колега уреда за бедна и богата смес няма да ти върши никаква работа тъй като се връзва към оригиналната сонда на колата а тя е много бавна, а и на атмосфена кола също няма никакъв смисал
Коментар
-
за италянките е доказано , че с преебана сонд върви по малко дори и на пълната гас защото работи по една таблица , а ако откачиш сондта и светене чека е по друга , същото важи ако сондата е мързелива , казах че екуто слуша ламбдата през целия диапазон и ако нещо не го кефи не върви добре и прави леки корекции на сместа , все пак не можеш да излезеш от таблицата , другото е че имаш период на самоубочаване на екуто , ако ламбдата не е в часbiser_as написа:А ти, много ли си сигурен, че на атмосферните двигатели, в целия работен диапазон и натоварвания, ЕКУ-то извършва корекции на сместа, въз основа на показанията на ламбда сензора? :DWhitePower написа:Бреййй това как го исмисли бих казал че този уред ще ти покаже какво мери сондата на колата която на атмосферните влияе в целия диапазон на работа на мотора за определяне на най-правилната смес , което не важи за турбо автомобилите което с този уред можеш да разбереш ламбдата какво мери и да турсиш причините защо мери еди каква си смес
какво ще научи което следва че този уред може да ти даде инфо колко ти е зле ламбдата и какво мери и можеш да си направиш съвсем относителна оценка на това какво се случва и защо се случва но не и да определиш точната смес
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар