Ами пайнерките свирят добре.Зависи какво искаш да чуеш.По принцип са по дървени.Слизат ниско ,но не е типичното меко звучене.За амп съм взел един boschmann XR999 и причината е ,че не се бях ориентирал към нищо по специално и като чух въпросния и веднага се спрях на него.Клати ги стабилно да не говорим че има още два канала, които за вбъдеще ще поддържат средички сигурно.среди за сега нямам.За предна линия съм с фабричните колони и междодругото съм доволен от тях - държът се геройски :D тях съм ги отрязъл над 140 херца и посвирват сериозно.Като цяло проекта ми е абсолютно аматьорски и е постоянно в развитие.Ако има интерес бих споделял как вървят нещата...durex да те питам как е бравото след като му сложи музика.Имаш ли некви дертове с обороти или с светомузиката :D ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Sound-Vision and BasS
Collapse
X
-
ами проблеми с оборотите имах но от стъпковото моторче и на 2-3 пъти нещо ми губеше обороти като я пусках но сега всичко е тик ток но съм с нов 65амперов акомолатор и всичко е огън бииdj_stasik написа:durex да те питам как е бравото след като му сложи музика.Имаш ли некви дертове с обороти или с светомузиката :D ?
. Иначе за стоковата предна линия на бравото верно е геройска ама аз я иселих сега съм с JBL там и мисля да им туря 2 филтъра че се мучат и бас да ми вадят
Коментар
-
dj_stasik написа:хах.. браво .. и аз съм се насочил към по голям акумулатор.Отливки ли прави за JBL-те във вратите или паснаха без корекции?
то беше цяла атракция там първо реших да се изгавря с стоковите като им пусна по около 500вата на всяка съответно изпушиха и понеже JBL-ите са 5/7 и са по малки изкормих стоковите и остана само обрача и с дрелката дупки в пластмасата и с свински опашки и така "побългарих ги" ама те там несе виждат ние прУблем
Коментар
-
провери за бушонче или прекуснати кабели или кофти връзки.... за друго не се сещамex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!
Коментар
-
Колеги някой може ли да каже какъв кондензатор да си купя, защото като осила малко повече и мигам като дискотека
Усилватела е 4x90W RMS или 2x180W на (bridjed), бушоните са 2x20 ампера, говоритела е 12-ка 300W RMS и сега като сложа още една ще мигат още повече фаровете
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Ако инсталацията ти е наред и акумулатора също- няма да мигаш. Аз бях на 400W RMS и нямаше дискотеки :D Ако ще слагаш още усилватели се набутвай с кондензатор, ама иначе няма смисъл. Щото ти хубаво ще го боднеш, обаче кое ще го зарежда после? Виж си масата, дебелината на кабела, връзките, акумулатора, пък може и усилвателя да е "хубав"Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Акумулатора ми е скапан обаче не е от него, защото слагах чисто нов от на дядо ми колата и пак същата работа, кабела на усилватела е 8 квадрата, а усилватела е с 2 бушона по 20 ампера (40 ампера по таблица го дават с 6 квадрата), усилватела ако е "хубав" няма логика да ми мигат токовете, по скоро той ще премигва, обаче в алтернатора се съмнявам от много време, защото като пусна някуде по енерция без да гаса и фаровете светат по слабо, а като подам газ светкат по силноPaUnOff написа:Ако инсталацията ти е наред и акумулатора също- няма да мигаш. Аз бях на 400W RMS и нямаше дискотеки :D Ако ще слагаш още усилватели се набутвай с кондензатор, ама иначе няма смисъл. Щото ти хубаво ще го боднеш, обаче кое ще го зарежда после? Виж си масата, дебелината на кабела, връзките, акумулатора, пък може и усилвателя да е "хубав"
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Аз ти казах че 8мм. ти е малко, ама ти не та не. Поне 10мм. (истински) т.е. на самата плетка а не с външната изолация ти е необходим.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Няма логика да ми мигат фаровете ако е тънък кабела на усилватела, по скоро ще премигва усилватела или ще криви. Усилватела е 40 ампера, 40 ампера се захранват с 6 квадрата кабел, не виждам смисъл да се слагат 10 квадрата, но ако трябва ще го смена с 10, това не е проблемbatproho написа:Аз ти казах че 8мм. ти е малко, ама ти не та не. Поне 10мм. (истински) т.е. на самата плетка а не с външната изолация ти е необходим.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Ти сложи хубав кабел (не чайнатаун, че да си отговаря на квадратурата поне) и по-дебеличък, пък нека да стане по-лошо. Най-много да засвири по-добре. А щом и ти намаля силата на фаровете при падане на оборотите, нещата не са както трябва- или акумулатора ще се оаква скоро или алтернатора не зарежда колкото трябва. Първо провери това (виж с уред какво показва), а после може да пробваш и с друг кабел.Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар