Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за спортни пружини + обик. амортис.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за спортни пружини + обик. амортис.

    Ясно е че комбинацията спорти пружини и спортни амортис. е най-добра, но искам да попитам колегите които са със спртни пружини и обик. амортис. дали имат някакви проблеми? .. по-бързо скапване на амортис. , други проблеми с окачването?
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    #2
    колега не съм много сигурен дали е от съществено значение.най добре сложи сичко спортно .спортните амотесори са с по малък ход на стержена а спортните пружини са с повече навивки и по на гъсто според мен има опастност да стане неостойчива в завой не съм пробвал да правя такава комбинация но по добре си вържи попа за да ти е мирно селото
    Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
    Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
    това няма умора за балканче

    Коментар


      #3
      Колега аз съм със спортни пружини Eibach, задните амортисьори са сменени преди 2 години и не са мръднали, а предните ги смених преди 1 месец с газово Монро и колата е страхотно стабилна. А това, че се скапвали по-бързо ми се вижда доста нелогично, но все пак мнението е като гъза, всеки си го има

      Коментар


        #4
        Повечето нормални амортисьори в комбинация със спортни пружини се скапват за броени месеци.Потвърдено е от не една кола, карана по русенските трасета.Засега моята удържа без проблеми с Монро Рефлекс.Явно са с по-издръжливи клапани от другите.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар

        Working...
        X