колега, "момо" според мен би трябвало да се събере мотора на турбото защото растоянието между роговете е еднакво като цяло базата е еднаква, както е еднаква със тази на типото и делтата предполагам, че разлика има във окачването. във носачи и.т.н.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
Та значи мотора се събира успешно в коша но Мареата - за браво не знам мисля, че да. Същия е мотора, като на Купе 2.0, 20V, т. различен е само капака на клапаните, нооо... за надписа Ланча върху него си има фрезисти :D Та ДВГ с уекинко мод по захващащите лапи
! При мен проблемите дойдоха от мераците ми да сложа оригиналната на мотора ск.кутия, защото е видимо по - корава от вън и от вътре ииии диференциала е шпер :P Освен това можело на тази кутия да се монтира и раздатка
/това последното за сега "непричом" към колата ми ма знаеш ли човек
/ До тук добре обаче: - На диференциала /който тук не е цялостна отливка с корпуса на кутията, а е монтиран с капак с болтове/ няма датчик за скоростомера - явно Ланчата взема импулси от АБС-а - Оригиналните полуоски на Мареата /понеже аз нямах полуоските на Турбото/ са като от бебешка играчка - тънки, малки..... - Смяната на скоростите при оригиналната кутия е с лостова система, на турбото е с жила - Помпичката на съединителя е с друго местоположение и не пасва, както се очаква................
Та сега вече имаме капак на диференциала с датчик на скоростомера перфектно пасващ на моята кутия и ще си гледаме скоростта /дано да е за гледане/! Имаме и полуоски каквито трябва с измити като нови каренца с нови маншони, грес...... /хората на човека със злата Вектра /Кайчо Делтата/ се потрудиха яко/ Имаме и целия "тунел" с механизма за смяна на скоростите от купето, жилата и.т.н. Имаме и вярната планка на помпичката на съединителя и в крайна сметка от снощи, вече имаме скорости и съединител
По въпроса за модването, на държащите ДВГ и трансмисията лапи към купето мога да благодаря на тез хора дето по-горе ги писах аз бях стигнал до отчаяние вече и там почти всичко е
Довечера ми се ще да пиша че Фифи е с изцяло монтиран ДВГ и кутия и е на крак /колела/ Между временно вече трябваше да съм в сервиза на Делта тунинг, айде после пак ще понапишем
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Значи вече сме на крака! :P Ще има и снимчици ма по-после! Някой има ли си представа, че слушам противоречиви мнения за това дали имобилайзера ми ще сработи към ЕКУ-то на турбо мотора. Значи на "прима виста" имобилайзера е с външна платка- т.е. проводника /щях да напиша кабелчето/ на антената около ключа не влиза директно в ЕКУ-тс, ами в една външна платка и сега тука корифеите в автоелектрониката при нас и двамата ме убеждават в съсвсем противоположни неща. Единия казва, че тази външната платка отключва сигнала и компа си арбайтед, пък другия казва, че е така ма от тази платка сигнала бил в някакъв такт и компа нямало да го разпознае, трябвало пренастройки пък почти винаги били неуспешни, рисковано било за ЕКУ-то ........ Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Спеше ми се сутринта и съм пропуснал поста тиfena написа:мерси за инфото ще ми е от голяма полза като разглобя HGT-то !а как мислиш да зацепиш ангренажа, защото аз на скоро имах такъв проблем поръчах си скоби във "USAG" бяха към 120 лв., но не можаха да ми ги доставят незнайно защо
и сега търся решение на проблема даже утре мисля да отида във сервиза и да видя какво мога да измисля по въпроса 
. Това със скобите е точен и лесен вариант, този който аз ползвах е само точен. Правиш си белези преди да разглобиш и после зацепваш там. Значи грубото положение на валовете е с гърбиците на първи цилиндър навън при бутало пак на първи цилиндър в ГМТ. При това положение си чукваш с един пробой примерно центърче едновременно на вала и на някоя от лагерните му черупки и така. Значи мноо ме беше страх мен, защото лапата, държаща ДВГ за десния рог на купето - на нея се монтира и ангренажа. Оригиналната лапа при моя мотор /Ланча Капа Купе/, като го закупих бе абсолютно неприложима към купето на Мареа и трябвяше Марейската лапа да пасне към блока на турбо ДВГ-то и добре, че пасна. Сега ангренажа ми е с конфигурация на задвижване от нормална 20 кл. атм. Марея, а "връти" валове на турбо ДВГ от Ланча Капа Купе
Мани ги тез шаблонните скоби лесно е ма 120 лв. са 5-60 л. бензин - изгори ги к"ви скоби
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар