няма да споря за това колко може , има предвид под сток карантии бутала биали сегменти лагериразпределителя се слага едно piper raly , колектори, портване на глава голяма турбина и ........за инфо с ТД 0416 на 1 бар 230 коня
)сега за смесите сериозно 10.5 дава на по голямо налягане - 1.4 бара , а като намаля налягането на турбината на 1 бар не мога да смукна под 12.5колата трябва да се ката между 10.5 и 11.5 иначе много гореща става сместа и ще сцепя нещо ще видим утре като я зглобя щото вчера се сцепи маркуча на изходящото масло на турбината и цлялото кастролче на улицата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен
Collapse
X
-
WhitePower написа:няма да споря за това колко може , има предвид под сток карантии бутала биали сегменти лагериразпределителя се слага едно piper raly , колектори, портване на глава голяма турбина и ........за инфо с ТД 0416 на 1 бар 230 коня
)сега за смесите сериозно 10.5 дава на по голямо налягане - 1.4 бара , а като намаля налягането на турбината на 1 бар не мога да смукна под 12.5колата трябва да се ката между 10.5 и 11.5 иначе много гореща става сместа и ще сцепя нещо ще видим утре като я зглобя щото вчера се сцепи маркуча на изходящото масло на турбината и цлялото кастролче на улицата 
Нещо ни са разминават схащанията за живота , ама както и да е
Само скромно мнение: Ламбда показание под 11 се усеща вече, като сериозна загуба на мощност пич особено при бууст 1 бар
И като гледам кво си написал..... на теб не ти трябва смес под 12,5 на бууст 1 бар
На този надув ти треа смес около 13. Ако не си правиш сам колата - смени майстора, ако си сам доусевери се :D
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
ми сам си правя колата буста трябва да е на 1.4 бара , просто на 1.4 прекъсва днеска след лек тест на леко студен мотор смеси около 11 колата се изпъна като пружина позагря малко и пак почна с прекъсването Значи по бедна смес ->по топли газове-> повече коне -> по голям риск от детонации от кофти бензинсместа трябва да е 11.5 в целия диапазон ама това трудно се постига естесвенно при 11 смес колата излиза ( когато върви) и е сравнително студена като загрее и падне на 12.5 -13 почва да плете и почва да загрява много и много детонациисега сместа може да е такава защото плете и за тва на AFR то да отчитата така но ще видим днеска фикснах маслената магистрала и утре смяна на инжекторите и и друг чип и пак тестовеPower Under Pressure
Коментар
-
А бе аз ли съм МАЛЛЛОУМЕН, както " любимия ми" професор Вучков казва или ти нещо не моеш да се изразяваш .....Ма как бъде.... Успех с проекта :DWhitePower написа:ми сам си правя колата буста трябва да е на 1.4 бара , просто на 1.4 прекъсва днеска след лек тест на леко студен мотор смеси около 11 колата се изпъна като пружина позагря малко и пак почна с прекъсването Значи по бедна смес ->по топли газове-> повече коне -> по голям риск от детонации от кофти бензинсместа трябва да е 11.5 в целия диапазон ама това трудно се постига естесвенно при 11 смес колата излиза ( когато върви) и е сравнително студена като загрее и падне на 12.5 -13 почва да плете и почва да загрява много и много детонациисега сместа може да е такава защото плете и за тва на AFR то да отчитата така но ще видим днеска фикснах маслената магистрала и утре смяна на инжекторите и и друг чип и пак тестовеТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
не бе споделяй твойте наблюдения , така се ражда истината Примерно кой ти е казал че 13 смес е добре и т.н.т може и аз да не се изразявам както трябва но от опита който имам , заводско пунто без тунинг сместа му е 11.5 на афр то моето напънато не трябва да бъде над 11.5 и под 10.5 10.5 е безопасно но пак изгорелите газове са по студени и малко губиш конеА за всичко това за да си сигурен имш закачено ЕГТ което показва температурата на изгорелите газове и знаеш дали не са прекалено топли и дали не съспиваш мотораPower Under Pressure
Коментар
-
днес 11.9 събориха небостъргачите Днес 11.9 пунтото ми получи ерекция И така търся си компресията на 1,2,3 цилиндър ако някой я намери да ми я върне ама само как вървеше , смених инжекторите и изглади и на последната настройка смес 11-12 , първа - буууу псст, втораа бууууууу пссст , трета буууууууу ....пета бууууууууууу и бумммм и едни пушаци от ауспуха , целия мотор в антифриз и така днеска не ми върви и сега Проекта се върна от там където стартирах , само дано турбината да е здрава италфеста го пропускам с тази кола ще съм страничен наблюдателPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:днес 11.9 събориха небостъргачите Днес 11.9 пунтото ми получи ерекция И така търся си компресията на 1,2,3 цилиндър ако някой я намери да ми я върне ама само как вървеше , смених инжекторите и изглади и на последната настройка смес 11-12 , първа - буууу псст, втораа бууууууу пссст , трета буууууууу ....пета бууууууууууу и бумммм и едни пушаци от ауспуха , целия мотор в антифриз и така днеска не ми върви и сега Проекта се върна от там където стартирах , само дано турбината да е здрава италфеста го пропускам с тази кола ще съм страничен наблюдател
Ко стана бе колега е*а ли му мамито на сток карантийките?Какви са според теб щетите?
Коментар
-
на първо поражения няма отсвен че липсват част от пръстените на гарнитурата Те са прлилично издухани към водната риза )снимките се качват щото са по 8 мегабаита и се ресаизватИма шанс до феста да е готова , ако пак не роди нещо другоКакто каза един френд " С бегачките е така "бах това животно , освен бензин ми изпи и антифриза , много жадно , ма и като го бях намекъл му беше маи топличкоPower Under Pressure
Коментар
-
еии много жадно туй животно бе , не стига че го храня с скъпия бензин , а и на антифриза ми налетя , изпило бе всичкия , а турбината си къпеше перките също в антифризето и поражениятамай ще се размина с гарнитура на главата само и малко пастване на клапани и евентуално една цепка на главата да се заварието и фотото









Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар