Tuning Mode написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен
Collapse
X
-
хихи никога не бих разфасовал плодът на моя труд аз зор нямам никакъв както казах проектът продължаваTuning Mode написа:И аз мисля че Орлин взима правилно решение, защото винаги трябва да се върви напред и нагоре. По принцип тази кола е едно предизвикателство с години, гледаш я като писана, ремонтираш я, ъпгрейдваш я научаваш много за нея. След това започва да върви на страх започва да ти носи ужасно удоволствие, след това още повече започваш да се кефиш защото си бил достатъчно упорит да започнеш нещо и да го завършиш и то да работи...Това е смисъла на цялата работа емоцията, адреналина, ускорението. Просто идва етап когато всеки иска повече мошност, нови емоции с нова кола и те така.Лошата новина е че по принцип в световен мащаб според мен такива коли са недоотценени, а камо ли в България. Та съм 80% сигурен че няма да се продаде колата на тази стойност, защото просто няма кой да оцени нещата. Също така съм сигурен че Орлин няма да я продаде за 3000лв. за колкото би се купила колата... Та дано учеста и не е на части че това е най-кофтито
следва карбон + алканта и малко боя
Power Under Pressure
Коментар
-
след много лутане и ровичкане по картите на ГТ то се оказа че тавяня дебитомера , пробвах с 3 здрави и 3 те ги таваня ефекта е че колата забива на 3 та и на 4 като задържа гасста или ще си ремапвам моя дебитомер или ще минавам на по голям хаузинг и пак наново ще ремапвам май достигнах тавана на 024 ките , тези дни ще се поразровя за други опцииPower Under Pressure
Коментар
-
Ами честито :D то какво има да ровиш - или от Ц20ЛЕТ, или VR6, или http://www.ebay.co.uk/itm/Apexi-SAFC...item45fc753da3 или http://www.maftpro.com/ тва последното е чудно, и може да сложиш какъвто си искаш дебитомер и да го настроиш без да си преписваш чипа :DWhitePower написа:след много лутане и ровичкане по картите на ГТ то се оказа че тавяня дебитомера , пробвах с 3 здрави и 3 те ги таваня ефекта е че колата забива на 3 та и на 4 като задържа гасста или ще си ремапвам моя дебитомер или ще минавам на по голям хаузинг и пак наново ще ремапвам май достигнах тавана на 024 ките , тези дни ще се поразровя за други опциитежък е животът лек...
Коментар
-
да де ама ако таваниш дебитомера това значи че след една определена стойност той е в права линия , а на мене ми трабват да мери демек мога да сменя хаузинка и да сложа едно от тези джади , но понеже тука по скъпо , а на меме ми е по лесно да си пренапиша таблиците докато си оправя сместа , така или иначе търся един хаузинг от ЛЕД което значи че скоро ще има дебитимери за продан , след като и 3 те ми дебитомера ги таваня , проблема не е в тях а във флола на турботоPower Under Pressure
Коментар
-
колегата алекси1290 има такъв дебитомер който продава с фи80 или нещо такова може и на 76 да е тяло от дебитомер поставено в пласмаса с по голямо фи .. виж го него ако искаш ако ти свърши работаici написа:е то се прави тръба с по-голям диаметър и на нея се заварява самото гнездо в което се пъха дебитомераимам едно такова направено за 76мм тръба - тяло.
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Ми мене ми трябва самата пластмаса , дори и преебан да е ми е се тая щото моя ще го местя , а иначе едно Apexi S-AFC ми се е заглавило в главата да мушкам , и ще видим до 11 дали ще успея да на настроя колицата че вчера гонки и само до 3 та и гаси мотора електрониката а с моя си дебитомер е много бедна първо ще си я ремапна с моя дебитомер пак ще го мисля после как професионално да станеPower Under Pressure
Коментар
-
Колата ти върви на взривяване обаче човеко старта е ужасен както и наповечето назобени Гт-та .. 1-вите ти 60 фута направо куцат дори да не я надуваш повече може да го оправиш това нещо с цената на 2 гуми .. Верно че за 1 състезание няма да си с красивата визия на тия джанти ,но времето ще падне до средна 13-ка сигурен съм ... http://www.youtube.com/watch?v=RVqB2Z8XiXY за това говоря виж добре... ти сам знаеш обаче слика ти за такъв старт като твоя трябва да е поне на 70 мм .. на 1 атмосфера свален и си всеки път в 13-ката .. а ти искаш тия гуми с тоя нисък профил да стартираш с импреза просто няма как .. колата ти има мн голям потенциал.. ( ти ги знаеш сичките тия неща ... ама явно си искаш както си е стриит по улиците така и да я караш на апаратура това пак е вариант ама ти се дигат времената
Коментар
-
за потенциял може и още , то е ясно въпроса е че това е стриит кола и е далеч от чиста драгаджиика , за мене едно състезание е за кеф , а победата не е на всяка цена , тъй като съм я събирал с годиди част по част и знам че едни сликове ще оправят старта но после следва , съедините още по злобен , евентуално скоростти ... каретата и без това ми идват слабички това което е това е , повече не искам ,Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар