ама ти имаш ли пунто че не разбрах ??само ще отбележа че си си внушил че си самолетчесно казано ми омръзна да се занимавам с тебе не те знам колко драга имаш , ама все на летящи се мериш щото нещо ти куца на старта скоро ще има нова организирано събитие , ако искаш заповядай да докажеш всичко изписано до сега а до тогава , си дай малко почивка от клавиятурсването щото това е тема за тунинг а не за СПАМако искаш си намери друга тема или форум да си спамиш там
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен
Collapse
X
-
Колеги, от този момент нататък ще ви помоля да коментирате единствено колата на колегата-автор на темата, нещата които е направил по нея, въпроси, мнения, препоръки, и други, но ПО ТЕМАТА
Всеки коментар свързан с други коли, спорове за това на кой му е по-бърза, кой кого е бил и с кого се е дърпал - да стават в съответните теми и раздели, а в тази - ще последват предупреждения за отклоняване от темата и спам. Благодаря ви за вниманието. Това се отнася изключително за колегата sa6o_gt, а всички останали моля да спазват приятелски тон.
Коментар
-
Мма мноо ясно, че няма логикаWhitePower написа:от много годишния ми опит до сега като прегрее съединителя и почва да буксува а тука обратното няма логика
Според мен проблема ти е от производителя на съединителя :D Ненам що си го взел тоз Техниклъч, мма на всякъде из нет-а е пълно с недоволни коментари относно качеството и живота на тез съединители (особено от потребителите на пунто ГТ в UK).По-скоро с един оригинален съединител щеше да си доста по-доволен (доказано е че си държи до 230 к.с. даже и на ГТ-та с нитро), а ти едва ли си префърлил тия коне :D
Коментар
-
на оригиналния му разнитихме притискателя от зор , доказа че не държи конете не са проблем , проблема са момнтните нютоните аз бях много доволен докато карах на 1.2 бара , ама сега на 1.4 мммм нищо де , пробуксува само първите 2 старта и после е чук цял дендругия вариант е да се отлага ръжда в гаража и за това сутрин на се ебава , ама това няма как да го рабераbiser_as написа:Мма мноо ясно, че няма логикаWhitePower написа:от много годишния ми опит до сега като прегрее съединителя и почва да буксува а тука обратното няма логика
Според мен проблема ти е от производителя на съединителя :D Ненам що си го взел тоз Техниклъч, мма на всякъде из нет-а е пълно с недоволни коментари относно качеството и живота на тез съединители (особено от потребителите на пунто ГТ в UK).По-скоро с един оригинален съединител щеше да си доста по-доволен (доказано е че си държи до 230 к.с. даже и на ГТ-та с нитро), а ти едва ли си префърлил тия коне :DPower Under Pressure
Коментар
-
Ненам дали не е и вариант, ако имаш теч на масло от семеринг на коляновия вал или семеринг откъм скоростната кутия, вътре при съединителя да ти прави мизерии от това.Аз знам мноо добре, че нютон метрите са това, което кара да буксуват съединителите, мма и ти немоеш мноо си сигурен дали това ти е проблема, щот нито си знаеш нютоните, нито конете :D
Коментар
-
Ами то може лесно да се провери дали има нещо общо със гаража
1-2 седмица не я вкарвай вътре и ще се види какъв е ефекта.А относно колата и аз имах шанса да седна в машината и да усетя за какво иде реч и да ви кажа пожелавам на всеки му :D
Първа и втора едвам захапва, но на трета като изпълни бооостеца и се ухилваш моментално

Коментар
-
от това може да е, щом чак конденз се получава по мотораWhitePower написа:товоа с ръждата май си прав , щото аз го карам само събота и неделя за кефа и като отворя капака има некакъв кондез по маркучите , а гаража си е влага голяма за една седмица мислиш ли че може да раждяса и за това всяка събота да ме изненадва с първия старт
Коментар
-
ми влажно си е , те дисковете ръждясват за 1-2 дни значи да не търся под вола телеici написа:от това може да е, щом чак конденз се получава по мотораWhitePower написа:товоа с ръждата май си прав , щото аз го карам само събота и неделя за кефа и като отворя капака има некакъв кондез по маркучите , а гаража си е влага голяма за една седмица мислиш ли че може да раждяса и за това всяка събота да ме изненадва с първия старт
леко леко в началото да се изтрие ръждата и после пълната гас
Power Under Pressure
Коментар
-
колега интересува ме спортно гърне как са ти го поставили щото мето стои малко на е...м страна и ми казаха че не можело да се нарави да стои право както твоето... а ето че можелоWhitePower написа:от днеска вече е с софииски номера ура с огромния съпорт на жорко1 фаза слагане на мега скуирт и 315 СС инжектори помпата вече е от фиат купе турбо може да се наложи и регулатор на горивото ако не успея да настроя сместа от скуирта ще видя дали електрониката че може да управлява соленоида ако ли не минаваме на ватиант кранче докато не взема буст контролермаслото е купено кастрол EDGE 0w 40 sport но на заплата първо гарнитури първо че тече от 2 3 места блооффа вече е взет - двумембранен но не бачка читаво защото вакума ми е много зле в момента заради скапания дебитомер.... И двигателя да ръмжи като бяла мечка!!!
Коментар
-
колко ти излезе предната маска с бронята брутална е простоTuning Mode написа:Ами то може лесно да се провери дали има нещо общо със гаража
1-2 седмица не я вкарвай вътре и ще се види какъв е ефекта.А относно колата и аз имах шанса да седна в машината и да усетя за какво иде реч и да ви кажа пожелавам на всеки му :D
Първа и втора едвам захапва, но на трета като изпълни бооостеца и се ухилваш моментално
.... И двигателя да ръмжи като бяла мечка!!!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар