я ми кажи как щте стане с колена само?и колко се променя струята на вздуха?и зашто филтара да е доло?отварял ли си предния капак на гт?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен
Collapse
X
-
На ГТ не на JTD да и там е по голям ужас и може да закараш тръба ф80 до кутията.Аз неискам да давам акъл , щото нито разбирам повече нито нищо, но просто идея давам, понеже правихме на един приятел колата, (атмосверна, може би има по голямо значение) но малко по добре се държи с тръби за канали от колкото с тръби за аспиратори
Искам да кажа, че гладките стени на тръбите пречат по малко на въздуха да стигне до там.
Коментар
-
оо тази траба взима такива завойчета невероятни че нема да и се занимавам става мноооого сложно толкова и стига за сега повече коне не искам , и без това конкуренцията в този клас е слабами и тука че има минимален ефект но за сега така а за ф80 и не мога да си и помисля това е максималната дебелина , даже е стисната на едно место щото заобикаля едни други турбо тръбиjimi69 написа:може ли един съвет?!Тръбата, която ти отвежда въздух до филтъра ако я подмениш, с такава пластмасова с колена само на 45 градуса, ще имаш повече и по бърз въздух до филтъра :D Малак но важен фактор
Ако се постави директно филтъра долу да се показва при дъжд и някой капка дали ще е проблем
Power Under Pressure
Коментар
-
А! Ти не попадаш ли в клас "В" или "стрийт"WhitePower написа:оо тази траба взима такива завойчета невероятни че нема да и се занимавам става мноооого сложно толкова и стига за сега повече коне не искам , и без това конкуренцията в този клас е слабами и тука че има минимален ефект но за сега така а за ф80 и не мога да си и помисля това е максималната дебелина , даже е стисната на едно место щото заобикаля едни други турбо тръбиjimi69 написа:може ли един съвет?!Тръбата, която ти отвежда въздух до филтъра ако я подмениш, с такава пластмасова с колена само на 45 градуса, ще имаш повече и по бърз въздух до филтъра :D Малак но важен фактор
Ако се постави директно филтъра долу да се показва при дъжд и някой капка дали ще е проблем 
Щото там конкуренция дал господ
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Защо наистина кола с предно не участва в стреет ? Като дават 2-3 секунди кво... пак може да добавят още коли да е интересно. Те по тия места, ако немаш поне 10ка неможе да влезеш в класа ли ?ТСТ - Рейсинг на Келеша колегата, коравата батка дава 11 секунди със синия гоуф ама е там. Всички стрийт трябва да са в стрийт въпреки предно задно принудително и такива
(между другото не харесвам гоуфове, но синия ме кефи много добре изглежда)
Коментар
-
Този не е маниак а това му е професия и с това работи и притежава сервиз а и там парите са като за няколко тунинговани пунтота под капака да разграничим малко нещата ако се прави драгаджиика , се изрязва до неузнаваемост и ето ти формулата коне килограмисамо да отбележа че аз съм минал 12000 км на пълната газ без нито един проблемjimi69 написа:Тоя маняк дето ти снимаше една гонка с едно бяло пунто , дето създаде 1.8 ауди 670 коня също май е за илицата ама гледай кво стаава, направо огън излизаWhitePower написа:Оо моята кола е далече от драгстер по скоро уличен хулиган
Power Under Pressure
Коментар
-
аз с 140 килограма човек срещу един много бърз дизел http://vbox7.com/play:5c36c8ada4летящ от 40 до 200Power Under Pressure
Коментар
-
сега като се загледах май ми се е рахлабил от едната странаkiros написа:Екстра ти е колицата баце, но аз ли така ми се струва или кулера ти е леко на криво!И предния път когато беше постнал снимки на ново боядисаната броня ми се наби в учите и сега пак!
) ще се фиксне при първа възможност , мерси за инфото
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse







Коментар