biser_as написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен
Collapse
X
-
нали се сещаш ,че нема как да отида със 13,5 смес и 27 градуса предварение щото ще ми коства 4 бутала просто във момента не мога да натоваря двигателя много буксува и нищо не може да се диви да уредите иначе да възможността е много добра и ако до тогава съм я настойл съм на диноbiser_as написа:Ти си знаеш
Просто е добра и евтина възможност да видиш дали си се доближил до въпросните мощности :DPower Under Pressure
Коментар
-
сега , когато надуе турбината към 1.2 и гумите изпуснат налягането на турбината пада на 0.4, защото пада и товара на мотора и от там не мога да натоваря мотора засщото много върти гуми и от там сондата мери смеси между 11.5 и 13.5 и постоянно играе и не мога да видя стабина смес точно колко е от друга страна ще си правя спецялно чип със настройки за мене така че да е най-оптимална сместа и предварението но след 1 седмица ще почна че във момента нямам един ден за мапванеTuning Mode написа:Защо да няма как да видиш на какви смеси караш? нали имаш широколентова сонда ?Power Under Pressure
Коментар
-
Тва с оптималната смес на улицата горе-доле може да се направи, но оптималния аванс как мислиш да стане?WhitePower написа:сега , когато надуе турбината към 1.2 и гумите изпуснат налягането на турбината пада на 0.4, защото пада и товара на мотора и от там не мога да натоваря мотора засщото много върти гуми и от там сондата мери смеси между 11.5 и 13.5 и постоянно играе и не мога да видя стабина смес точно колко е от друга страна ще си правя спецялно чип със настройки за мене така че да е най-оптимална сместа и предварението но след 1 седмица ще почна че във момента нямам един ден за мапванеTuning Mode написа:Защо да няма как да видиш на какви смеси караш? нали имаш широколентова сонда ?
Коментар
-
Ами изкарай я на хубав път и мери на 4-та предавка . Смесите на втора са едни на 4-та са други.WhitePower написа:сега , когато надуе турбината към 1.2 и гумите изпуснат налягането на турбината пада на 0.4, защото пада и товара на мотора и от там не мога да натоваря мотора засщото много върти гуми и от там сондата мери смеси между 11.5 и 13.5 и постоянно играе и не мога да видя стабина смес точно колко е от друга страна ще си правя спецялно чип със настройки за мене така че да е най-оптимална сместа и предварението но след 1 седмица ще почна че във момента нямам един ден за мапванеTuning Mode написа:Защо да няма как да видиш на какви смеси караш? нали имаш широколентова сонда ?Uno Turbo RulZz
Коментар
-
Turbolan написа:Ами изкарай я на хубав път и мери на 4-та предавка . Смесите на втора са едни на 4-та са други.WhitePower написа:сега , когато надуе турбината към 1.2 и гумите изпуснат налягането на турбината пада на 0.4, защото пада и товара на мотора и от там не мога да натоваря мотора засщото много върти гуми и от там сондата мери смеси между 11.5 и 13.5 и постоянно играе и не мога да видя стабина смес точно колко е от друга страна ще си правя спецялно чип със настройки за мене така че да е най-оптимална сместа и предварението но след 1 седмица ще почна че във момента нямам един ден за мапванеTuning Mode написа:Защо да няма как да видиш на какви смеси караш? нали имаш широколентова сонда ?
Power Under Pressure
Коментар
-
ми като си преправя таблицата за предварениетоа и + това искам да си си направя горивната таблица така че ако може по малко да се надува горивния регулаторбе със 2 думи ми трябва 2 сухи дни да мога да карам със отворено еку за тестовеbiser_as написа:Тва с оптималната смес на улицата горе-доле може да се направи, но оптималния аванс как мислиш да стане?WhitePower написа:сега , когато надуе турбината към 1.2 и гумите изпуснат налягането на турбината пада на 0.4, защото пада и товара на мотора и от там не мога да натоваря мотора засщото много върти гуми и от там сондата мери смеси между 11.5 и 13.5 и постоянно играе и не мога да видя стабина смес точно колко е от друга страна ще си правя спецялно чип със настройки за мене така че да е най-оптимална сместа и предварението но след 1 седмица ще почна че във момента нямам един ден за мапванеTuning Mode написа:Защо да няма как да видиш на какви смеси караш? нали имаш широколентова сонда ?Power Under Pressure
Коментар
-
:D Имах си аз на тая кола да промениш аванса по някъв друг начин.Аз имах в предвид на улицата кое ще ти е ориентир и как ще разбереш, че преправените таблици за аванса са най-оптимални и безопасни за колата, но явно нещо не се разбрахмеWhitePower написа:ми като си преправя таблицата за предварениетоа и + това искам да си си направя горивната таблица така че ако може по малко да се надува горивния регулаторбе със 2 думи ми трябва 2 сухи дни да мога да карам със отворено еку за тестове
Както и да е, де, желая ти успех и дано скоро колата е напълно настроена
Коментар
-
EGT-то ще каже какъв е авансаbiser_as написа::D Имах си аз на тая кола да промениш аванса по някъв друг начин.Аз имах в предвид на улицата кое ще ти е ориентир и как ще разбереш, че преправените таблици за аванса са най-оптимални и безопасни за колата, но явно нещо не се разбрахмеWhitePower написа:ми като си преправя таблицата за предварениетоа и + това искам да си си направя горивната таблица така че ако може по малко да се надува горивния регулаторбе със 2 думи ми трябва 2 сухи дни да мога да карам със отворено еку за тестове
Както и да е, де, желая ти успех и дано скоро колата е напълно настроена 
просто искам да се заиграя още малко
че ме е налегнала скуката и от чисто еьпериментална гледна точка
Power Under Pressure
Коментар
-
теоретично в движение освен ЕГТ и AFR друго няма как да гледашbiser_as написа:ЕГТ-то определено е хубаво човек да го следи докато настройва (стига да го измерва на правилното място и с правилната апаратура), но от това, което аз лично знам, не може да е единствения ориентир за оптимален аванс.
а ЕГТ то е най показателно за предварениетоМойте чипове са англииските и са едни от най-добрите но искам още малко да се заиграя
Power Under Pressure
Коментар
-
После ако не ти е проблем може да споделиш ко се е случилоWhitePower написа:теоретично в движение освен ЕГТ и AFR друго няма как да гледашbiser_as написа:ЕГТ-то определено е хубаво човек да го следи докато настройва (стига да го измерва на правилното място и с правилната апаратура), но от това, което аз лично знам, не може да е единствения ориентир за оптимален аванс.
а ЕГТ то е най показателно за предварениетоМойте чипове са англииските и са едни от най-добрите но искам още малко да се заиграя
Тия чипове до колкото знам в таблиците на аванса нямат никакви промени спрямо стандартните и са за безоловен 95, тта ако е така предполагам има мегдан за още някой конче отгоре.Това е поне за СЕБ0, 1 и 2 (за СЕБ4 ненам) и е инфо от нет-а, не съм го гледал на практика дали е така де :D
Коментар
-
не е така има леки корекции в аванса и в пълненето просто 4.1 е на моя фред на екуто и ще го свалям събота за да му донастроя малко пълненто че много барове стават бензиновия регулатор за да държиме смесbiser_as написа:После ако не ти е проблем може да споделиш ко се е случилоWhitePower написа:теоретично в движение освен ЕГТ и AFR друго няма как да гледашbiser_as написа:ЕГТ-то определено е хубаво човек да го следи докато настройва (стига да го измерва на правилното място и с правилната апаратура), но от това, което аз лично знам, не може да е единствения ориентир за оптимален аванс.
а ЕГТ то е най показателно за предварениетоМойте чипове са англииските и са едни от най-добрите но искам още малко да се заиграя
Тия чипове до колкото знам в таблиците на аванса нямат никакви промени спрямо стандартните и са за безоловен 95, тта ако е така предполагам има мегдан за още някой конче отгоре.Това е поне за СЕБ0, 1 и 2 (за СЕБ4 ненам) и е инфо от нет-а, не съм го гледал на практика дали е така де :DPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар