ici написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дискусия за ХГТ притежателите и общо за фиат ...
Collapse
X
-
бтв.преди време ... момчето което е от Русе с супер якия форд ... беше споделил че когато той е мерил с г-тек на някакво точно определено място там покрай русе, разликата с това което е дал като време тук в сф на божурище е била много малка ...та ... виж къде е ставало ... за да си наясно как стоиш принципно срещу официалните времена тука на божураici написа:Ами моето Типо мерено с Г-тек (малък) преди даваше 15.7 на1/4 миля и 7.8 до 60м/ч. След финния тунинг който му направих върви ужасно повече,направо не очаквах.Мисля ,че ще стигне 15с. А му предстои чип. Тая неделя ще правим голямо събиране и се надявам да мерим с Г-тека.Ще пиша новия резултат.Zaphod написа:Не знам как ти го "въртиш", но резултат под 17.4 не можах да дам. Ако говориш за други места, където си чел, че Браво-тата правят по толкова - ОК, но на Божурище, сток, без добавки в бензина, колата дава толкова. Ако я кара Шумахер, може да даде и с две десети по-малкоSnaker написа:... сток хгт се върти около 16 на 402 метра ... за 14 секундно браво си заслужава доста
:: Show me some Madness ::
Коментар
-
17.4 на газ ли..., много слабо време, аз на божурище 17.8 дадох от един единствен опит, без да пълня дори предавките щото пича дето се пуснахме изостана доста...Zaphod написа:Не знам как ти го "въртиш", но резултат под 17.4 не можах да дам. Ако говориш за други места, където си чел, че Браво-тата правят по толкова - ОК, но на Божурище, сток, без добавки в бензина, колата дава толкова. Ако я кара Шумахер, може да даде и с две десети по-малкоSnaker написа:... сток хгт се върти около 16 на 402 метра ... за 14 секундно браво си заслужава доста
ex Fiat Bravo GT
Коментар
-
ми тва се опитвам да кажа на колегата и аз ама човек трудно му се вярва ако колата му се окаже невървежна - кофти си е :Divo098 написа:17.4 на газ ли..., много слабо време, аз на божурище 17.8 дадох от един единствен опит, без да пълня дори предавките щото пича дето се пуснахме изостана доста...Zaphod написа:Не знам как ти го "въртиш", но резултат под 17.4 не можах да дам. Ако говориш за други места, където си чел, че Браво-тата правят по толкова - ОК, но на Божурище, сток, без добавки в бензина, колата дава толкова. Ако я кара Шумахер, може да даде и с две десети по-малкоSnaker написа:... сток хгт се върти около 16 на 402 метра ... за 14 секундно браво си заслужава доста
:: Show me some Madness ::
Коментар
-
Re: Дискусия за ХГТ притежателите и общо за фиат ...
Колега ,провери ли с колко трябва да се вдигне степента на сгъстяване за съответните валове? И дали главата позволява такова отнемане. Да не се наложи поставяне на ковани бутала с пирамидално чело? Предполагам ,че фирмата дава такива консултации безплатно на клиентите си.Snaker написа:Някой от притежателите на браво на ХГТ да си е играл с "чупене" на возилото си с цел позасилване ...ако ДА - да сподели или пък други които са имали взимане даване ...аз съм пред смяна на тривиални неща ...ремус краен ... линка който си пазя не отваря директно продукта но на официалния сите може да се види какво предлагат ...валове - не съм сигурен че това е най-добрия избор обаче ...http://www.powerfiat.com/product_inf...48гледам филтъра от к&н който продават се слага на мястото на стария или поне така декларират ... та смятам такъв да взема ...един чип ше бодна тука къстъм съм намерил ... и трябва да намеря някой генерацията да ми прави ...би било интересно ако някой сподели идеи и опит ... насоки и т.н. в по финните и истински пренаправяния ...
Коментар
-
Re: Дискусия за ХГТ притежателите и общо за фиат ...
не ... с сток буталата няма да има проблеми за тия валове ... сега обаче се опитвам да се консултирам с един познат да импортна глава от 2.0 20в турбо ... което естествено промени цялата хава да гоня максимума без турбо ... и избора на валове е друг - там вече запитах какви да са ... много работа тия дни и не ми остава време да проучвам ...ти замери ли се ?поздрави :Dici написа:Колега ,провери ли с колко трябва да се вдигне степента на сгъстяване за съответните валове? И дали главата позволява такова отнемане. Да не се наложи поставяне на ковани бутала с пирамидално чело? Предполагам ,че фирмата дава такива консултации безплатно на клиентите си.Snaker написа:Някой от притежателите на браво на ХГТ да си е играл с "чупене" на возилото си с цел позасилване ...ако ДА - да сподели или пък други които са имали взимане даване ...аз съм пред смяна на тривиални неща ...ремус краен ... линка който си пазя не отваря директно продукта но на официалния сите може да се види какво предлагат ...валове - не съм сигурен че това е най-добрия избор обаче ...http://www.powerfiat.com/product_inf...48гледам филтъра от к&н който продават се слага на мястото на стария или поне така декларират ... та смятам такъв да взема ...един чип ше бодна тука къстъм съм намерил ... и трябва да намеря някой генерацията да ми прави ...би било интересно ако някой сподели идеи и опит ... насоки и т.н. в по финните и истински пренаправяния ...:: Show me some Madness ::
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар