Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко тунинг по темприча

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малко тунинг по темприча

    Първо здравеите на всички От 4-5години карам една темпричка и някак си се привързах към количката :D какви ли не преживявания съм имал с нея но не ме е предала в беда От година и 2-3 месеца се сдобих с друга по икономична кола и фиата стои пред блока и се чудя какво да го правя Не ми се продава тъи като повече от 1800-2000лв маи вече не мога да му взема и реших да го постегна малко и да си джиткам от време на време с него Значи двигателя е на ланча дедра 2.0 120 коня версията и гори масалце и маи не понавървява вече както едно време Така и така ще се отваря за смяна на гумички сегменти ала баала та въпроса ми е какво може да се барне евентуално да тръгне повече количката Не искам някъква супер резачка ако може се качат 20-30 кончета ще съм доволен Мога да отделя около 600-700лева за тази цел и ще съм благодарен ако ме насочите и посъветвате какво да правя

    #2
    да ти кажа на бензинов мотор е бая трудно да се качат 20-30кончета за толкова парички....нещо в главата ми се въртят - карбуратори, но нека Гришата каже, че е по-запознат иначе, евала за ентусиазма :D
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #3
      Преди да започнеш какъвто и да е тунинг, трябва да докараш двигателя до заводско състояние. Това може да излезе скъпо, а може и евтино, в зависимост от това дали ще го правиш в сервиз или сам. Ако подходиш по начина - искам 20 кончета отгоре на кола която "не понавървява като едно време", много бързо ще я докараш до скрапа и ще вземеш 200лв, а не 1800.Иначе двигателя е много добър и допуска много тунинг, но нещата трябва да се правят с разум. На първо място си изтегли книгата на Гай Крофт - "Тунинг на Фиат и Ланча". Човека в много вътре със двувалките на Фиат.
      Fiat Ritmo 105TC
      1600cc 105к.с.

      Коментар


        #4
        Re: малко тунинг по темприча

        andreaktor написа:
        Първо здравеите на всички От 4-5години карам една темпричка и някак си се привързах към количката :D какви ли не преживявания съм имал с нея но не ме е предала в беда От година и 2-3 месеца се сдобих с друга по икономична кола и фиата стои пред блока и се чудя какво да го правя Не ми се продава тъи като повече от 1800-2000лв маи вече не мога да му взема и реших да го постегна малко и да си джиткам от време на време с него Значи двигателя е на ланча дедра 2.0 120 коня версията и гори масалце и маи не понавървява вече както едно време Така и така ще се отваря за смяна на гумички сегменти ала баала та въпроса ми е какво може да се барне евентуално да тръгне повече количката Не искам някъква супер резачка ако може се качат 20-30 кончета ще съм доволен Мога да отделя около 600-700лева за тази цел и ще съм благодарен ако ме насочите и посъветвате какво да правя
        http://www.fiat-bg.org/Downloads/Books/Tuning_Fiat.pdf
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          johnfound написа:
          Преди да започнеш какъвто и да е тунинг, трябва да докараш двигателя до заводско състояние. Това може да излезе скъпо, а може и евтино, в зависимост от това дали ще го правиш в сервиз или сам. Ако подходиш по начина - искам 20 кончета отгоре на кола която "не понавървява като едно време", много бързо ще я докараш до скрапа и ще вземеш 200лв, а не 1800.Иначе двигателя е много добър и допуска много тунинг, но нещата трябва да се правят с разум. На първо място си изтегли книгата на Гай Крофт - "Тунинг на Фиат и Ланча". Човека в много вътре със двувалките на Фиат.
          Мда,това е библията са доработки на двувалови италиянки.Чети внимателно и действай
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар

          Working...
          X