Със спортни пружини или с някви скоби гледах в некъв сайт?И как ще ми е най-евтино?Предложения със сайтове и цени?Благодаря?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да си смъкна колата?
Collapse
X
-
Re: Как да си смъкна колата?
Само със спортни пружини! Не се опитвай да ги режеш твойте! Иначе виж
www.heed-auto.com , преди година и нещо искаха по 180лв. на пружина JR!
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
-
Въобще не се занимавай със скоби и глупости взиамай си едйи прожини и си готов ето виж тука колегата продава, разберете се за една нормална цена и си готов http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=22465
Коментар
-
Re: Как да си смъкна колата?
това че колата е клекнала е доказателство, че няма да се скапят амортисьорите лиSparco_Racing написа:Определено Не.Аз на Бравото си зех само спортни пружини и "клекна" с 4см.fast forward написа:само с пружини няма ли да му се скапят амортисьорите?
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Re: Как да си смъкна колата?
Няма да им стане нищо на 100000% съм.Един амортисьор си има даден ход...Спортните пружини просто са по твърди и с по малко навивки и по този начин се смъква колата и не оказва кой знае какво влияние на хода на амортисьораcharlie написа:това че колата е клекнала е доказателство, че няма да се скапят амортисьорите лиSparco_Racing написа:Определено Не.Аз на Бравото си зех само спортни пружини и "клекна" с 4см.fast forward написа:само с пружини няма ли да му се скапят амортисьорите?

Коментар
-
а и точно защото пружините са твърди няма да има голямо местене на амортисиорите...просто пружините не позволяват на амортисиорите да се свиват повече от нормалното...Примера е :С нормално окачване колата като влезне в дупка,, пурво кляка да обере удара и после си застава в начално положение..това клякане свива амортисиорите и колата става ниска за момент,докато с спортни пружини ако колата влезне в дупка влиза твърдо и се усеща дупката тъй като амортисиорите не мърдат много но си запазват максималното клякане а несе връщат в начално положение и точно за това няма как да се прецакат щото и в нормално окачване колата понякога кляка а с спортно окачване е винаги клекнала... Прав ли съм ?
Коментар
-
Слагай спортни пружини от хубава марка е не се притеснявай! Аз вече от една година съм с OMP и стандартни газови амортесьори Monroe и нямам никакви проблеми засега. Дори майстора ми, който е фен на италианките от 30г., но не е фен на тунинга ме успокои, че няма страшно
Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
Слагай смело спортно окачване и съвсем скоро ще пуснеш тема от рода на "Нещо отред в ляво/дясно ми тропа". При слагането на спортни пружини се абонираш за ежемесечна смяна на накрайници и шарнири. Може да си късметлия да караш и по 2 месеца според дупките
. А според вас защо хората продават спортни амортесьори - може би за да ни вземат парите само
Когато колата е свалена с 4 см. близо толкова свит остава амортесьора и се натоварва повече. Спортни пружини дрън дрън, че не се гънат. Амортесьори седи леко свит което никак не му се отразява добре. Но ти предполагам не си състезател и няма да те интересува стабилността на колата, така че смело слагай. Плюса на истинските (Koni, H&R, JR) спортните пружини е, че никога не можеш да разбереш дали са ти изтървали амортеьорите, освен ако не ти направи малка локвичка масло под колата.
Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
deadairplane
Реклама
Collapse

Коментар