искам да вдигна малко кончетата на италианчето
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да вдигна кончетата на уно турбо 1.4
Collapse
X
-
вдигаш налягането + повече бензин ... обаче не се прави както ти дойде, а с широколентова ламбда за да мериш смеси .. иначе ефекта е доста неприятен !!!! (можеш да го видиш на колегата темата с ХГТ-то)Madness Motorsport
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
-
Re: как да вдигна кончетата на уно турбо 1.4
Колега турбината надута макс на 0.9 бара , до там стигат силите на дюзите, от 0.9 бара на горе става много бедна сместа. Взимаш бензинова помпа от бмв 740iL, 130 лв. е тя е на 6 бара налягане и дебит от 280л/час.Горивен регулатор на 4 бара, тои е към 60-100 лв.Дюзи 240 cm3 - около 100 лв/бри тогава надуваш турбото на 1.2-1.4 бара+ по голям интеркулер и читав блоу-офф клапан, че тоя бошовския пластмасовия не държи много над 1 барПриблизително около 700-1000 лв и ще е към 150-160 кончета.Гледал съм 2 такива унота със тези параметри и бяха много зли.Но задължително мерене лентова ламбда сонда !!!TURBO_POWER написа:искам да вдигна малко кончетата на италианчето
Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
аз добавих по голямо турбо, по големи тръби към кулера..по големи изпускателни тръби ...+ по горното написано..но без широколентова ламбда сонда..нея предпочетох да я заменя със сонда отзад в ауспуха и свързана с лаптопа в колата!!...подкарах я на 1 бар с оригиналните дузи и повече не става затова е сега ще метнем едни дузи и надуваме на 1.5....ааа хората ме гледат странно по улицата от сега с тоз звук цсссссссссссссссссссссс хихи
а старото турбо определено не държи!@!!!!!!!!!! на последна та снимка се вижда.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Забравих да кажа и друго, със по големите дюзи сместа на празен ход е доста богата, но във високите оборотие е перфектна дори след овербуст-аИма един форум там има окло 10-тина Унота направени много добре . Ако искате над 200 к.с вече ще трябва друг компютър или ровене в паметта на стария :DЕто и саита: http://www.turbo124.com/forum/Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
благодаря ви за инфото
в момента датчика за налягането показва че помпа на 0.65 бара. Как мога да го увелича малко примерно на 0.8 щом с оригиналните дюзи издържа на 0.9, значи няма да има проблем, знам че е някъде на турбото, ама не знам точно кое и къде.А за тази сонда си нямам никакво понятие каква е и къде се намира?
Един пич ми продава турбо с марка мицубиши, каза че помпело доста свалил го от punto, мисля да го взема какво ще кажете?
жега на буталата!!! Uno Turbo 1.4
Каде отиваш може би?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар