ami az karam 1.2 motor s 320cc injectori
280 pak 6te ti doidat malki ako naduva6 gore dolo seriozno ... sorry nqmam kirilicaЗатова има конвертор който конвертира латиницата в кирилица.Виж под прозореца за писане на съобщение.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лек тунинг на Брово-ка
Collapse
X
-
-
Ще помоля малко за помощЛампата за мослото но таблото не ми свети(предполагам сам пропуснал да я свържа)Ако дякой знае каде се намира датчика ще ми спести малко време и излишни псувни
FIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
-
Май е някаде по картера или малко преди него...Поне на мойто браво е там и се вижда кабелчето на датчика което отива към купето и съответно към таблотоteam написа:Ще помоля малко за помощЛампата за мослото но таблото не ми свети(предполагам сам пропуснал да я свържа)Ако дякой знае каде се намира датчика ще ми спести малко време и излишни псувни
Коментар
-
Ами той беше доста стегнат(вадише трабата на поразия) и се наложи да му махна едната прожина и за сега е добреНе сам го усетил да смучиivanko_rs написа:Браво колега и дано този път да я караш мнооооого дълго без проблеми
Като гледам си със същия блоу офф акто моя.Понавий му шпилката че иначе смучи.FIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
-
Бах го, като свалях картера никакви кабели нямашеSparco_Racing написа:Май е някаде по картера или малко преди него...Поне на мойто браво е там и се вижда кабелчето на датчика което отива към купето и съответно към таблотоteam написа:Ще помоля малко за помощЛампата за мослото но таблото не ми свети(предполагам сам пропуснал да я свържа)Ако дякой знае каде се намира датчика ще ми спести малко време и излишни псувни

FIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
-
Може да е малко по нагоре ,но съм сигурен че е от страната на ск.кутия...То вътре няма кабели... То седи като една пробка някаде там и от него излиза кабела за към купето...Самия датчик не влиза навътре и затова кабел няма да видишteam написа:Бах го, като свалях картера никакви кабели нямашеSparco_Racing написа:Май е някаде по картера или малко преди него...Поне на мойто браво е там и се вижда кабелчето на датчика което отива към купето и съответно към таблотоteam написа:Ще помоля малко за помощЛампата за мослото но таблото не ми свети(предполагам сам пропуснал да я свържа)Ако дякой знае каде се намира датчика ще ми спести малко време и излишни псувни


Коментар
-
Браво колега... старото бутало е много "красиво" , сега остава да помислиш за ECU-то, дюзите ще стигнат до към 0.6- 0.8 бара макс. Колко сте напарвили компресията сега ? Само със сваляне на буталата или и по дебела гарнитура?Повечко аванс ще и трябва ....Щото като съдя по буталата хем е имало "чукане" на аванса хем супер бедна смес за да изгори така буталцето.Аз като надух моито турбо на 1 бар и на 5000 оборота ми припукваше в гърнето като на колите от WRC-шампионата , просто дюзите ми стигаха до там и после увехваха.Провери си и уреда за налягането на турбото дали отчита вярно (закачи го към някои компресор за помпане на гуми и задръж на 0.5 бар примерно или 1 бар.Също така и маркучите към уест геита и блоу-оф-а .А клапаните как са ??? Не са ли продухани ?Аз съм виждал как клапани на турбо кола са като маргаритка разджвъчкани от бедна смес ...Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Гарнитурата е по-дебела с двойно по-дебели пръстениКомпресията не сме е мерили още но с буталата и гарнитурата мисля че пада под 8,5:1пп Мерси за съветите утре всичко ще се провери.Не смятам на този етап да се кара на повече от 0,4-0,5бараУчдващо на клапаните нищо им нямашеHCO написа:Браво колега... старото бутало е много "красиво" , сега остава да помислиш за ECU-то, дюзите ще стигнат до към 0.6- 0.8 бара макс. Колко сте напарвили компресията сега ? Само със сваляне на буталата или и по дебела гарнитура?Повечко аванс ще и трябва ....Щото като съдя по буталата хем е имало "чукане" на аванса хем супер бедна смес за да изгори така буталцето.Аз като надух моито турбо на 1 бар и на 5000 оборота ми припукваше в гърнето като на колите от WRC-шампионата , просто дюзите ми стигаха до там и после увехваха.Провери си и уреда за налягането на турбото дали отчита вярно (закачи го към някои компресор за помпане на гуми и задръж на 0.5 бар примерно или 1 бар.Също така и маркучите към уест геита и блоу-оф-а .А клапаните как са ??? Не са ли продухани ?Аз съм виждал как клапани на турбо кола са като маргаритка разджвъчкани от бедна смес ...
FIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
-
Реклама
Collapse

Коментар