team, успех батка
И аз му мислих такива лоши работи на мойто HGT, но засега не съм се впускал в нещо по-сериозно. Ще ти следя темата с много интерес, и дано всичко върви по вода!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лек тунинг на Брово-ка
Collapse
X
-
Като завършиш можеш ако ти се занимава да направиш тема "стъпка по стъпка" как се прави турбо
За да може многото хора, които питат да прочитат директно темата и да си прецакват сами колата без чужда помощ (защото така само да прочетеш в някой форум и да го направиш не става - трябва и акъл :D )
Коментар
-
-
Ами и аз не дуомявам 100 октана и спах нито аванс одари нито нищоНебеше и загряла нито ръчкана макс 5000об. на 0,4 бара 20минути най многоСпоред мен или са много слаби тези бутала или уреда за боост контрола е отчитал грешно(което ме съмнява)или детонациония датчик се е прецакал.А това което най ме набиждава на мисалта е че от преди това си е било трагнало това бутало и турбото му е помогналоivanko_rs написа:Колега,каква е причината,детонация ли?
Не изкам да вярвам че тези бутала са толкова кекави
пп Но пораженията са малки само буталото нито е надрало нито блока се е прецакал
FIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
-
Надявай се да си прав за буталото да е тръгмало,защото иначе означава че или нещо не ти работи по уредите(детонационния примерно) или с този надув и това сгъстяване няма да стане и резултата ще е постоянно чупене на бутала.Проблема при турбо моторите е че моментна детонация чупи бутала докато се усетиш за секунди.Вижте и управлението на ЕКУ-то аджеба дали успява да обогати сместа достатъчно.Ако не е богата може да пробваш и с клапана за бензина,при мене така се поизчистиха работите,но моя е регулируем.Успех и дано да откриеш навреме причината преди да е станала и друга поразия.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Не смятам да правя още експерименти със сток бутала.До средата на другата седмица трябва да ми докарат турбо бутала от 20VT или кованиАко нещо се обърка ще я зглобя за атмосферен докато взема турбо буталаНо нищо сега сам още по надъхан да стане от предиivanko_rs написа:Надявай се да си прав за буталото да е тръгмало,защото иначе означава че или нещо не ти работи по уредите(детонационния примерно) или с този надув и това сгъстяване няма да стане и резултата ще е постоянно чупене на бутала.Проблема при турбо моторите е че моментна детонация чупи бутала докато се усетиш за секунди.Вижте и управлението на ЕКУ-то аджеба дали успява да обогати сместа достатъчно.Ако не е богата може да пробваш и с клапана за бензина,при мене така се поизчистиха работите,но моя е регулируем.Успех и дано да откриеш навреме причината преди да е станала и друга поразия.
FIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
-
защо не пробваш някоя добавка за повишаване не октановото число, докато не установите и отстраните проблема с детонацията?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
-
и внимавайте пак да не я издумкате ... буталото е термично разтопено от яко бедни смеси .. просто няма как да стане работата без да настройвате електрониката .. пък и детонации са тропкали баяMadness Motorsport
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Коментар
-
-
Ам за кой дюзи ми говориш За сток дюзите илиИначе имам от Г60 проверени и работещи 280сс на 3 бара, 16 ома.gad3n написа:и помисли за по големи дюзи .. тия ще удрят таван при малко по нормален надув за малко бууст става горе-долу.FIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар