Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рязане на пружини

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Рязане на пружини

    Искам малко да сваля БраДвата, ама съвсем леко .. не да опре до пътя, та се питах рязането на пружини добро решение ли е? Необходимо ли е да се подменя друго по окачването?
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    #2
    Да ти кажа чесно говорих с едни хора в сервиз и ми казаха че неможело или нямало да стане поради незнам си какви причини.Незнам дали ще стане но нека и други по компетентни от мен да кажат дали е възможно.

    Коментар


      #3
      Отрежи ги и после ще ходиш да купуваш нови!!!
      Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
      Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
      BlueStorm transforms . . .
      . . . !!!

      Коментар


        #4
        не става да се режепреди 4 години и аз пробвах,в късния следобед на една неделя и нали се сещаш как се намира в този ден отворен магазин/морга

        Коментар


          #5
          Твърдо НЕ става да се срежат пружините Видимо изглеждат с еднакви намотки, но като срежеш пружината не може да пасне в макферсона.По-добре си купи нови 320лв. мисля, че беше комплекта
          BMW E90 320D
          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

          Коментар


            #6
            Горните мнения ми се виждат малко "едностранчиви". Защо пък да не става? Това се практикува от години с приемлив резултат от тунингари и тунингисти по цял свят. Особенно ако пружината е цилиндрична, проблеми с монтажа няма да има. Ако не е цилиндрична, може да се импровизира нещо...При намаляване на навивките на пружината, освен дължината се променя и твърдостта и - тоест става по-твърда. Единственият недостатък на подобен подход е, че се увеличава натоварването на всяка навивка, но то е малко.Ето и една много грамотна статия на темата: http://lada.madu.ru/spring.html
            Fiat Ritmo 105TC
            1600cc 105к.с.

            Коментар


              #7
              искаш ли да фанем басче,че на типо,темпра,делта,дедра,браво,брава,мареа и т.н. не става рязане на пружинитевсе пак това не са лади !!!"Това се практикува от години с приемлив резултат от тунингари и тунингисти по цял свят"по селата може,истинските "тунингисти" не се занимават с глупости,а направо сменят амортисьори пружини и т.н.

              Коментар


                #8
                pugsy написа:
                истинските "тунингисти" не се занимават с глупости,а направо сменят амортисьори пружини и т.н.
                Е, е, не мога да се съглася. Нека да не отнемаме правото на хората с по-ниски доходи да се занимават с тунинг. "Истинският" тунинг, според мене не се характеризира с маркови и скъпи компоненти, а с техническа грамотност, творческо мислене и чувство за естетика и мярка.От тази гледна точка, ако нещата се правят с мисъл - всичко може да стане. Не знам конкретно за изброените марки, дали могат да се режат пружините, но ако наистина не може, поради примерно конструктивни особенности, сигурен съм че може да се намери решение - стига човек да се захване.
                Fiat Ritmo 105TC
                1600cc 105к.с.

                Коментар


                  #9
                  как ще направиш една пружина да стане по твърда

                  Коментар


                    #10
                    pugsy написа:
                    как ще направиш една пружина да стане по твърда
                    Прочети статията, връзка към която дал съм. Грамотна е. Там има и формули.
                    Fiat Ritmo 105TC
                    1600cc 105к.с.

                    Коментар


                      #11
                      Честно казано рязането на пружини си го има доста отдавна това което съм чувал за типо (от колегата Grisha , ако не селъжа ставаше въпрос за пружините на pugsy) е че предните може да ги отрежеш но задните не са паснали след рязането.Имайки предвид че окачването на типо , темпра , браво , брава, делта, алфа 145, 146 са еднакви може би няма да стане, щом колегата се е сблъскал с това. От др. страна и голфарите си режат пружините , чувал съм и за опел , формата им е еднаква, захващането предполагам е единтично или подобно.Аз лично не съм много "за" рязането на пружини, все пак спортните пружини за това ги има и за това са измислени.Една пружина е мака в първите две или три намотки от там нататък си е твърда , от там идва твърдоста като се резнат пружините.Моя съвет е да изчакаш и да намериш спортни пружини и да ги сложиш( в алфа и ланча форума, може да потърсиш).Мисля че ще успееш да намериш на добра цена.
                      FIAT - TIPO 2.0i.е

                      Коментар


                        #12
                        рязах и предни и задни и 2-те не станахазадните е по-вероятно да стане,но за предните 10000% невъзможноутре ще видя да снимам една пружина и да видим "виртуално" как ще станепружинтие м/у лада и фиат,ланчия и алфа са мнооого различниколега не се занимавай,само неприятности те чакат

                        Коментар


                          #13
                          pugsy написа:
                          пружинтие м/у лада и фиат,ланчия и алфа са мнооого различни
                          А ще повярваш ли ако ти кажа, че за Хюндай соната и жигула са еднакви, даже познавам един бакшиш дето кара с жигулови и казва, че били много добри
                          N.Y. State of Mind

                          Коментар


                            #14
                            Един приятел онзи ден пробва да реже на БМВ Е36 320 Купе и после ходихме да купуваме червени пружини, защото и той си мислише, че става с рязане - но НЕ СТАВА Единствената кола, която стана така - с рязане (и то само предните) е Форд Ескорт XR3, защото там пружината е с напълно еднакви намотки Но на който не му се вярва - да реже, пък после пак ще си говорим
                            BMW E90 320D
                            ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                            ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                            ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                            Коментар


                              #15
                              Ясно. Експерименти няма да правя, ама не ми се хвърляха пари за спортно, като не смятам скоро да я правя адската бегачка. Ама явно ще трябва, ама ся са ми по належащи джантите :P
                              Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                              Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                              Коментар

                              Working...
                              X