Искам малко да сваля БраДвата, ама съвсем леко .. не да опре до пътя, та се питах рязането на пружини добро решение ли е? Необходимо ли е да се подменя друго по окачването?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рязане на пружини
Collapse
X
-
Горните мнения ми се виждат малко "едностранчиви".
Защо пък да не става? Това се практикува от години с приемлив резултат от тунингари и тунингисти по цял свят.
Особенно ако пружината е цилиндрична, проблеми с монтажа няма да има. Ако не е цилиндрична, може да се импровизира нещо...При намаляване на навивките на пружината, освен дължината се променя и твърдостта и - тоест става по-твърда. Единственият недостатък на подобен подход е, че се увеличава натоварването на всяка навивка, но то е малко.Ето и една много грамотна статия на темата: http://lada.madu.ru/spring.html
Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
искаш ли да фанем басче,че на типо,темпра,делта,дедра,браво,брава,мареа и т.н. не става рязане на пружинитевсе пак това не са лади !!!"Това се практикува от години с приемлив резултат от тунингари и тунингисти по цял свят"по селата може,истинските "тунингисти" не се занимават с глупости,а направо сменят амортисьори пружини и т.н.
Коментар
-
Е, е, не мога да се съглася. Нека да не отнемаме правото на хората с по-ниски доходи да се занимават с тунинг. "Истинският" тунинг, според мене не се характеризира с маркови и скъпи компоненти, а с техническа грамотност, творческо мислене и чувство за естетика и мярка.От тази гледна точка, ако нещата се правят с мисъл - всичко може да стане. Не знам конкретно за изброените марки, дали могат да се режат пружините, но ако наистина не може, поради примерно конструктивни особенности, сигурен съм че може да се намери решение - стига човек да се захване.pugsy написа:истинските "тунингисти" не се занимават с глупости,а направо сменят амортисьори пружини и т.н.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Честно казано рязането на пружини си го има доста отдавна това което съм чувал за типо (от колегата Grisha , ако не селъжа ставаше въпрос за пружините на pugsy) е че предните може да ги отрежеш но задните не са паснали след рязането.Имайки предвид че окачването на типо , темпра , браво , брава, делта, алфа 145, 146 са еднакви може би няма да стане, щом колегата се е сблъскал с това. От др. страна и голфарите си режат пружините , чувал съм и за опел , формата им е еднаква, захващането предполагам е единтично или подобно.Аз лично не съм много "за" рязането на пружини, все пак спортните пружини за това ги има и за това са измислени.Една пружина е мака в първите две или три намотки от там нататък си е твърда , от там идва твърдоста като се резнат пружините.Моя съвет е да изчакаш и да намериш спортни пружини и да ги сложиш( в алфа и ланча форума, може да потърсиш).Мисля че ще успееш да намериш на добра цена.
Коментар
-
Един приятел онзи ден пробва да реже на БМВ Е36 320 Купе и после ходихме да купуваме червени пружини, защото и той си мислише, че става с рязане - но НЕ СТАВА
Единствената кола, която стана така - с рязане (и то само предните) е Форд Ескорт XR3, защото там пружината е с напълно еднакви намотки
Но на който не му се вярва - да реже, пък после пак ще си говорим
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар