вижте и аз съм за спортно окачване за по-добра устойчивост на а-ла но ви казвам какви са неволите за фиат мареа. а за катеренето по тротуарите става въпрос за пред блока кадето има обособени места за това. аз съм с червени пружини и вярвайте ми всеки легнал полицай ми упира в картера и не знам до кога ще издържи, долната част на предната броня е на точно 7см. от асфалта та за какво катерене по бордюри става на въпрос. пак да отбележа колата е адски устойчива, в тунела на НДК влезнах и излезнах с 140км/ч за повече ме беше страх а пък ми се и живее още.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За и против спортно окачване
Collapse
X
-
Следващия път когато си тестваш колата ПОМИСЛИ, че има хора на спирката, които можеше да пометешzombaiko написа:вижте и аз съм за спортно окачване за по-добра устойчивост на а-ла но ви казвам какви са неволите за фиат мареа. а за катеренето по тротуарите става въпрос за пред блока кадето има обособени места за това. аз съм с червени пружини и вярвайте ми всеки легнал полицай ми упира в картера и не знам до кога ще издържи, долната част на предната броня е на точно 7см. от асфалта та за какво катерене по бордюри става на въпрос. пак да отбележа колата е адски устойчива, в тунела на НДК влезнах и излезнах с 140км/ч за повече ме беше страх а пък ми се и живее още.
И още един съвет - пиши без правописни грешки.Не мога да разбера защо си тествате колите в града
Отидете на Божурище и ги пробвайте
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Колега много си прав.Града не е за тестове на коли.Има си места за тая работа.Ако сте толко мераклий отивате до Пловдив плащате си 5 обиколки на писта "Калояново" и готово.За какво да рискувате вашия и чуждияDodo 155 написа:Следващия път когато си тестваш колата ПОМИСЛИ, че има хора на спирката, които можеше да пометешzombaiko написа:вижте и аз съм за спортно окачване за по-добра устойчивост на а-ла но ви казвам какви са неволите за фиат мареа. а за катеренето по тротуарите става въпрос за пред блока кадето има обособени места за това. аз съм с червени пружини и вярвайте ми всеки легнал полицай ми упира в картера и не знам до кога ще издържи, долната част на предната броня е на точно 7см. от асфалта та за какво катерене по бордюри става на въпрос. пак да отбележа колата е адски устойчива, в тунела на НДК влезнах и излезнах с 140км/ч за повече ме беше страх а пък ми се и живее още.
И още един съвет - пиши без правописни грешки.Не мога да разбера защо си тествате колите в града
Отидете на Божурище и ги пробвайте 
живот
Коментар
-
Аз пък съм се замислил да смъквам моето (спортно) и да слагам сток...Просто ми е мъка да карам така, ужасно е..."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Е да имаме по няколко коли да си имаме спортна и лимузина и джип и кабрио ма не
само по 1-2 имаме...Иначе зависи да от това как караш ако караш по бързичко си за спортно иначе нормално и бавно и се радваш на возията.Аз понякога се дразня като попадна на път с неравности само подскачам...но тук дето си карам съм научил къде са дупки неравности и ги минавам леко или заобикалям,ако е равен и гладък разлика с нормалното няма осезателна
Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
Аз също предпочитам спортното окачване пред нормалното такова. Преди 2 мецеса продадох Мегана си който беше със спортно окачване и впечатленията ми от него са много положителни. Спортното окачване, само по себе си не е най-добрия вариянт, но ако се сложат нископрофилни гуми всичко придобида друг изглед. През зимата когато се сложат по-малки по цолаж и с по-висок профил гуми тогава е много интересно: все едно си на кон. Колата много подскача заради малките гуми. Изисква се 3-4 дена да се свикне и да се бяга далеееееееече от копки и особено бордюри.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Спортно окачване и пътища в България са две взаимно изключващи се неща. Преди две години ми се наложи да пътувам до Атина с една калибра, на която освен всичко друго беше сложено и спортно окачване, а тя със сток си вози твърдо. Еми за 3000 км. (в двете посоки) направо ми се еб@ мамата.Аз се чудя как да направя Мимето да вози по-меко, а вие за спортно окачване ми говорите :DAlfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
от окачване до окачване има разликааз от русе до дупница и обратно за един ден с още 3-ма в колата не усетих някакъв дискомфорт, дори напротив, удоволствието от шофиране със спортно окачване е доста по-голямоgamma написа:Спортно окачване и пътища в България са две взаимно изключващи се неща. Преди две години ми се наложи да пътувам до Атина с една калибра, на която освен всичко друго беше сложено и спортно окачване, а тя със сток си вози твърдо. Еми за 3000 км. (в двете посоки) направо ми се еб@ мамата.Аз се чудя как да направя Мимето да вози по-меко, а вие за спортно окачване ми говорите :D
Коментар
-
Абе то разлика няма.Спортното си е спортно и комфорт там няма. Не знам вие тримцата как ви е било комфортно,но аз до София и обратно се отръсках при все че бяхме 4-маfast forward написа:от окачване до окачване има разликааз от русе до дупница и обратно за един ден с още 3-ма в колата не усетих някакъв дискомфорт, дори напротив, удоволствието от шофиране със спортно окачване е доста по-голямо
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Мисля спортното ако и си със спортни амортисиори ама зависи какъв ти е стила де ако е мн луд и спортното няма да кара мн мн из тия дупкиmetall11 написа:Аз винаги съм се чудил ако две еднакви коли едната обаче със спортно окачване а другата с нормално окачване , при едни и същи условия ( стил на шофиране, пътища, дупки и тн ) кое окачване ще се окаже по здраво и ще издържи повече километри спортното или нормалното ...Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
нормалното ще издържи по-дълго, при равни други условия!nasty написа:Мисля спортното ако и си със спортни амортисиори ама зависи какъв ти е стила де ако е мн луд и спортното няма да кара мн мн из тия дупкиmetall11 написа:Аз винаги съм се чудил ако две еднакви коли едната обаче със спортно окачване а другата с нормално окачване , при едни и същи условия ( стил на шофиране, пътища, дупки и тн ) кое окачване ще се окаже по здраво и ще издържи повече километри спортното или нормалното ..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
За мареата не знам, не съм карал със спортно окачване, но трябва да покараш чинкуеченто със и без спортно окачване... без него - колата се накланя доста ако завиваш по-рязко или с по-висока скорост и се чудиш, дали ще можеш да вземеш по-острите завои, но за това пък вози страхотно... а като беше със спортно окачване - ще ти изпадат пломбите, ама в завоя ще изпревариш ферари от вътрешната странаzombaiko написа:окачването се отразява различно на различните коли. на мареата не вози супер комфортно но определено не е като лагерна количка.
има огромна разлика, но аз съм издържлив човек, а и нямам толкова много пломби, които да падат, така че предпочитам спортното окачване и съм с 2 ръце за него ...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар