Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизайнерски проблем...професионалисти срещу любители.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дизайнерски проблем...професионалисти срещу любители.

    Странно, като се замислих, всички коли, проектирани от професионални дизайнери (заводски) са с разни контрастни (най-често черни) лайсни по вратите, калниците, праговете, броните (дори и когато са боядисани в цвета на купето имат разни лайсни).От друга страна, много често тунингованите коли се стремят към максимално изчистен дизайн и дори и да имат лайсни, те са в цвета на основната боя. На какво мислите се дължи това? Дали само на финанси, или има известна дупка между вижданията на дизайнерите и вкуса на хората?П.П. Май само Фиат купе е по-семпло в това отношение и затова си изглежда тунинговано, дори и да не е.
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.

    #2
    пластмасите се изпобзват като раздувки, за да не се променя конструкцията на врати, калници, прагове и т.н.а иначче не са в цвета на купето, защото тогава такива са били вижданията - визирам по-старите коли, в по-новите почти всички май са си в цвета на купето
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #3
      Според мен черните лайсни обикновено се слагат за защита при паркиране и вършат много по-добра работа от лакираните, на които им се лющи боята при доста леко закачане. Пример за кола без каквито и да е лайсни е мойто Гранде Путно. Вероятно ако имаше майка ми щеше да закачи нея, а не вратата...

      Коментар


        #4
        Според мен пък тези лайсни (визирам по ръбовете на броните и на вратите) са със защитна цел и се очаква да се чукват тук-таме, да се охлузват в бронята на някой друг и т.н. Ако по тях има боя - тя се драска и става грозно, а гумата (или голата пластмаса) е доста по-устойчива.
        Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
        Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

        Коментар


          #5
          Е, все си мисля, че химията отдавна се е научила да оцветява пластмасите във всички цветове на дъгата. Определено в заводски условия не е необходимо да се боядисват лайсните. Разбира се по-масивните детайли, като броните ще трябва да се боядисат, за да изглеждат като купето, но за по-тънките не е необходимо. Но не - продължават да си ги правят черни. Ето го чисто новото Сузуки на Nino: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...3916Между другото размислите ми по темата тръгнаха именно от тези снимки, когато ми направи впечатление, че на моето Ритмо лайсните по рамките на прозорците са почти същите. Ако знаете как ръждясва под тях.
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар

          Working...
          X