Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лек тунинг на Audi 100 Avant

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лек тунинг на Audi 100 Avant

    Здравейте колеги.Мой приятел има Audi 100 Avant. След дълги размисли реши да смени карбуратора си Pierburg с Keihin. Естествено има много противоречиви мнения за карбураторите но това няма да коментирам сега. Та след смяната се наложи да се подмени кутията на въздушния филтър. Трудно се намира пък и е доста скъпа. Затова решихме да се проявим като конструктори и да си проектираме и изработим такава. На снимките по-долу ще видите резултата. Решихме да облекчим потока въздух и по тая причина оставихме кутията отворена. По първи впечатления колата върви доста по-добре. Видимо двигателя работи по-добре. Разбира се монтажа успяхме да направим едва вчера и е трудно да споделя крайния резултат но това по-нататък, когато се появят и резултатите. А ето и каво се получи в крайна сметка:
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

    #2
    http://www.audiemotion.org/forum/viewtopic.php?t=1911
    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

    Коментар


      #3
      Ще ми е страшно интересно, ако споделиш подробности по технологията нз изработване. Работата е уникална. Между другото, как се стяга горният капак? Виждам, че има винт в средата, но той е с плоска глава, а на снимките не се вижда място за ключ.
      Fiat Ritmo 105TC
      1600cc 105к.с.

      Коментар


        #4
        Винта е М6х80 с вътрешен шестостен. Подобен на DIN912 но с много по-тънка глава.От плъна заготовка Ф300х45 AlCuMg3 (дурал) се изработва основата. От Ф300х18 - същия материал пък е изработен капака.Всичкото това е фрезовано на цифрова фреза. Последва боя черна перла - прахово боядисване. Общото тегло на филтъра е около 800г.Да. Ще трябва да се ограничи въздуха при работа на газ, но момъка иска да му работи на бензин. следващото което трябва да направим е да изработим дроселова клапа за въздуха. Но това в близко бъдеще...
        Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

        Коментар


          #5
          Уха, яко го давате. Доста скъпо ще излезе да се прави това от плътно парче. Но е станало красиво де.А не се ли опасявате, че ще смуче горещ въздух около двигателя?И още - не ограничавайте въздуха за газта. Би трябвало да може да се настрои и така. Темата е обсъждана много пъти.А дроселна клапа защо ще правите? Карбуратора си няма или искате по-голям диаметър?
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар


            #6
            А какво става като цопне в по-голяма локва?
            KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
            Land Rover Discovery 2.5TD '94
            EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
            EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
            EX: Fiat Regata 1.7D '84

            Коментар


              #7
              Дроселовата клапа ще е необходима да дроселира въздуха. При работа на газ не се изисква толкова много въздух както при бензин.Да! Не е евтино да се изработи но: "Мерак с пари се гаси!" Необходими са около 6-8часа за 2-та детайла. Ма нали това ни е работата...!?
              Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

              Коментар


                #8
                mme написа:
                При работа на газ не се изисква толкова много въздух както при бензин.
                Това е голяма заблуда - класически градски мит. Всичко е до настройката на газовата уредба и конструкцията на ежекторната плочка. Потърсете във форума, мисля че съм писал по въпроса.
                Fiat Ritmo 105TC
                1600cc 105к.с.

                Коментар


                  #9
                  johnfound написа:
                  Това е голяма заблуда - класически градски мит. Всичко е до настройката на газовата уредба и конструкцията на ежекторната плочка. Потърсете във форума, мисля че съм писал по въпроса.
                  Оказа се истина. Настройките му направиха негови познати "газаджии" и казва: колата върви доста по-добре както на газ, така и на бензин.
                  Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                  Коментар

                  Working...
                  X