Решил съм малко да позасиля типото,та хората които разбират повечко да кажат кои са най-уместните варианти и най-ефикасните,на първо време искам да го направя с 2 двойни карбуратора вебер или делорто
Мисля си и за обогатяване на сместа,но тука съм малко бос,ако може да разясните Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Мотора ми е 1.6 двувалка,според мен има много потенциал,на 7к след ремонт е
Гоня около 120 коня,а може и малко повече
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo 1.6 DOHC позасилване-2 двойни карба и обогатяване
Collapse
X
-
Re: Fiat Tipo 1.6 DOHC позасилване-2 двойни карба и обогатяв
Колега,най-лесния начин е да отвориш книгата на Гай Крофт.Има много подробно какво да се направи за такъв мотор за да се вдигне мошността и не са само празни приказки.Макс. мощност която може да се изкара мисля че беше 170-180 коняGrisha написа:Решил съм малко да позасиля типото,та хората които разбират повечко да кажат кои са най-уместните варианти и най-ефикасните,на първо време искам да го направя с 2 двойни карбуратора вебер или делорто
Мисля си и за обогатяване на сместа,но тука съм малко бос,ако може да разясните Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Мотора ми е 1.6 двувалка,според мен има много потенциал,на 7к след ремонт е
Гоня около 120 коня,а може и малко повече 
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
-
Аз преди също се интересувах любителски. Ето какво точно четох:http://www.mirafiori.com/faq/content/idf.html||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Не ти влияе добре да си заобиколен от бмв ентусиастиblagun написа:Механичен компресор - чарджърsachma написа:С турбото ще ти стъпи на две хилки, по-добре карбове.

ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
ХахахахаGrisha написа:Не ти влияе добре да си заобиколен от бмв ентусиастиblagun написа:Механичен компресор - чарджърsachma написа:С турбото ще ти стъпи на две хилки, по-добре карбове.


Нищо де, сега има още един Супер чарджър прясно доставен от УСА
Казвай, ако искаш
Ето снимка какво трябва да направиш,ние вече го направихме
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Само карб и СУПЕР чарджър ли трябваblagun написа:ХахахахаGrisha написа:Не ти влияе добре да си заобиколен от бмв ентусиастиblagun написа:Механичен компресор - чарджърsachma написа:С турбото ще ти стъпи на две хилки, по-добре карбове.


Нали ти бях казал, че тоя чарджър щяхме да го слагаме на Бравото
, но после отиде в БМВто
Нищо де, сега има още един Супер чарджър прясно доставен от УСА
Казвай, ако искаш
Ето снимка какво трябва да направиш,ние вече го направихме 
Я разясни,а и колко пара искат на СУПЕР чарджъра
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Еми горе долу това е,за чарджъра ще ти обадят добра цена, надявам сеGrisha написа:Само карб и СУПЕР чарджър ли трябваblagun написа:ХахахахаGrisha написа:Не ти влияе добре да си заобиколен от бмв ентусиастиblagun написа:Механичен компресор - чарджърsachma написа:С турбото ще ти стъпи на две хилки, по-добре карбове.


Нали ти бях казал, че тоя чарджър щяхме да го слагаме на Бравото
, но после отиде в БМВто
Нищо де, сега има още един Супер чарджър прясно доставен от УСА
Казвай, ако искаш
Ето снимка какво трябва да направиш,ние вече го направихме 
Я разясни,а и колко пара искат на СУПЕР чарджъра

BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Благун , каза чарджър, аз казвам турбо
на 0.5 бара налягане ,кулер и големи дюзи (240-280сс) и може да удари и 150 кс.Груба сметка :Турбо - от 300 до 600 лвКулер - от 100 до 300лвДюзи - от 100 до 400 лвПомпа на 4-5 бара минимум 150 лвГоривен регулатор 100 лвИзп.колектор 200 лвКонсумативи (тръби за турбото , маркучи, скоби , и др) 200 лвИли другия варянт е купиш едно ЖЪЛТО УНО
Продава се сериозно единствения проблем е турбото скапа се тотално ,нещо не издържа много на 1 бар
Които даде 1200-1300 лв го взима
Blagun , дай малко повече инфо за тоя чарджър. И за БМВ-то как се държи със него , или въобще ако се удържа
На какво БМВ е монтирано какъв мотор и горе долу каква мощност сте изтискали ?
Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Принцип на действие на Supercharger-аSupercharger-а замества фабричната инжекционна система. Увеличаването на мощността става чрез обогатяването и компресирането на горивната смес/въздух-гориво/. В момента на отварянето на клапаните определено количество горивна смес влиза в цилиндъра....Supercharger-а вкарва тази смес под високо налягане и това позволява да бъде вкарано по-голямо количество от нея - оттам и повечето мощност
Суперчарджъра ще ти даде по-добър въртящ момент, по-плавна мощ без да го цедиш много.Значи нашият проект е БМВ Е 30 318 със Supercharger ЕАТОН М45 купен от УСА.Еми на кратко ще ти обясня, че надува на 1 барИзпускателните колектори са други от М42Премахнат е инжекциона, че иначе много сложно щеше да стане - трябваше да се търси елктроника, абе скъпо и сложно!Сложихме Карбуратор от УАЗ
да го храни т’ва чудо, че иначе няма начин :D То на снимката се вижда де :D Отзад БМВто е с чисто нови 225/50/15 гуми и пак няма хубаво сцепление, като му набиеш една 3та с повече газ и не знае къде да ходи
Колата е със Шпер диференциал.Не сме сваляли компресията и затова преди 2 седмици издуха гарнитурата на 1ви цилиндър, но за един ден оправихме всичко и сега колата е ОК :D Сигурно ще я свалим някой ден, ама за сега ще видим колко ще кара така
Конверсията я направихме преди 5 месеца някъде и за сега само това беше проблема, и то при нормалната компресия
Колата не сме я качвали още на Дино и не знаем колко и е реалната мощ - конски сили, но резултата е впечатляващ
Ако има въпроси питайте, ще отговоря на всеки въпрос старателно и изчерпателно
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Иначе сме големи ентусиасти
Имахме и една Опел Корса А от първите, бяла, беше 1.0 кубика и бяхме тръгнали 4 човека до Витоша и неможа да ни качи на горе и тогава единият от приятелите ми - собственика се ядоса, и каза хайде да я направим "бегачка"...
Е направихме я
Мотор 2.0 литра от Вектра 8 клапанаи два двойни - фуниите карбуратора ВЕБЕР,скорости от 1.8 Кадет, нова бензинова помпа и горе долу тва е......Колата беше просто неутразима колко коли - скъпи и бързи е наказала, не е истина
Астра ГСИ падаше с 2 колиГолф 2 ГТИ той с още повече падашеДокато се пуснахме с един РоувъР турбо на Ботевградско и на 3та превъртя гуми, шофьора загуби контрол и в оградата на трамвайте
Вече няма Корса
Но като се намери купе пак ще се появи на сцената
Ето клипче на Корсата, ама от него не се разбира какъв й е потенциала
http://www.vbox7.com/play:6eeaeeeb
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар