колеги искам да ви попитам за тази марка гърнета NESS SPORT може и с едно с да се пише не съм сигурен.Приятел ми каза за тях били добри т.е. имали хубав звук и не са скъпи до колкото разбрах.Но искам да чуя и друго мнение
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спортно гърне NESS SPORT
Collapse
X
-
Аз в момента съм с това, като не съм махал други гърнета.http://redline-tuning.com/cat/3_23/view/52/Пробвахме колата без задно гърне и след това със спортния "кюнец".Разлика определено има и звука е по - ниско честотен, ама не очаквай чудеса все пак.Най - хубавото е, че при ниски обороти се чува по изразено, докато при високите позатихва малко. Иначе при дълъг път ще ти трябва и една опаковка аспирин.
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
-
Re: Спортно гърне NESS SPORT
Не си купувай такова, гният. Иди в "Топ Спеед" и Илиенци, има страхотни гърнета, на по-висока цена са, ама имат уникална визия и звук.soulkeeper написа:колеги искам да ви попитам за тази марка гърнета NESS SPORT може и с едно с да се пише не съм сигурен.Приятел ми каза за тях били добри т.е. имали хубав звук и не са скъпи до колкото разбрах.Но искам да чуя и друго мнениеUno Turbo RulZz
Коментар
-
Братле хватката не е във ниските обороти да ти бръмчи, а като настъпиш газта, поне според мен ...Korun написа:Аз в момента съм с това, като не съм махал други гърнета.http://redline-tuning.com/cat/3_23/view/52/Пробвахме колата без задно гърне и след това със спортния "кюнец".Разлика определено има и звука е по - ниско честотен, ама не очаквай чудеса все пак.Най - хубавото е, че при ниски обороти се чува по изразено, докато при високите позатихва малко. Иначе при дълъг път ще ти трябва и една опаковка аспирин.
Fiat Punto GT
Коментар
-
Аз съм с NES SPORT,сложих го щото нямах пари за нормално гърне,а и за звук
От 7-8 месеца карам с него и единствените проблеми,които съм имал с него са,че ми изпокъса всички тампони на генерацията
Просто е доста тежко...другото което знам за тези гърнета е,че не карат повече от година,но пък поне са евтини и докарват на звук
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Братле, то туй е ясно, ама аз искам като тръгна за Пловдив (примерно), като стигна там, главата ми да не е станала осмоъгълна от шума.fergy написа:Братле хватката не е във ниските обороти да ти бръмчи, а като настъпиш газта, поне според мен ...Korun написа:Аз в момента съм с това, като не съм махал други гърнета.http://redline-tuning.com/cat/3_23/view/52/Пробвахме колата без задно гърне и след това със спортния "кюнец".Разлика определено има и звука е по - ниско честотен, ама не очаквай чудеса все пак.Най - хубавото е, че при ниски обороти се чува по изразено, докато при високите позатихва малко. Иначе при дълъг път ще ти трябва и една опаковка аспирин.
Етествено, че като искаш да ръмжи, пръхти и др. такива трябва да махнеш повече от едно гърне, а те с катализатора (резонаторно гърне при мен) са четири.
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Re: ...
Средния вариант е оригинално гърне...При ниски обороти работи тихо, а след 2500-3000 изкарва звук, но са около 150-200лв на OMP или REMUS и т.н.soulkeeper написа:Е май ще трябва да помисля за друг вариант понеже баща ми доста често пътува на дълъг път и няма да му е никак приятно понеже е и по работа.Пределно ми е ясно че не може хем да звучи добре хем на дълъг път да е тихо, но ако може да ми подскажете за някакъв среден вариант
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Братле колата ако ти е шумна в ниските обороти, във високите е още по-шумна, това го знам от личен опит!!! Пък и като тръгнеш за Пловдив или там където и да е .. ти да не я караш колата до 5, 6000 оборота за да не ти бръмчи толкова много ??? Айде със здраве !Korun написа:Братле, то туй е ясно, ама аз искам като тръгна за Пловдив (примерно), като стигна там, главата ми да не е станала осмоъгълна от шума.fergy написа:Братле хватката не е във ниските обороти да ти бръмчи, а като настъпиш газта, поне според мен ...Korun написа:Аз в момента съм с това, като не съм махал други гърнета.http://redline-tuning.com/cat/3_23/view/52/Пробвахме колата без задно гърне и след това със спортния "кюнец".Разлика определено има и звука е по - ниско честотен, ама не очаквай чудеса все пак.Най - хубавото е, че при ниски обороти се чува по изразено, докато при високите позатихва малко. Иначе при дълъг път ще ти трябва и една опаковка аспирин.
Етествено, че като искаш да ръмжи, пръхти и др. такива трябва да махнеш повече от едно гърне, а те с катализатора (резонаторно гърне при мен) са четири.Fiat Punto GT
Коментар
-
И мойто е такаsachma написа:Аз съм карал така едно Пежо с пърпорещо гърне, дето при 90км не се седеше в колата, но при 120 почти не се чуваше.Но не знам с каква марка гърне беше.
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар