Накрая май ще си взема такава перка и ремап и съм аз https://www.aliexpress.com/item/Kinu...4-1ae909a32a31
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Запитване за хибридно турбо
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз все си исля, че каквото и да пипнеш по турбокомпресора, без да го стендоваш и да се провери дали е балансиран едва ли ще минеш. Ще си вкараш по-голям таралеж в гащите. Според мен е по-добре да си намериш по-голяма турбина от друг автомобил в добро състояние и да се занимаваш с фланци и ремап, отколкото да пипаш твоята. Но това си е лично мое мнение, ти си знаеш. Успех!
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И това е варянт. Какъв модел да търся примерно на гарет. Видях в една морга gt1749 от мерц вито 2.3 ама и искаха много лев и беше цялата в масло нямаше аксиален луфт, но беше мазна яко. И не ми се рискуваше. Интересува ме също всички турбини със гейт ли се управляват със налягане или има и със вакуум?
П.П. ако взема такава перка обезателно ще рециклирам моята и ще мине баланс. Идеята е като ще давам няколко стотин лева все пак да я позасиля тая каляска.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Гейтовите турбини нормално се управляват по налягане. Тези с променливата геометрия са с вакуум, но и да вземеш такава не знам как мислиш да процедираш с управлението на актуатора.
Като идея мога да дам гейтова турбина от 2.4JTD. Има ги в няколко варианта при Алфите, дори има такива проекти, описани в тунинг раздела на Алфа форума.
Това, че е омаслена, може и нищо да не значи заради картерната вентилация. Но турбо втора ръка е като котка в чувал - може да изкара много, може и за нищо да не става.Последна редакция от PSG; 11.05.2017, 15:11.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не мисля да преработвам vnt към налягане, защото няколко приятели ми казват, че във никой сервиз няма да ми балансират такава турбина. И незнам дали мога да го направя това нещо. Като цяло май нещата отиват към продажба на колата защото имам серозна оферта за работа в чужбина и ще ми трябва лев, незнам дали ще я продавам, но със сигурност ще започвам да пестя и засега това не ми е приоритет. Просто така се случва за момента. Инъче марейката много ме кефи и хич не ми се продава все пак и направих толкова неща и сега ще ме е яд много. Та тази идея отива за далечното бъдеще.PSG написа: Преглед на мнениетоГейтовите турбини нормално се управляват по налягане. Тези с променливата геометрия са с вакуум, но и да вземеш такава не знам как мислиш да процедираш с управлението на актуатора.
Като идея мога да дам гейтова турбина от 2.4JTD. Има ги в няколко варианта при Алфите, дори има такива проекти, описани в тунинг раздела на Алфа форума.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Мерси колега.... кво да се прави, надявам се на по-добро бъдеще пък ще видимPSG написа: Преглед на мнениетоУспех!
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар