Така напоследък ми се върти една идея за тунингче. Нещо малко и незначително. Чудя се какъв ще е ефекта и реших да попитам, ако някой е виждал или чувал :D Говоря за следното:Искам да си метна един спортен филтър, хубав K&N, примерно, а също така и една спортна генерациика, като за начало едно сгодно гърненце...
Та ясно ми е, че ще имам 1 до 3 кс отгоре, но не това ме интересува. Единственото, което желая е добър звук и ми е интересно дали дизел може да има хубав звук
така, по рязък, по-шукарабийски :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Едно въпросче за Браво ТД100
Collapse
X
-
офф и аз се чудя, един френд ще ми даде спортен филтър, неговия, да проверя как ще е и да реша дали и аз да се обзаведа, ама с гърнето не зная как ще е
разправя, че трябва да е добър звукът, по-интензивен, по-дебел, примерно се чудя дали турбината ще се чува повече!иначе ви е ясно, че с по-голяма турбина и вървежът ще е бая по-голям, ама не ми се занимава с такива маневри, пък и много пара, а аз си търся звукче
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
като го опръскаш и каквоBEX---GT---TDi написа:а той май е и по-евтин от конуса.пп не искам да рискувам, да го не оплискам конуса с вода и да не стане някой сакатлък...пък и по ме привлича тази идея....
.... каква е тази заблуда че конусите не трябва да се мокрят , не трябва да се цапат и тн... все пак това са ВЪНШНИ филти... разбира се не говоря за онези за 20 кинта от местния тунинг шоп
Fiat Stilo JTD ....sold
Volvo C 70 ....
Коментар
-
За по-голяма турбина ти трябва по-голям кулер и друга електроникаBEX---GT---TDi написа:иначе ви е ясно, че с по-голяма турбина и вървежът ще е бая по-голям, ама не ми се занимава с такива маневри, пък и много пара, а аз си търся звукче
Ако искаш повече Power си сложи най-напред едно чипче
Ще останеш много доволен, има голям ефект !!!
Парите, кадето ще дадеш за филтър и генерация, по-добре ги дай за чип
Коментар
-
Мда и аз съм на мнение, че един чип е по-добра идея. Само от КОНУС можеш да ивадиш звук. От спортни филтри, които се слагат в оригиналната кутия не може да се извади звук! Но на дизел наистина е най-добре да се сложи чип. Гаджето на сестра ми на Октавия 1.9TDI 130к.с. сложи чип и стана 159
...мерил я е на дино... А как дърпа не е истина. Та на твоята можеш да и вдигнеш мощността с поне 20-25 коня. Друг е въпросът, че трябва да се избере хубав чип, за да няма инфекций, но за това ще се опиташ до някоя тунинг фирма...
FIAT BRAVO 1.6 16V
Коментар
-
ако бравото на колегата е тд100, както е написал в заглавието, а не от по-новите жтд105, забравете да сложи чип. потърсете темата за тунинг на този двигател, създадена от мен. та според колеги, а и както се убедих от консултация с майстер, при тд100 турбото е механично, а "компа" на колата управлява само разни дребни нещица като диагностиката на подгряващите свещи, имобилайзера и т.н. така че тунинг само с по-голямо турбо или друг интеркулер, което май не е от най-лесните и малко струващи ремонти.Bravo SX TD100, 1997
Коментар
-
ха, ама колеги, аз споменах в началото, че не търся вървеж, щото ако беше така, нямаше да си взема дизелче, а нещо по така - бензинче, над 120кс.беше ми интересно дали мога да докарам звукче, но както разбрах от постовете ви - нема да я бъде(благодаря за мненията
)сега си мисля, че ако сложа филтър, ще "диша" по-леко и ще му облекча работата поне малко, така де, ще работи по-добре
че много прашно в тая софия бе - за 2-3 месеца филтрите са за смяна(е, поне сега, зимата е малко по-добре)
тд100 съм, аз по-рано се интересувах от чипчета, но един съфорумник ми каза, че за тези - няма...
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
първо помпата е механичнавторо процесите на горене се управляват по електронен пъттрето има доста работи в нета за ТД100 и ТД75 за "Power UP"simps написа:ако бравото на колегата е тд100, както е написал в заглавието, а не от по-новите жтд105, забравете да сложи чип. потърсете темата за тунинг на този двигател, създадена от мен. та според колеги, а и както се убедих от консултация с майстер, при тд100 турбото е механично, а "компа" на колата управлява само разни дребни нещица като диагностиката на подгряващите свещи, имобилайзера и т.н. така че тунинг само с по-голямо турбо или друг интеркулер, което май не е от най-лесните и малко струващи ремонти.Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар