Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Blow off na Stilo JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Blow off na Stilo JTD?

    Добър вечер! Искам да попитам някой който разбира от това дали на Стило 1.9 JTD мога да сложа blow off-a само заради съскането което се чува, понеже днес си харесах един на Greaddy универсален но не знам къде се закача и какво се прави. Ще съм благодарен ако някой може да ми помогне! Мерси!Грешен раздел-> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Re: Blow off na Stilo JTD?

    tedkis написа:
    Добър вечер! Искам да попитам някой който разбира от това дали на Стило 1.9 JTD мога да сложа blow off-a само заради съскането което се чува, понеже днес си харесах един на Greaddy универсален но не знам къде се закача и какво се прави. Ще съм благодарен ако някой може да ми помогне! Мерси!Грешен раздел-> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    При дизела става с кутийка и се закача към педала на газта
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      Благодаря!

      Коментар


        #4
        Става на почти всички турбодизели, даже съм го виждал като фабричен кит...за някакъв пикап на Форд май беше, пътническа версия-сложено само заради звука.То друга причина и няма де...

        Коментар


          #5
          Ако турбото е с геометрия, не ти трябва нищо, само се прави генерацията от край до край на тръби и се чува много яко като разтоварва турбото
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #6
            Valiosport написа:
            Ако турбото е с геометрия, не ти трябва нищо, само се прави генерацията от край до край на тръби и се чува много яко като разтоварва турбото
            И бръмчи като за световно
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              Като хлапета слагахме картонче с щипка за пране на колелото, да пърпори по спиците. Времената се менят и играчките на хлапетата стават все по-технологични...
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                Колега аз съм с права генерация на Стилото и мога да кажа че е супер готино Колата не бръмчи повече и като натисна съединителя много добре се чува как разтоварва турбото.

                Коментар


                  #9
                  muns61 написа:
                  Като хлапета слагахме картонче с щипка за пране на колелото, да пърпори по спиците. Времената се менят и играчките на хлапетата стават все по-технологични...
                  Още го правят, но малко по хай-тех http://vbox7.com/play:1191507b79Извинявам се за офф-а.
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    #10
                    WhitePower написа:
                    Valiosport написа:
                    Ако турбото е с геометрия, не ти трябва нищо, само се прави генерацията от край до край на тръби и се чува много яко като разтоварва турбото
                    И бръмчи като за световно
                    Бъркаш бензина с дизела, при дизела го няма това дрезгаво гадно бучене като при бензина. Плюс това самото турбо спира газовете и не се чува.Аз съм с Ф70 генерация, без нито едно гърне и като минавам се чува само как свирука турбалана.Почва да се чува когато я изфорсирам след 3000 оборота, но може да се каже че през повечето време е тиха, защото рядко ми се налага да карам с 3000 оборота... Сабалям като я запаля бучи като ЗиЛ. Като я оставя да кълца пред някой магазин, боботи като American Muscle.Ето едно клипче какво се получава с права генерация https://youtu.be/VfQL8pcT_uU
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар

                    Working...
                    X