Здравейте , вчера се загледох в едни клипчета в ютуб от драг Сливен. И ми стана интересно горе споменатия клас. Какво им правят на тия дизели , какво се сменя по двигателя, някой имали идея. Смисъл не съм се засилил да правя нещо но поне да имам на идея за какво става на въпрос , пък дай боже пари и време може нещо да излезе.Като цяло заслужавали си дизелов двигател да се прави.Също така да питам за сайт искам поне един спортен интеркулер да си взема че много добре стой , говорим за Фиат Стило 1.9. Плагодаря предварително
:D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Клас Стреет Дизел
Collapse
X
-
Спортни интеркулери не съществуват. Влез в гугъл и пиши тунинг на 1.9 тди и си има цяла тема за Ваг двигателите, кое колко вдига, защо, как работи и тн. , принципа е един на тунинговане, дюзи, турбо, ЧЕЛЕН кулер, помпа. ремап.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
-
Bane -
Всичко зависи от целта, кулер, тръби, скоби,буст метър, маслен радиатор, турбо, ремап към 1500 ако си го правиш сам и намериш частите на оферта. Ако искаш повече, там парите стават х 2 или 3. Не забравяй че ще ти трябва и съединител и гуми после.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Re: Клас Стреет Дизел
Здравей приятелче, гледам си решил да слагаш челен интеркулер и като човек който съм минал по този път ще ти дам няколко съвета.По двигатела се сменят главно турбина и дюзи и се прави къстъм софтуер за конкретния автомобил, вече според целта на проекта се подбира разпръсквачите и турбината.В твоя случай ако монтираш челен(голям) интеркулер освен да увеличиш турбо дупката друго няма да постигнеш. Ако нямаш намерение да слагаш друга турбина оригиналния интеркулер си е достатъчен. Да дадеш 250-300(минимум)лева и още 150-200 за колена тръби и скоби само за една визия не е рентабилно...Най-лесния и прост вариант за засилване е чип тунинг. От там нататък всичко е скъпо и нещата са навързани. Като за начало трябва да си поставиш цел, долу горе какви мощности искаш, подбира се подходяща турбина и се започва с монтажа, при някои се свалят турбината от колектора, при някои не и се налага рязане и заварка на новата турбина, ако турбината е деляща се прави фланец за нея. Има и вариант за хибридна турбина, това е турбина на която се престъргва студения охлюв и се монтира по-голяма перка(компресорна), например може да се направи хибрид на базата на оригиналното турбо.След това се подбира кулер и тръби които да са с диаметъра на новата турбинка. Нов Мап сензор ще трябва, защото ще се кара на по-високо налягане и да се монтира на новите турбо пътища.ЕГР-а трябва да се махне или най-малкото да се затапи, за да се предотврати запушването на смукателния колектор(аз моя директно съм го махнал).Идва ред на разпръсквачите, не знам за комън рейла как вървят цените, но съм се интересувал за моята помпа-дюза понеже ще ги сменям и цената е приблизително 200-220лв. за разпръсквач. 4 разпръсквача стъпват на 880лв.Изпускателна система ще ти трябва с по-голям диаметър.И най накрая когато всичко е сглобено идва ред на софтуерната настройка.Вече до колко ще държат биелите и буталата е друг въпрос...Съединитела също не издържа на нютоните и се налага поставянето на спортен такъв. Има още дреболии, които в момента пропускам, но общо взето е това.Ето тук http://www.diesel-club.com/forum/vie...php?f=15&t=174 е описано всичко подробно със снимки, ако ти е интересно и ти се чете.Поздрави!lyubotonchev написа:Здравейте , вчера се загледох в едни клипчета в ютуб от драг Сливен. И ми стана интересно горе споменатия клас. Какво им правят на тия дизели , какво се сменя по двигателя, някой имали идея.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Спирачки пък защо.......спирачната система се смята спрямо теглото на колата, контактната площ на гумата(широчината и) и до известна степен температурите......Ако драйвера няма навика да натиска газ и спирачки едновременно, то тогава на спирачната система и е все едно дали колата е 50 или 500 коня.......спира толкова, колкото и позволява контактната площ и сцеплението на гумите.......Bane написа:СПИРАЧКИ! И съединител.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Ако направи няколко спирания от 120 - 0 ше ги загрее много .ФЕРАРИСТ написа:Спирачки пък защо.......спирачната система се смята спрямо теглото на колата, контактната площ на гумата(широчината и) и до известна степен температурите......Ако драйвера няма навика да натиска газ и спирачки едновременно, то тогава на спирачната система и е все едно дали колата е 50 или 500 коня.......спира толкова, колкото и позволява контактната площ и сцеплението на гумите.......Bane написа:СПИРАЧКИ! И съединител.FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Принципно е така.......но не мисля че е честа практика спирането от 120 до 0.......освен ако не го прави човек нарочно.......а и реално погледнато дори и да си махне 50 коня от колата той пак ще ги загрее по същия начин, така че дори и да прибави 50 коня - същата работа.......Но пък ако сложи по големи дискове, то те ще му тежат постоянно от 1кмч до всеки момент в който колата ще е в движение.......компромисния вариант тук е неуместен........дали предпочита да не му загряват спирачките при някакви евентуални спирания(няколко поне) от 120 - 0 или ще си жертва постоянно от динамиката на автомобила........fuel injekcion написа:Ако направи няколко спирания от 120 - 0 ше ги загрее много .ФЕРАРИСТ написа:Спирачки пък защо.......спирачната система се смята спрямо теглото на колата, контактната площ на гумата(широчината и) и до известна степен температурите......Ако драйвера няма навика да натиска газ и спирачки едновременно, то тогава на спирачната система и е все едно дали колата е 50 или 500 коня.......спира толкова, колкото и позволява контактната площ и сцеплението на гумите.......Bane написа:СПИРАЧКИ! И съединител.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Спирачките да са му проблема... Да засили достатъчно двигатела, пък тогава ако има желание да прави и спирачки.Това че ще си направи дизела 200конски сили не значи че ще се кара с натиснат педал на газта до края постоянно... Тази кола може и спокойно да се кара, не пречи да разполага със запас от мощност, когато му излезе някой с бензинова резачка, да го опуши
Аз съм оригинално с 288мм. дискове, смених супортите и дисковете с 312мм. но не защото не спираше, а защото дойде ред за смяна на дисковете. Недостатъка на големите спирачки е че зимата трябва по-голям цолаж да слагаш...Най-добре кажи какви мощности искаш от колата и да умуваме каква турбинка е най-добре за твоята машинка. С кой точно 1.9 ДВГ си?
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Re: Клас Стреет Дизел
Ма ти тва верно ли , ??/?’?Ти мерил ли си темпрературата с оригиналния кулер и с челен, че да кажеш че няма ефектValiosport написа:В твоя случай ако монтираш челен(голям) интеркулер освен да увеличиш турбо дупката друго няма да постигнеш. Ако нямаш намерение да слагаш друга турбина оригиналния интеркулер си е достатъчен. Да дадеш 250-300(минимум)лева и още 150-200 за колена тръби и скоби само за една визия не е рентабилно...lyubotonchev написа:Здравейте , вчера се загледох в едни клипчета в ютуб от драг Сливен. И ми стана интересно горе споменатия клас. Какво им правят на тия дизели , какво се сменя по двигателя, някой имали идея.
Да не се изказваме категорично без да имаме доказателства моля Челен кулер слагам и на стокова турбина , защото като настъпя 3 пати и на оригиналния мога да си печа филиики вече .
Power Under Pressure
Коментар
-
Re: Клас Стреет Дизел
Не съм я мерил, щото не ме е интересувало, но е факт че когато времето е хладно имам повече тяга. Пък и при моя двигател кулера си е челен и е с големината на водния радиатор(за оригиналния говорим). Вече ако си я надул и искаш да караш с оригиналния кулер е друг въпрос... Много повече мощност ще изкара ако си чипоса колата, и ще му излезе поне наполовина по-евтино от това да изкара голям интеркулер отпред и да изгради наново турбо пътищата. Ако не е засилил колата едва ли да има ефект от челния кулер, но със сигурност ще си увеличи турбо лага, а при дизела с този къс обортомер не е много забавно...Но пък ако реши да слага, колата си е негова, аз първо бих сменил турбото и да се подберат тръби и интеркулер със същото ФИ колкото е към турбото.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар