ivanko_rs написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за олекотяване и евентуално клетка
Collapse
X
-
... и по възможност да е 4х4ivanko_rs написа:Е да де,ама това важи за коли които нямата сила,тия които имат могат съвсем спокойно да си карат с интериора
П.П.И за да не питаш какво значи кола със сила,ами според мен това е мощност не по-малко от 300кс и 400нм на около 1300кг купе
punto HGT
Коментар
-
Не няма да питам какво значи кола със сила, просто ми е чудно коя ще е тази кола с 300к.с. и 400нм в серийно производство... ?Според теб Кадет ГСИ 16, няма сила така ли, изкарай друг мотор 2.0 без турбина, който да може да се мери с ХЕ на Опел?Да не споменавам че Опела бие и доста коли с турбини с до около 200к.с. мощност...Това за мен е голямо постижение за атмосферен двигател...ivanko_rs написа:Е да де,ама това важи за коли които нямата сила,тия които имат могат съвсем спокойно да си карат с интериораValiosport написа:Колкото и да не ти се вярва всеки килограм отгоре оказва влияние, на кола която не върви не се усеща, но на бегачка се усеща, както тежестта на джантите, ширина на гумите, а всеки цели да изтиска максимума от максимума, понякога някакви десети от секендата са достатъчни за да си първи...Имам един познат с Кадет GSI, като се гони отпред слага леки джанти със сликове, маха седалки отвътре, гуми, крикове, вдига прозорците за по-голяма аеродинамикаvalentino321 написа:Махате резервните гуми?!И това за да върви повече щото става с 10 кг по-лека.
Ами то и аптечката е 1 кило и пожарогасителя 3 кила и триъгълника 1 кило,станаха още 5. Значи и резервоара не трябва да се пълни много,за да не тежи-максимум 10 литра с резервата.Говорителите също много олекотяват автомобила 2-3 кила.Друго също така изключително елегантно решение е да се престърже маховика,хем бу-то не тежи,хем бързо се развърта.
П.П.И за да не питаш какво значи кола със сила,ами според мен това е мощност не по-малко от 300кс и 400нм на около 1300кг купе
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Оф, доста голяма част от сериините двигатели могат да се напомпат доста и то без турбини и спрей, просто трябват няколко неща- Да се подбере двигателя- Да имаш ясна концепция какво искаш от двигателя, да го правиш спирнтьор или бегач на дълги разтояния- Да имаш познания по механика и математика- за парите и желанието е ясноКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ти да не би да караш серийна кола,и защо не си взе атмосферен дизел щом толкова защитаваш атмосферките?Не ме интересува лично мене каране направо,това си е сбъркано по-рождение ,освен това си осираш колата качественоValiosport написа:Не няма да питам какво значи кола със сила, просто ми е чудно коя ще е тази кола с 300к.с. и 400нм в серийно производство... ?Според теб Кадет ГСИ 16, няма сила така ли, изкарай друг мотор 2.0 без турбина, който да може да се мери с ХЕ на Опел?
Атмосферния тунинг го не долюбвам поради малките резултати и огромните средства които трябва да се налеят.Харесва ми само силов тунинг на атмосферен мотор над 5.0 литра и V8 ,всичко надолу е та....к.
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Не ги защитавам, но което е бързо трябва да му се признае...Сега съм намислил да правя Типо-то за стартовеivanko_rs написа:Ти да не би да караш серийна кола,и защо не си взе атмосферен дизел щом толкова защитаваш атмосферките?Не ме интересува лично мене каране направо,това си е сбъркано по-рождение ,освен това си осираш колата качественоValiosport написа:Не няма да питам какво значи кола със сила, просто ми е чудно коя ще е тази кола с 300к.с. и 400нм в серийно производство... ?Според теб Кадет ГСИ 16, няма сила така ли, изкарай друг мотор 2.0 без турбина, който да може да се мери с ХЕ на Опел?
Атмосферния тунинг го не долюбвам поради малките резултати и огромните средства които трябва да се налеят.Харесва ми само силов тунинг на атмосферен мотор над 5.0 литра и V8 ,всичко надолу е та....к.
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар