Имам въпрос към колегите които са си рязали лоста на скоростите, от коя страна го режете отгоре или отдолу?Отгоре е струговано в края и има едно зъбче за да не се върти топката на скоростния лост явно
гледах на някаква кола го рязаха отдолната страна и по този начин се намали хода на лоста, само не ми е ясно как се вади самия лост генерацията ли се откача или отгоре се развиват двата болта?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рязане на скоростен лост
Collapse
X
-
Абе аз искам оригиналната да си сложа тези "спортните" нещо не ме кефат ще го мисля как ще е проблема е че горе е струговано и има едно зъбче което я законтря да не се върти, ще го отрежа и лоста ще се разпробива прави се резба за да може да се навие горната част...flippy89 написа:Режеш отгоре и си купуваш някоя хубава "спортна" топка за скоростен лост с шестограм и си в музиката.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Пусни после някоя друга снимка да видиме какво се е получилоValiosport написа:Абе аз искам оригиналната да си сложа тези "спортните" нещо не ме кефат ще го мисля как ще е проблема е че горе е струговано и има едно зъбче което я законтря да не се върти, ще го отрежа и лоста ще се разпробива прави се резба за да може да се навие горната част...flippy89 написа:Режеш отгоре и си купуваш някоя хубава "спортна" топка за скоростен лост с шестограм и си в музиката.
. Моя скоростен лост е рязан, ама аз така си купих колата и незнам какво е положението отвътре
. Иначе много ми харесва с малък, по къси скорости.
Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Мисля, че няма да ти е удобно с подлакътник. Ръката слиза почти наполовина на сегашната дължина на лоста. Аз ако имам подлакътник със сигурност няма да ми е удобно. Ето така изглежда моя:Valiosport написа:Непременно ще кача снимки като го направя, идеята е да остане горната част за да може топката да не се върти, просто лоста да слезе по ниско, само не знам дали ще може да се превключва ако си взема седалки с подлакътник
Ето сега как е лоста
Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
На голфа съм с късо лостче и рекарото си ми има подлакътник и няма проблем с превключването и сега като се кача на фиата ми е малко странно с този дълъг лост
Особенно както ми е разбита лостовата система и като е по дълъг лоста луфта изглежда още по голям
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Не прави селски изпълнения моля те ! лоста е мислен колко дълъг да бъде за да е удобен...т.е ще го срежеш и кеф за седмица !На по старите ралиджиики не случайно е супер дълъг
късия лост не е удобство, напротив!
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
и не само на старите рали автомобили дължината е сметната така ,че да е по лесно превключването ще направиш грешка като го отрежеш_power_ написа:Не прави селски изпълнения моля те ! лоста е мислен колко дълъг да бъде за да е удобен...т.е ще го срежеш и кеф за седмица !На по старите ралиджиики не случайно е супер дълъг
късия лост не е удобство, напротив!
Коментар
-
Е, супер е да стърчи като на Икарус/ http://bestcars.uol.com.br/carros/fi...-bancosd-g.jpg /...http://trendi.snimka.bg/other/obshti...5759.bigХмм.. почти 30%/по-скоро 25%/ по-къс ход...Топка не си купувай "тип Илиянци". Втулката към топката е лепена с нещо като лепило за хартия и на 1-вото рязко включване се отделят и топката ти остава в ръката
. Купи си маркова или дай на стругар да ти направи истинска.
AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
-
Хах, да това е така, но за 10-чка ще ти я тапицират без проблем, предполагам, и пак ще си далеч от цената на 50 лв топка на Момо или Исота. А, лично аз зимата карам с ръкавици
.
AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар