Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Уно 2 = Турбо бегачка?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Уно 2 = Турбо бегачка?!

    Здравейте,От скоро съм собственик на Фиат Уно МК2 1.1, смятам да му слагам турбо мотор от друг автомобил, а именно Фиат Купе 2000 турбо(може и от друг автомобил) и ето ми въпросите: Ще се събере ли? Ще имам ли някакви проблеми с купето(да не се разпадне) и какво трябва да подсиля преди да кача мотора? Приемам идей! Благодаря!

    #2
    Ти турбото хубаво ще го сложиш, кой ще го управяла, ще трябва и горивото да увеличиш?

    Коментар


      #3
      Да, ще се сложи помпа с по-голям дебит, колата ще се кара само събота и неделя, няма да е евридейка, тъй че разхода на гориво не е толкова от значение.

      Коментар


        #4
        ivan7878 написа:
        тъй че разхода на гориво не е толкова от значение.
        Ще трябва да увеличиш впръскването на горивото...ако турбината е с променлива геометрия, мисля че ще ти трябва и ново ЕКУ, което да я управлява, но нека по-компетентните колеги да се изкажат.

        Коментар


          #5
          Аз няма да слагам само турбото, а смятам да взема някое ударено Купе с турбо двигател и да прехвърля двигателя от Купе-то на Уно-то.

          Коментар


            #6
            Bane написа:
            ако турбината е с променлива геометрия....
            Къде видя бензиново турбо от преди години с променлива геометрия Колега,това Уно ще стане неуправляемо,много тежко отпред и много леко отзад,вероятно и доста драми с монтажа на мотора,кутията и полуоските.Разгледай темите на колегите с Пунто-та дето сложиха такива мотори,мисля че там ще намериш много отговори.
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #7
              А тогава от какъв автомобил да търся двигател?Идеята е да е около 180-200 коня..

              Коментар


                #8
                Много отдавна имах Уно Турбо МК1 (началото на 90те ) и тогава приятел ми донесе от Италия каталог на непознатата ми дотогава ф-ма Новитек. Те предлагаха доработка на Уно, но с турбо мотор от 8 клапанова Крома. Само ти давам жокер, но ако трябва да съм честен, никога не бих се захванал с подобно нещо-просто е безмислено.

                Коментар


                  #9
                  мотор от пунто ГТ си взимаш, мапваш го и ги имаш 170-80коня на мотор, с оригинално турбо дюзи...обаче проблема е че такива читави не се намират...

                  Коментар


                    #10
                    ivanko_rs написа:
                    Bane написа:
                    ако турбината е с променлива геометрия....
                    Къде видя бензиново турбо от преди години с променлива геометрия
                    ivan7878 написа:
                    турбо мотор от друг автомобил, а именно Фиат Купе 2000 турбо(може и от друг автомобил)

                    Коментар


                      #11
                      Bane написа:
                      ivanko_rs написа:
                      Bane написа:
                      ако турбината е с променлива геометрия....
                      Къде видя бензиново турбо от преди години с променлива геометрия
                      ivan7878 написа:
                      турбо мотор от друг автомобил, а именно Фиат Купе 2000 турбо(може и от друг автомобил)
                      Колега,ти май не разбра какво точно написах.Ела да ти дам две турбини от точно такъв мотор да ми покажеш къде им е променливата геометрия С тез дизели малко се отдалечавате от спорта И според мене не се занимавай.
                      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                      Коментар


                        #12
                        ivanko_rs написа:
                        С тез дизели малко се отдалечавате от спорта
                        Сега те изядоха

                        Коментар


                          #13
                          Абе пич, защо се занимаваш с глупости.... мотор от 2000 турбо купе 1200 кинта, ребилд на мотора- 600-700 кинта, прехвъррляне на мотор с електроника- 600 (700) кинта, окачване - 500 кинта, гуми с джанти 500 кинта, спирачки - 350 кинта, ролбар 500 кинта щото купето ще се гъне като дърт х**, генерация 350 кинта, ремап 400 кинта ( приготви едни 600 кинта поне за непредвидени разходи) и до тука си 5500 лева, я по добре се замисли и вземи цяло купе или купи на колегата иванко_рс количката и ще разбереш какво е кеф, но спестяваш месеци чакане и нерви да си имаш (бегачка в овча кожа). Така като ти гледма поста, искаш да сложиш турбо на сток мотор, и с "спортен регулатор" да вдигнеш налягането, ЕКУ ако намериш за 100 кинта и деди да ти напрай колектора и генерацията от стари жигули. Бегачка се прави с пари, а кошници като твоята и моята трябват МНОГО ПАРИ.
                          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                          Коментар


                            #14
                            Не, колега идеята ми е да сложа по-голям турбо мотор от друг автомобил, а не само турбината. Какво ще кажете за турбо мотор от Пунто 1.4 или от Уно 1.3/1.4 ?

                            Коментар


                              #15
                              ivan7878 написа:
                              Не, колега идеята ми е да сложа по-голям турбо мотор от друг автомобил, а не само турбината. Какво ще кажете за турбо мотор от Пунто 1.4 или от Уно 1.3/1.4 ?
                              казах ти го вече...
                              misho_ написа:
                              мотор от пунто ГТ си взимаш, мапваш го и ги имаш 170-80коня на мотор, с оригинално турбо дюзи...обаче проблема е че такива читави не се намират...

                              Коментар

                              Working...
                              X