Здравейте колеги може ли някой да ми даде малко акъл
Искам да сложа малко по добра турбина на Браво 1.9 jtd и ако някой е пробвал да сподели мнениеГрешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Искам да сложа малко по-добра турбина на Браво 1.9 jtd
Collapse
X
-
Re: Турбо за браво
Здравей колега, по- добри турбини от стандартната много. Въпроса е какво искаш от колата и колко пари си готов да отделиш само за това начинание?Ако искаш да вдигнеш мощността на колата, от отговора на горния въпрос ще стане ясно колко ще успееш да постигнеш.Като си изясниш това, чак тогава почваш да избираш какво турбо ти трябва.demenciu написа:Здравейте колеги може ли някой да ми даде малко акъл
Искам да сложа малко по добра турбина на Браво 1.9 jtd и ако някой е пробвал да сподели мнениеFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
-
Re: Искам да сложа малко по-добра турбина на Браво 1.9 jtd
Най ефтия вариант е да сложиш студен аперка от 1749 и охлюва на твойта фабрична.Ще ти струва около 150 лв. с балансирането.Аз направих така на мойта и ефекта беше доста доста добър.Ако имаш интерес пиши.demenciu написа:Здравейте колеги може ли някой да ми даде малко акъл
Искам да сложа малко по добра турбина на Браво 1.9 jtd и ако някой е пробвал да сподели мнениеГрешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.orgAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Re: Искам да сложа малко по-добра турбина на Браво 1.9 jtd
Колега можеш ли да споделиш по подробно за какво става въпрос, че ми стана интересно.vensai написа:Най ефтия вариант е да сложиш студен аперка от 1749 и охлюва на твойта фабрична.Ще ти струва около 150 лв. с балансирането.Аз направих така на мойта и ефекта беше доста доста добър.Ако имаш интерес пиши.demenciu написа:Здравейте колеги може ли някой да ми даде малко акъл
Искам да сложа малко по добра турбина на Браво 1.9 jtd и ако някой е пробвал да сподели мнениеГрешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Колега, колата има ли направен ремап? Ако няма направи ѝ, доста ще ти се подобри ускорението!С буустконтролер и настройка на 1.2 бара + добър ремап ще си към 140 коня.Само да спомена и вероятната смяна съединител маховик! Така ще са ти останали пари за тази интервенцияdemenciu написа:сумата за начинанието е около 800 лва целта е по-добро ускорение от 100 нагоре
Ако турбото не ти прави проблеми невиждам смисъл да го буташ, особено за едни 10 коня, които за да ги изкараш пак ще правиш ремап.За над 150 коня ще ти трябват - турбо способно да държи налягане над 1.4 бара, дюзи, генерация + добър ремап, пожелание челен кулер, друг съединител маховик. - тук 800 лева няма да ти стигнат до никъде!За над 180+ коня има още работи за смяна
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Ако нямаш ремап, колегите добре са те насочили. Само ще добавя, че може да махнеш и катализатора. За съединителя, зависи колко е тръгнал. Вече ако целиш много коне, погледни тук например http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=79858 . А за още повече - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=51439 , но тук иска доста лев.Из двата форума има доста изписано.Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Re: Искам да сложа малко по-добра турбина на Браво 1.9 jtd
Ами оста на фабричната 1455 и 1749 са абсолютно еднакви (говорим дебелина ос,размер перка топла част и дължина на оста)Начина на захващане на студения охлюв и студената перка на 1749 е същия като на 1544 - съответно отвиваш перката и охлюва и слагаш другия с другата перка и газзззз е да не забравим че трябва и баланс който ти е 50 лв.Аз имах едно направено така и карах към 20 000 км. с него но после качих конете и смених турбото, а същото го продадох и човека си го сложи и си кара още с него. Карах го на 1.4 бара.Сега направих едно на фабричното сложих перка и охлюв от 2256 :D с баланс и го сложил за тест.Карах го на 1.6 бара около 2000 км. и вървеше прекрасно :D проблема е че топлата част си е на 1455 и ако целиш повеече от 170 коня ще ти прави можеби бак прешър, което не е хубаво за мотора.Относно РЕМАПИТЕ, мога да ти кажа много от лични наблюдения на кой да пишеш, който прави мойта, и съм доста доволен, да не говорим че моя е къстъм ремап, а там хората са много малко които могат да ти я напрвят така че да не ти гърмят турбините.Аз съм ходил при 3-ма и съм говорил с 10-тина поне. Та тези 3-ма мога да кажа че за стокова кола може и да направят нещо, ама за къстъм НЕ. Другите с които говорих пък твърдяха че от тази кола не може да се изкарат повече от 170 коня квото и да правишhtp_vesko написа:Колега можеш ли да споделиш по подробно за какво става въпрос, че ми стана интересно.vensai написа:Най ефтия вариант е да сложиш студен аперка от 1749 и охлюва на твойта фабрична.Ще ти струва около 150 лв. с балансирането.Аз направих така на мойта и ефекта беше доста доста добър.Ако имаш интерес пиши.demenciu написа:Здравейте колеги може ли някой да ми даде малко акъл
Искам да сложа малко по добра турбина на Браво 1.9 jtd и ако някой е пробвал да сподели мнениеГрешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
много разбират хората кво да правиш.
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Митака е прав ! С тия писиници не помагате на колегата.Човека ясно е питал за турбо а не за числа, дино графики и за свят от числа.Той сам може да си прецени и да пита ако стане мнителен.Аз имам същата кола и съм с реални наблюдена как се променя вървенето на колата с интервенциите.Другото което е че нещата съм ги правил лично аз на моята кола, НЕ СЪМ ГИ ЧЕЛ от някви международни форуми или да съм ги чул от приказки на маса с картофки и бира.Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Ми аз за сефте ще правя jtd преди време имах Stilo 1.9jtd и бях доволен макар и стоково,но понеже съм правил Bmw,Wv,Renault и сега ми е интересно да видя какво може да се направи с Браво.Съединителя е за смяна и съм решил да свяля целя двигател и се почва съединителя,турбо,катализатор,кулер,ремап.После качвам двигателя и всичката газ
Коментар
-
Двигателя няма нужда да го сваляш за да слагаш тия работилТака и така ще сменяш съединител, смени и маховиха с едномасов (втора ръка са около 50 60 лв.)Маховика трябва да е от браво 2-ка бензин или от Алфа туин спарк 2-ка.Съединителя вземаш за браво бензин 2-ка, слагаш и караш. Подробности за интервенцията има в нета.Аз съм го правил ако имаш нужда от повече информация пиши.Турбото вече е въпрос на колко коня търсиш да изкараш, най-евтиния вариант ти го казах вече.С него спокойно ще си изкараш едни 150 коня.Кулера пак зависи какво искаш, ако целта е 150 не е нужно да се сменя.demenciu написа:Ми аз за сефте ще правя jtd преди време имах Stilo 1.9jtd и бях доволен макар и стоково,но понеже съм правил Bmw,Wv,Renault и сега ми е интересно да видя какво може да се направи с Браво.Съединителя е за смяна и съм решил да свяля целя двигател и се почва съединителя,турбо,катализатор,кулер,ремап.]После качвам двигателя и всичката газAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар